ماجرای ارتباط با زنی که شوهر داشت!

ماجرای ارتباط با زنی که شوهر داشت!

سپس دو متهم دیگر نیز مورد بازجویی قرار گرفتند. یکی از آن‌ها که شاکی نسبت به او اعلام رضایت کرده بود، گفت: این زن برای ما دام پهن کرده بود. ما به او تعرض نکردیم. شوهرش از من ۶۰۰ هزار تومان گرفت تا این زن اعلام گذشت کند.

کد خبر : ۷۳۰۲۹
بازدید : ۱۱۴۱۳
چاقو کشید، چاره‌ای جز تسلیم نداشتم
دو زن که در پرونده‌هایی جداگانه مدعی شدند مورد تعرض قرار گرفته‌اند، با شکایت به قضات دادگاه کیفری استان تهران دادخواهی کرده و جزئیات واقعه را توضیح دادند.
در اولین پرونده که در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد، زنی متولد سال ۷۵ درحالی‌که همچنان درگیر وحشت و آسیب بعد از این تعرض است، گفت: هنوز به حالت عادی برنگشته‌ام. با اینکه چندین‌ماه از حادثه گذشته، اما زندگی عادی ندارم و حالم بد است.

این زن اوایل سال جاری با پلیس تماس گرفت و گفت: زنگ در خانه به صدا درآمد. مردی پشت آیفون بود که صورتش مشخص نبود. او گفت: برای نوشتن قبض برق آمده است. من در را باز کردم، یک‌دفعه به داخل خانه حمله کرد. سعی کردم در را ببندم. زورم نرسید، به او گفتم هرچه می‌خواهی بردار و برو.
اول، چون صورتش پوشیده بود، او را نشناختم، اما بعد فهمیدم مردی است که در همسایگی ما زندگی می‌کند. او به سمت من آمد و گفت: می‌خواهد با من رابطه داشته باشد.
من مقاومت کردم و گفتم از خانه من بیرون برود. چاقو کشید و مرا تهدید کرد، گفتم حتی اگر مرا بکشی، اجازه نمی‌دهم به من تعرض کنی. فرزند دوساله‌ام خواب بود. به طرف او رفت و چاقو را به سمت بچه‌ام گرفت و گفت: اگر باز هم مقاومت کنی، بچه‌ات را می‌کشم. وقتی این کار را کرد، من هم چاره‌ای به‌جز تسلیم نداشتم.

این زن درحالی‌که به‌شدت گریه می‌کرد، گفت: فقط روی فرزندم که خواب بود یک چادر انداختم و بعد مرد همسایه به من تعرض کرد.

بعد از شکایت این زن و به دستور بازپرس، او به پزشکی‌قانونی معرفی شد. متخصصان تأیید کردند آثاری از تعرض روی بدن او وجود دارد، اما تجاوز به معنای قانونی آن صورت نگرفته است.

بلافاصله متهم بازداشت شد. او از همان ابتدای دستگیری تعرض به زن جوان را قبول کرد و گفت: من شیشه کشیده و از حالت عادی خارج شده بودم، به‌همین‌دلیل هم دست به چنین کار وحشتناکی زدم.

متهم که همسر نیز دارد، گفت: من زن جوان را می‌شناختم، اما اصلا نسبت به او نظر بدی نداشتم. روز حادثه در خانه‌ام شیشه کشیدم و از حالت عادی خارج شدم، اصلا قصدم این نبود که به کسی تجاوز کنم، فقط به‌خاطر شیشه از حالت عادی خارج شده بودم. وارد خانه زن جوان شدم و آن اتفاق هولناک افتاد. البته من به او تجاوز نکردم، اما قبول دارم تعرض اتفاق افتاد.

با بازداشت این مرد و شکایت زن جوان پرونده با توجه به مطرح‌شدن موضوع تجاوز به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. یک‌بار دیگر زن جوان جزئیات را توضیح داد و خواستار مجازات متهم شد.

مرد متهم که متولد سال ۶۵ است، نیز ابراز پشیمانی کرد و گفت: باز هم می‌گویم من قبول دارم به خانه زن جوان رفتم و او را اذیت کردم، حتی گوشی تلفن و ۲۰ هزار تومان پول نقد را هم دزدیدم، اما تجاوز نکردم. من معتاد بودم، حالا که در زندان هستم، مدتی است که ترک کرده‌ام و دیگر مواد مصرف نمی‌کنم.

سپس مرد جوان توبه‌نامه‌ای را به دادگاه ارائه داد و خواستار بخشش شد، اما زن گفت: از شکایتش صرف‌نظر نمی‌کند. با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

در پرونده دیگری که در شعبه ۷ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد، زنی که دست‌فروش متروی تهران است، ادعا کرد از سوی یکی از همکارانش مورد تجاوز قرار گرفته است. این زن در شکایت خود به دادگاه گفت: من در مترو دست‌فروشی می‌کنم و کمک‌خرج خانواده هستم. روز حادثه یک مشتری از من جنس خرید، چون پول نقد نداشت، از همکارم که یک آقا بود و او هم داشت دست‌فروشی می‌کرد، خواستم برایم ۲۰ هزار تومان با دستگاهش کارت بکشد.
او به‌اشتباه ۱۲۰ هزار تومان کارت کشید. من پول نقد داشتم و صد هزار تومان اضافی را به مشتری دادم و همکارم گفت: بعدا پول را به من برمی‌گرداند. او گفت: خودش پول نقد ندارد، با چند نفر صحبت کرد، آن‌ها هم نداشتند، بعد با پسرعمویش که در شهریار قهوه‌خانه دارد، صحبت کرد و به من گفت: او قرار است پول نقد بدهد.
من می‌ترسیدم آن مرد برود و دیگر پولم را ندهد، همراهش رفتم تا صد هزار تومان را بگیرم. وقتی به شهریار رسیدیم، مرد دست‌فروش و دو دوستش به من تجاوز کردند. آن‌ها روی صندلی عقب ماشین به من تجاوز کردند و من مدام داد می‌زدم و کمک می‌خواستم. در نزدیکی قهوه‌خانه سه مرد دیگر بودند که دیدند چه اتفاقی برایم افتاده است، آن‌ها آمدند و من را نجات دادند. کمک کردند که سوار ماشین شوم و به خانه‌ام برگردم.

با شکایت این زن، سه مرد جوان بازداشت شدند. آن‌ها قبول کردند که زن جوان را آزار داده‌اند، اما منکر تجاوز شدند و مدعی شدند این زن خودش به این کار رضایت داشت، اما برای اخاذی آن‌ها را به دادگاه کشانده است.

مردی که دست‌فروش مترو و همکار شاکی بود، گفت: من قبول دارم که با او رابطه داشتم، اما این یک دام بود. زن به من گفت: کارت بکشم، اما رقم را اشتباه گفت، او مخصوصا این کار را کرد. حالا هم به ما گفته اگر پول بدهیم، رضایت می‌دهد. او به ما دروغ گفت. اگر نمی‌خواست با هم رابطه داشته باشیم اصلا با ما تا شهریار نمی‌آمد، ضمن اینکه به ما نگفته بود شوهر دارد.

سپس دو متهم دیگر نیز مورد بازجویی قرار گرفتند. یکی از آن‌ها که شاکی نسبت به او اعلام رضایت کرده بود، گفت: این زن برای ما دام پهن کرده بود. ما به او تعرض نکردیم. شوهرش از من ۶۰۰ هزار تومان گرفت تا این زن اعلام گذشت کند.

قضات با توجه به مدارک موجود در پرونده و گفته‌های متهمان شعبه ۷ برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید