"عنکبوت زرد" باید اعدام شود

"عنکبوت زرد" باید اعدام شود

وقتی این ماجرا را به پروانه گفتم متوجه شدم که من سومین قربانی سعید هستم و او قبل از پروانه هم دوست صمیمی دیگرمان به‌نام شیدا را مورد آزار قرار داده بود

کد خبر : ۷۱۹۱۸
بازدید : ۱۳۹۳۶
پرونده مرد شروری که با آزار و اذیت ۳ زن در شعبه هشتم دادگاه کیفری به زندان و شلاق محکوم شده بود با اعتراض شاکیان و با تشخیص قضات دیوانعالی کشور برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارجاع شد.

پرونده مرد ۳۵ ساله‌ای که به عنکبوت زرد شهرت پیدا کرده از سال ۹۴ و با شکایت زن جوانی به‌نام پریا در پلیس آگاهی تهران گشوده شد.

این زن با شکایت به مأموران آگاهی گفت: یکی از دوستانم به‌نام پروانه با من تماس گرفت و در مورد جوانی به‌نام سعید صحبت کرد که چندی قبل او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او به قصد اخاذی فیلم و عکس گرفته بود. پس از دیدن فیلم‌ها خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم تا به دوستم کمک کنم؛ بنابراین با سعید تماس گرفتم و قرار شد به ملاقاتش بروم تا مدارک را به من تحویل بدهد، اما وقتی سوار خودرو او بودم به یکباره به سمت حاشیه تهران رفت و با تهدید چاقو من را هم مورد آزار قرار داد.
وقتی این ماجرا را به پروانه گفتم متوجه شدم که من سومین قربانی سعید هستم و او قبل از پروانه هم دوست صمیمی دیگرمان به‌نام شیدا را مورد آزار قرار داده بود. شیدا وقتی به اداره پلیس احضار شد در تشریح ماجرا گفت: من مربی باشگاه بدنسازی هستم.
یک روز در حال خرید بودم که این جوان با ترفندی شماره من را گرفت و پس از آن هم مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. تا اینکه من ازدواج کردم، اما دوباره سعید بامن تماس گرفت و تهدیداتش را از سر گرفت تا جایی که همسرم ماجرا را فهمید و طلاقم داد.

وی اضافه کرد: این پسر با ترفندی خاص مرا به پارک جنگلی سرخ حصار برد و آزارم داد و از این کار هم فیلم گرفت و تهدیدم کرد که اگر به خواسته‌هایش تن ندهم فیلمم را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کند. من که ترسیده بودم ماجرا را با دوستم پروانه در میان گذاشتم.
قرار شد پروانه با او صحبت کند تا دست از سر من بردارد یک روز من به همراه پروانه و فرزند خردسالش با پسرجوان قرار گذاشتیم و سوار ماشین او شدیم که در میانه راه به سمت حاشیه تهران رفت و با زور ما را به یک خانه ویلایی در حاشیه تهران برد.

شیدا افزود: سعید وقتی مقاومت دوستم پروانه را دید فرزند خردسالش را از پنجره بیرون گرفت و تهدید کرد اگر به خواسته او تن ندهیم فرزندش را از پنجره ساختمان به بیرون پرت می‌کند. پس از آن من و دوستم ناچار شدیم به خواسته‌اش تن دهیم و او هم از ما فیلم سیاه تهیه کرد.

به‌دنبال حرف‌های تکان دهنده این ۳ زن متهم شناسایی و دستگیر شد و محاکمه اش به اتهام زنای به عنف، آدم ربایی منتهی به زنای به عنف و اکراه و سوء‌استفاده از شاکیان در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پشت در‌های بسته و غیرعلنی برگزار شد.
متهم از همان ابتدا خودش را بی‌گناه خواند و منکر هرگونه آزاری شد و ادعا کرد که هر ۳ زن با خواست خودشان با وی رابطه برقرار کرده‌اند. در پایان جلسه دادگاه نیز قضات او را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به ۱۰۰ ضربه شلاق، ۱۰ ماه زندان، یکسال تبعید به یکی از شهر‌های مرزی و ۱۸۰ ساعت خدمات عمومی رایگان در شهرداری محکوم کردند.
اما با اعتراض سه شاکی به حکم صادره، پرونده درشعبه هفتم دیوانعالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و با طرح چندین ایراد حکم صادره شکسته و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارجاع شد. این در حالی است که سه شاکی پرونده خواهان صدور حکم اعدام برای عنکبوت زرد هستند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید