تصاویر/ نگاهی به کارهای رنه بری، عکاس سوئیسی

تصاویر/ نگاهی به کارهای رنه بری، عکاس سوئیسی

عکس هایی نمادین از شخصیت های مختلف، از ریچارد نیکسون آمریکایی گرفته تا فیدل کاسترو کوبایی، تجربه هایی هستند که باعث رشد عکاس سوئیسی، رنه بری به عنوان یک عکاس مشهور اجتماعی - سیاسی شده اند.

کد خبر : ۴۴۲۹۹
بازدید : ۴۲۰۰

فرادید | عکس هایی نمادین از شخصیت های مختلف، از ریچارد نیکسون آمریکایی گرفته تا فیدل کاسترو کوبایی، تجربه هایی هستند که باعث رشد عکاس سوئیسی، رنه بری به عنوان یک عکاس مشهور اجتماعی - سیاسی شده اند .

به گزارش فرادید به نقل از آژانس عکس مگنوم، مجموعه کارهای رنه بری شامل 160 عکس هستند که بین سال های 1950 تا 1983 گرفته شده اند . اما کار های او بیش از تمامی کارهای سنتی به نمایش در آمده اند : در اینجا هدف هنرمند، توصیف جهانش است، جهانی که آکنده از تجربیات اوست، و همینطور تمامی تلاش های هنری او برای بیان کردن آنچه که در مسیر رسیدن به این تجربه ها احساس کرده است .

در مجموعه کارهای او، شاهد عکس های نمادینی هستیم که بسیاری از ما، بارها و بارها آنها را مشاهده کرده ایم : عکس هایی از چه گوارا یا ریچارد نیکسون در حوزه سیاست، و همینطور پیکاسو یا پابلو کاسالس در حوزه هنر .

عکس های او از بازسازی آلمان پس از جنگ، باعث پیدایش هنر نوینی از عکاسی شد که بعدها در تجربه های عکاسی او در کوبا، مصر، چین و دیگر مناطق نمود پیدا کردند . او خود می گوید : " کار من، زندگی من، و جاه طلبی های هنری من تشکیل دهنده یک اتحاد هستند ."

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید