محبوب‌ترین مردان و زنان در جهان

محبوب‌ترین مردان و زنان در جهان

بریتانیایی‌ها ملکه الیزابت دوم (با ۲۲.۶۱ درصد) را بیش از هر شخص دیگری در سرتاسر جهان تحسین می‌کنند. پس از او میشل اوباما (با ۱۳ درصد) و دیم جودی دنچ (با ۷.۶۶ درصد) در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

کد خبر : ۷۱۶۶۸
بازدید : ۶۸۸۵
میشل اوباما و ملکه الیزابت در میان ٢٠ زن محبوب جهان
براساس یک نظرسنجی جدید، میشل اوباما، ملکه الیزابت و پریانکا چوپرا از جمله محبوب‌ترین زنان جهان هستند.

«یو‌گاو» در بررسی سالانه خود به این موضوع پرداخته است که مردم جهان چه کسانی را تحسین می‌کنند. نظرسنجی امسال در سطح وسیع‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام شد و مردم ۴۱ کشور در آن شرکت کردند. در مجموع، از ٤٢٠٠٠ نفر پرسیده شد که «چه کسی را واقعا تحسین می‌کنید؟» و «چه کسی را بیش از دیگران تحسین می‌کنید؟»

بر اساس نتایج نظرسنجی امسال، آنجلینا جولی جای خود را در صدر لیست به میشل اوباما داده است، و پنج شخص جدید به فهرست اضافه شده‌اند: ملانیا ترامپ، خواننده چینی پنگ لیووان، دانشمند چینی تو یویو، بازیگر هندی سوشمیتا سن و میزبان برنامه شو آمریکایی، الن دجنرس.

پس از تفکیک نتایج بر اساس کشور، مشخص شد که بریتانیایی‌ها ملکه الیزابت دوم (با ۲۲.۶۱ درصد) را بیش از هر شخص دیگری در سرتاسر جهان تحسین می‌کنند. پس از او میشل اوباما (با ۱۳ درصد) و دیم جودی دنچ (با ۷.۶۶ درصد) در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت، به عنوان محبوب‌ترین مرد جهان در صدر لیست مردان قرار دارد و پس از او، باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا و جکی چان، بازیگر سینما، جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

در بریتانیا، فهرست مردان تا حدی تغییر کرده است و دانشمند تاریخ طبیعی، دیوید آتنبورو (با ٢٥.٧ درصد) جایگاه اول را از آن خود کرده است. باراک اوباما (با ١٤ درصد) و دوک کیمبریج (با ٥.٨ درصد) در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید