قیمت آپارتمان‌های ۵ تا ۱۰ ساله در تهران

قیمت آپارتمان‌های ۵ تا ۱۰ ساله در تهران

آپارتمان‌هایی که مدت زیادی در بازار مسکن رسوب کرده‌اند و دوره بازاریابی موفقی را با قیمت پیشنهادی اولیه پشت سر نگذاشته‌اند، مالکان را وادار به تعدیل قیمت پیشنهادی می‌کنند .

کد خبر : ۷۱۴۵۷
بازدید : ۹۴۳۵
بررسی قیمت آپارتمان‌های عرضه شده در بازار معاملات مسکن پایتخت حاکی از این است که فایل‌های موجود اغلب در زمره «آپارتمان‌های به قیمت رسیده» قابل دسته‌بندی هستند.
واسطه‌های ملکی آن دسته از آپارتمان‌های فروشی را که اولا نوساز و تازه‌ساز به شمار نمی‌آیند و در نتیجه تندی قیمت پیشنهادی آن‌ها از بین رفته است و از طرفی آن‌قدر قدیمی‌ساز نیستند که نیازمند هزینه تعمیرات اساسی و گسترده باشند، تحت عنوان «فایل‌های به قیمت رسیده» معرفی می‌کنند.
البته در ادبیات محاوره واسطه‌ها، به قیمت رسیده بودن ملک بعضا به مدتی که نزد بنگاه‌ها باقی مانده و به فروش نرفته است نیز ارتباط پیدا می‌کند.
در واقع آپارتمان‌هایی که مدت زیادی در بازار مسکن رسوب کرده‌اند و دوره بازاریابی موفقی را با قیمت پیشنهادی اولیه پشت سر نگذاشته‌اند، مالکان را وادار به تعدیل قیمت پیشنهادی می‌کنند و احیانا اگر قیمت اولیه به حباب آلوده باشد، پس از گذشت مدتی از بازاریابی ناموفق برای آپارتمان، این حباب با اراده مالک و بعضا راهنمایی واسطه می‌ترکد.

در حال حاضر قیمت پیشنهادی عمده آپارتمان‌های ۵ تا ۱۰سال ساخت عرضه شده در بازار مسکن پایتخت نسبت به قیمت معاملات روال بازار در یکی دو ماه اخیر، قیمت قابل قبول محسوب می‌شود و از این رو می‌توان این فایل‌ها را به‌عنوان «به قیمت رسیده» به مشتریان معدودی که در حال جست‌وجو در بازار معاملات هستند، معرفی کرد.
قیمت آپارتمان‌های ۵ تا ۱۰ سال ساخت تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید