هیوندای I40 جدید به جنگ پژو508 می‌رود

هیوندای I40 جدید به جنگ پژو508 می‌رود

برخی منابع خبری از قصد هیوندای برای عرضه I40 جدید با ظاهری نزدیک به کانسپت لوفیل‌روژ (Le Fil Rouge) خبر می‌دهند که در آن صورت قضیه کاملا متفاوت خواهد شد.

کد خبر : ۶۰۵۵۴
بازدید : ۲۱۴۶
فرادید | سدان کوچک و شهری شرکت خودروسازی هیوندای پس از یک دوره نه چندان موفق در بازار اروپا جای خود را به یک نسل کاملا جدید خواهد داد. این خودرو که رقیب مستقیم پژو 508 و اشکودا سوپرب به حساب می‌آید، احتمالا در نسل جدید بخواهد اتومبیل‌های موفق و پرزرق‌وبرقی نظیر فولکس‌واگن آرتئون را هم به چالش بکشد.
برخی منابع خبری از قصد هیوندای برای عرضه آی40 جدید با ظاهری نزدیک به کانسپت لوفیا‌روژ (Le Fil Rouge) خبر می‌دهند که در آن صورت قضیه کاملا متفاوت خواهد شد.
طبق تصاویری که جاسوسان صنعتی به وب‌سایت موتور1 داده‌اند، هیوندای i40 در بخش طولی رشد داشته و به نظر اتومبیلی اسپورت‌تر از همیشه است و حتی ممکن است i40 جدید یک کوپه 4درب فست‌بک نیز باشد.به دلیل پوششی که هیوندای روی بدنه خودرو در حال آزمایش i40 جدید نصب کرده نمی‌توان چندان دربار طراحی دقیق بدنه این خودرو چیزی گفت اما بررسی دقیق‌تر بخش عقب i40 نشان می‌دهد این اتومبیل احتمالا با فرمی بسیار متفاوت در این بخش به بازار عرضه می‌گردد. برخی تحلیلگران می‌گویند نسل تازه i40 فرمی کاملا شبیه به مدل 2018 سوناتا خواهد داشت و با اندکی تفاوت در جزئیات، تا سال 2019 به بازار خواهد آمد.
برخی منابع خبری از قصد هیوندای برای عرضه آی40 جدید با ظاهری نزدیک به کانسپت لوفیا‌روژ (Le Fil Rouge) خبر می‌دهند که در آن صورت قضیه کاملا متفاوت خواهد شد.

اوتواوولاشن خبر داده مدل استیشن‌واگن این خودرو در حال آزمایش در جاده‌های فرانسه دیده شده است. در عین حال وبسایت معتبر کارادوایس هم با انتشار تصاویری از آزمایش نمونه سدان هیوندای i40 جدید در اروپا خبر داده است. در عین حال هنوز هیچ یک از منابع مهم رسانه‌ای از طراحی و ابعاد دقیق این خودرو چیز موثقی منتشر نکرده‌اند. البته هنوز هم نباید راجع به این سدان شهری کره‌ای قضاوت کرد چرا که برخی منابع خبری از قصد هیوندای برای عرضه i40 جدید با ظاهری نزدیک به کانسپت لوفیل‌روژ (Le Fil Rouge) خبر می‌دهند که در آن صورت قضیه کاملا متفاوت خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید