فدرر جدال اسطوره‌ها را برد

فدرر جدال اسطوره‌ها را برد

لذت بزرگی بود. افتخار می‌کنم که در این مسابقه بازی کردم و از کسانی که آن را برایم ممکن کردند، ممنون هستم.

کد خبر : ۶۶۳۹۶
بازدید : ۵۲۶۹
فدرر جدال اسطوره‌ها را برد
راجر فدرر و بلیندا بنچیچ در تیم دو نفره تنیس سوئیس، سرینا ویلیامز و فرانسیس تیافوئه در تیم دو نفره آمریکا را (۳-۵) ۳-۴ و ۲-۴ شکست دادند. این نخستین رویارویی فدرر و ویلیامز در یک مسابقه بود. هر دو تنیس‌باز ۳۷ ساله هستند و در مجموع برنده ۴۳ گرند‌اسلم شده‌اند.

راجر فدرر که قهرمانی در ۲۰ گرنداسلم را در کارنامه دارد، پس از مسابقه گفت: "لذت بزرگی بود. افتخار می‌کنم که در این مسابقه بازی کردم و از کسانی که آن را برایم ممکن کردند، ممنون هستم. در گیم‌هایی که سرویس می‌زدم، استرس زیادی داشتم. با خودم می‌گفتم باید این گیم را ببریم، اما خب دریافت‌کننده هم سرینا ویلیامز است. "

سرینا ویلیامز، دارنده ۲۳ گرند‌اسم هم گفت: "تجربه بزرگی بود. تازه گرم شده بودم و حیف شد که بازی این قدر زود تمام شد. ما باهم رشد کردیم و این مسابقه بسیار لذتبخش بود.
دوست دارم که با راجر عکس بگیرم و بچه‌ام را هم داخل زمین بیاورم. این مرد عالی است، هم داخل و هم خارج از زمین تنیس. به نظر سرویس‌های او خیلی دست‌کم گرفته شده است. او سرویس‌های کشنده‌ای می‌زند و شما نمی‌توانید دستش را بخوانید. من همیشه سرویس‌های او را نگاه می‌کردم و تا حالا نفهمیده بودم که این قدر عالی هستند. "

پیش از این راجر فدرر و سرینا ویلیامز مسابقه‌های انفرادی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.

فدرر با نتیجه ۱-۶ و ۴-۶ تیافوئه را برده بود و ویلیامز هم با نتیجه ۳-۶، ۴-۶، ۶-۴ مقابل بنچیچ پیروز شد.

آمریکا به این ترتیب در قعر گروه B. مسابقات قرار گرفت و سوئیس هم صدرنشین است. مسابقات فردا با دیدار فرانسه و آلمان پیگیری می‌شود.

مسابقات هاپمن کاپ که در پرث استرالیا برگزار می‌شود، شامل دو مسابقه انفرادی و یک مسابقه دو نفره مختلط است که بین کشور‌ها به صورت گروهی برگزار می‌شود. مسابقات در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و برنده هر گروه راهی فینال می‌شود که روز شنبه برگزار می‌شود.

سوئیس مدافع قهرمانی مسابقات است و در تورنمنت سال ۲۰۱۸ هم بنچیچ و فدرر برای سوئیس بازی کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید