فال روزانه 15 اسفند

فال روزانه 15 اسفند

فال روزانه تنها جنبه سرگرمی و فان دارد. این مطلب برای مخاطبان عزیز صفحه زندگی فرادید تهیه می‌شود و و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کد خبر : ۶۸۴۹۷
بازدید : ۱۵۷۱۵
فال روزانه 15 اسفند
فروردین / Aries

آیا انرژی زیادی را صرف نگرانی از اینکه دیگران راجع به شما چه فکر می‌کنند، می‌کنید؟ یا به اندازۀ کافی نگران این موضوع نیستید؟ در حال حاضر، آبروی شما ممکن است نگرانی اصلی‌تان باشد، اما نباید حواستان از چیزی که واقعاً مهم است پرت شود. مهم نیست که وضعیت چیست، شما نباید کاری را فقط به این خاطر انجام دهید که خوب به نظر برسید یا باعث شوید کسی از شما خوشش بیاید انجام دهید. آبروی شما در درازمدت اگر در مقابل فشار دیگران تسلیم شوید، ضربۀ بیشتری خواهد خورد. هیچکسی نمی‌تواند برای فردی اینچنینی احترام قائل باشد؛ و شما چنین فردی نیستید.

اردیبهشت/ Taurus

متولدین اردیبهشت بدانید، آن سفر دست‌ودلبازانه و خوشگذرانانه که راجعش صحبت می‌کردید و نگرانش بودید، قطعاً به زودی اتفاق افتاد؛ بنابراین امروز برنامه‌ریزی برای اینکه هر روز سفر خود را چطور بگذرانید، شروع کنید. برنامه‌ای منعطف تدارک ببینید. در این سفر، چیز‌ها را از چشم‌اندازی کاملاً جدید خواهید دید، به درک عمیق‌تری از برخی مسائل مهم خواهید رسید. این سفر می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.

خرداد/ Gemini

تلاش برای اینکه به کسی کمک کنید تا شادتر باشد، کاری بسیار دشوار و قماری بزرگ است. گاهی اوقات، فقط باید بگذارید که مردم همانطور که انتخاب می‌کنند زندگی کنند؛ حتی اگر مطمئنید که به این طریق همۀ خوشبختی‌ای که لایقش هستند را بدست نخواهند آورد. هر وقت که به نظر مناسب بود، آن‌ها را تشویق کنید و البته در رویداد‌های اجتماعی از ایشان دعوت کنید؛ اما حتماً سعی کنید تا تلاش‌های مصرانۀ شما در این زمینه، باعث نشود که فردی که او اهمیت می‌دهید، احساس بدتری پیدا کند.

تیر/ Cancer

در فال امروز شما آمده است که انرژی جسمانی شما امروز به شکلی غافلگیرکننده امروز کاهش خواهد یافت، اما این موضوع بر روی زیرکی ذهنی شما تاثیر منفی نخواهد گذاشت. شما همچون تیغ تیز خواهید بود و متوجه شکل‌گیری چیزی بسیار جالب خواهید شد؛ در حالی که دیگران از آن غافل هستند. شما در اینجا دست بالا را دارید، بنابراین با دقت وضعیت را تحت نظر داشته باشید تا اینکه بتوانید برای موفقیتی بزرگ، لحظه‌ای یا شاید اجتماعی، وارد عمل شوید.

مرداد / Leo

امروز کنار آمدن با رفتار روی اعصاب بعضی افراد به شکل شگفت‌انگیزی آسان خواهد شد؛ به محض اینکه متوجه شوید که این‌ها همه بازی است و بعضی‌ها در بازی کردن آنقدر که خودشان فکر می‌کنند، خوب نیستند. گستاخی آن‌ها نشانۀ آن نیست که می‌دانند راجع به چی صحبت می‌کنند؛ کاملاً برعکس! آن‌ها از این ماسک استفاده می‌کنند تا ناامنی‌های درونی خودشان را بپوشانند. در نتیجه در مقابل تهدید‌های توخالی تسلیم نشوید. شما در این وضعیت قدرت را در دست دارید، و همه این را می‌دانند.

شهریور/ Virgo

کسی نزدیک به شما با قدری سردرگمی دست به گریبان است. ممکن است بخواهید که به این فرد کمک کنید تا از گیجی بیرون بیاید، اما چیزی که می‌گویید ممکن است انتقادی و نه سازنده به نظر برسد؛ فارغ از اینکه چقدر دقت به خرج دهید. در نتیجه فاصلۀ خود را حفظ کنید و تنها وقتی ورود که کنید که مشخصاً از شما خواسته شده باشد. اگر اخیراً احساس میل می‌کرده‌اید که باید میهمانی‌ای بگیرید، امروز روز خوبی است تا قدری راجع به غذا و دکوراسیون مهمانیتان فکر کنید.

مهر/ Libra

حضور شخصی که سرزده در یک رویداد اکیپی سروکله‌اش پیدا می‌شود، ممکن است در ابتدا باعث شود که همه احساس غریبی داشته باشند، اما شما باید به پلکیدن این فرد در اطرافتان عادت کنید. شاید فکر کنید که پیشنهاد کنید که فرد آنجا را ترک کند، اما این کارتان وجهۀ خوبی نخواهد داشت. مهمان‌نواز بودن، هارمونی بسیار بیشتری در زندگیتان ایجاد خواهد کرد. این فرد به دلیلی خود را به زور وارد اکیپتان کرده، و آن دلیل ممکن است مهمتر از آن باشد که فکر می‌کنید.

آبان/ Scorpio

فال روزانه شما از این قرار است که امروز، اینکه چطور با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید، آشکار خواهد کرد که چقدر در زمینۀ قدرت اراده پیشرفت داشته‌اید. آیا خواهید توانست وقتی که فردی روی اعصابتان می‌رود، زبانتان را نگاه دارید؟ آیا قادر خواهید بود که انتقاد را جوری ملایم مطرح کنید که به احساسات کسی ضربه نخورد، ولی همزمان پیامتان هم منتقل شود؟ خیالتان راحت باشد، ستارگان امروز حامی شما هستند.

آذر/ Sagittarius

به خود اجازه دهید که امروز از موسیقی و هنر لذت ببرید؛ جفتشان برای شما جذابیت زیادی خواهند داشت، شاید به این خاطر اخیراً جایشان در زندگیتان خالی بوده است. امروز برای کنسرت رفتن عالی است، بنابراین ببنید که چه برنامه‌هایی هست و آیا کنسرت درست و حسابی‌ای برای امشب هست. به دنبال انواع غیرمعمول یا ناآشنای موسیقی بروید تا به گوشهایتان لطفی کرده باشید. هنر‌های بصری نیز ذهن شما را تحریک خواهد کرد، بنابراین سری به موزه یا گالری بزنید تا خودتان را شارژ کنید.

دی/ Capricorn

دی‌ماهی عزیز، شیوه‌ای که در مدیریت کردن یک کشمکش اخیر به کار بردید، دستاورد مهمی بود؛ به نظر می‌رسد که بالاخره دارید یاد می‌گیرید که چطور در مقابل شخصیت‌های گنده‌گو ایستادگی کنید! باید به خودتان افتخار کنید؛ و در استفادۀ دوباره از این مهارت‌های جدید تردید نکنید. در حقیقت، شاید امروز فرصت دیگری برای این موضوع پیش دهد، وقتی که مکالمه‌ای خوشایند ناگهان چرخشی ناخوشایند می‌کند. با گفتن حقیقت چیز‌ها را ردیف کنید، نه با کوتاه آمدن در مقابل فشار دیگران.

بهمن/ Aquarius

امروز انرژی ذهنیتان با انرژی جسمانیتان هماهنگ نیست و شما باید زور زیادی بزنید تا جای ممکن هارمونی را حفظ کنید. خوشبختانه، افراد نزدیک بسیاری هستند که آماده‌اند تا حال شما را آرام کنند یا وقتی که نیاز دارید به شما انرژی بدهند. شوخی و لطیفه، تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت، در نتیجه امروز هر گاه احساس خستگی کردید، به وبسایتی بامزه سر بزنید یا چند دقیقه‌ای با شخصی که همیشه خنده را به لبانتان می‌آورد گپ بزنید.

اسفند/ Pisces

همکارانی‌تان که همیشه بیشترین دست کمک را دارند، اخیراً از همیشه بیشتر یاری‌دهنده بوده‌اند، در نتیجه از اینکه پیشنهادهایشان برای کمک کردن به شما بر سرتان سرازیر شود، غافلگیر نشوید. شما مجبور نیستید که اگر راغب نیستید، این پیشنهاد‌ها را بپذیرید، بنابراین احساس فشار نکنید که سر همکارانتان را گرم کنید. در زندگی شخصیتان، شما کسی هستید که احساس می‌کند باید به دیگران کمک کند؛ دوستی ممکن است در یک روز به خصوص شلوغ که در راه است نیاز به کمک داشته باشد. به دوستتان زنگ زنید و پیشنهاد دهید که کمکش کنید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید