نجات معجزه‌آسای کودکان؛ زیر زمین تا طبقه نهم

پیش از این در خبر‌ها آمده بود که کودکی در برزیل که به اشتباه زنده به گور شده بود ۸ ساعت زیر زمین دفن شد، ولی بالاخره نجات پیدا کرد.

کد خبر : ۶۳۹۰۶
بازدید : ۱۰۶۶
یک کودک دو ساله، پس از سقوط از طبقه نهم یک ساختمان آپارتمان در شهر کاوازاکی در ژاپن جان سالم به در برد.
یک کودک دو ساله، پس از سقوط از طبقه نهم یک ساختمان آپارتمان در شهر کاوازاکی در ژاپن جان سالم به در برد. تنها پای او آسیب دیده است.

والدین کودک در زمان حادثه در منزل نبودند، مادرش در زمان کوتاهی به سراغ همسایه رفت. در طول غیبت او، بچه موفق به باز کردن درب بالکن شد و بر روی زمین سقوط کرد.

کودک پس از افتادن بر روی چمن تازه کاشته شده افتاد و بدین ترتیب از آسیب جدی نجات یافت. زن همسایه او را پیدا کرد و فورا آمبولانس را خبر کرد. پلیس محلی تحقیق در مورد حادثه را آغاز کرده است.

پیش از این در خبر‌ها آمده بود که کودکی در برزیل که به اشتباه زنده به گور شده بود ۸ ساعت زیر زمین دفن شد، ولی بالاخره نجات پیدا کرد.

این کودک توسط دو پلیس کشف شد. آن‌ها از زیر زمین صدایی شنیدند و شروع به کندن زمین کزدند و در عمق حدود ۵۰ سانتیمتری بدن یک دختر کوچک را دیدند. پلیس کودک را که دارای شکستگی‌های متعدد بوده را به سرعت به بیمارستان منتقل می‌کند و پزشکان نوزاد را در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دادند و اطمینان داد که وضعیت او دیگر پایدار شده است.
مادر این کودک که خود نیز ۱۵ سال دارد گفت که کودک که در حمام بود با سر به پایین سقوط کرد وقتی که به نزد او رفتند کودک گریه نمی‌کرد و مادربزرگ ۵۷ ساله این دختر فکر کرد که او مرده است به خاطر همین او را دفن کردند.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید