برنامه نود؛ چطور رفت، چطور برگشت؟!

برنامه نود؛ چطور رفت، چطور برگشت؟!

اما هواداران برنامه نود و فردوسی‌پور واکنش‌های زیادی نشان دادند و انقدر اعتراض کردند که تلویزیون ناچار به عقب‌نشینی شد. علی فروغی مدیر شبکه سه تلویزیون به برنامه حالا خورشید رفت و اعلام کرد که نود ماجرای پیچیده‌ای ندارد و به زودی پخش آن از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر : ۶۴۲۱۸
بازدید : ۱۸۵۵
برنامه نود؛ چطور رفت، چطور آمد؟!
فرادید | برنامه نود که در هفته‌های گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده بود، پس از چهار هفته در شب گذشته پخش شد. فوتبال‌دوستان که دلشان حسابی برای عادل فردوسی‌پور تنگ شده بود بار دیگر پای تلویزیون نشستند و تا پاسی از شب برنامه نود را تماشا کردند.
فینال آسیا بین کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در مدارس، بررسی عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان، بررسی بازی‌های هفته دهم لیگ برتر، اشاره دوباره به پرونده جان باختن فوتبالیست‌های نوجوان یزدی در گرجستان و ... از جمله بخش‌های این برنامه بود.

عادل فردوسی‌پور با صحبت‌های اعتراضی به نحوه بلیت‌فروشی دیدار برگشت پرسپولیس برابر السد و همچنین بازی روز شنبه آینده فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنترلز اشاره کرد و پس از آن یاد و خاطره زنده یاد بهرام شفیع را زنده نگه داشت.
در بخشی از برنامه نود مصاحبه‌ای با بهداروند، هوادار استقلالی‌ انجام شد که در فینال جام حذفی در برخورد سنگ با چشم او، بینایی‌اش را از دست داد. این هوادار عنوان کرد وعده‌هایی که سعید فتاحی، مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ و دیگر مدیران باشگاه استقلال در برنامه نود هفدهم اردیبهشت ماه ۹۷ به او داده بودند، انجام نشده و وضعیت کاری و سلامتی مناسبی ندارد.

کلیپی از لحظات جذاب بازی‌های آسیایی پرسپولیس که صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد، با حضور علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، کمال کامیابی‌نیا و ... پخش شد که در آن برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: «به بازیکنان و هوادارن‌مان اطمینان دارم و انتظار دارم که پس از مسابقه همه شادی کنند.»

گزارشی نیز از امیرمحمد علامه، فوتبالیست نوجوان اهل دهدشت کهگیلویه و بویراحمد پخش شد که علاقه‌مند به دیبالا، ستاره یوونتوس است و با کلیپ و شادی گل خود شهرت جهانی پیدا کرد، اختصاص داشت.

برنامه نود این هفته ساعت ۰۲:۱۱ بامداد روز سه‌شنبه، پانزدهم آبان ماه خاتمه یافت.
برنامه نود؛ چطور رفت، چطور آمد؟!
دوشنبه ۳۰ مهر بود که روابط عمومی شبکه سه اعلام کرد برنامه نود پخش نخواهد شد. رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در پخش نکردن این برنامه بعد از بازی انگلیس - اسپانیا و نیز استمرار رفتار خارج از عرف عادل فردوسی‌پور در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش علت توقف برنامه اعلام شد.
اما هواداران برنامه نود و فردوسی‌پور واکنش‌های زیادی نشان دادند و انقدر اعتراض کردند که تلویزیون ناچار به عقب‌نشینی شد. علی فروغی مدیر شبکه سه تلویزیون به برنامه حالا خورشید رفت و اعلام کرد که نود ماجرای پیچیده‌ای ندارد و به زودی پخش آن از سر گرفته خواهد شد.
بعد از آن عادل فردوسی‌پور نیز در تماسی تلفنی با برنامه صبحگاهی رضا رشیدپور گفت: اینکه به من گفته‌اند ساعت ۱۲ شب برنامه را روی آنتن ببرم و من مخالفت کردم هم صحت ندارد. من یک تماس تلفنی با آقای اسماعیل زاده یکی از مسئولان شبکه داشتم و گفتم که تلاش کنید تا بازی اسپانیا و انگلیس به شبکه ورزش برود. این بازی در لیگ ملت‌های اروپا بود و آن‌هایی که خیلی فوتبالی هستند می‌دانند بازی شبه دوستانه است.
سرانجام بعد از تمام جنجال‌ها و حواشی همان طور که مطرح شده بود عادل فردوسی‌پور و مسؤولان شبکه سه به تعامل رسیدند و در نهایت پخش برنامه نود، بار دیگر از سر گرفته شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید