گوگل" فیت‌بیت" را خرید

گوگل" فیت‌بیت"  را خرید

اخبار این معامله برای نخستین بار سه روز قبل منتشر شد که باعث افزایش ۲۷ درصدی ارزش سهم این شرکت و رسیدن ارزش سرمایه‌ای آن در بازار به ۱.۴ میلیارد دلار شد.

کد خبر : ۷۳۹۲۹
بازدید : ۱۲۷۸۶
گوگل
گوگل اعلام کرد که شرکت فیت‌بیت را که در حوزه پایش‌گری تناسب اندام کار می‌کند، به بهای ۲.۱ میلیارد دلار، خریده است و به مالکیت خود درآورده است.

غول فناوری ایالات متحده با این خرید وارد بازار افزاره‌های پوشیدنی می‌شود که اکنون در سیطره رقبای آن، یعنی اپل و سامسونگ است.

ریک اوسترلو، مدیر اجرایی گوگل، در وب‌نوشتی راجع به جزییات این معامله توضیح داد و گفت، این معامله به گوگل فرصت می‌دهد تا نمانام‌های خود، یعنی «ویر او. اس»، «مید بای گوگل» و «گوگل فیت» را توسعه دهد.

اوسترلو گفت: «فیت‌بیت به‌راستی در این صنعت پیش‌تاز بوده است و وقتی بهترین هوش مصنوعی، نرم‌افزار و سخت‌افزار را کنار هم داشته باشیم، می‌توانیم به ایجاد نوآوری در بخش افزاره‌های پوشیدنی کمک کنیم و محصولاتی بسازیم که به مردم بیش‌تری در سراسر جهان منفعت برسانند».

اخبار این معامله برای نخستین بار سه روز قبل منتشر شد که باعث افزایش ۲۷ درصدی ارزش سهم این شرکت و رسیدن ارزش سرمایه‌ای آن در بازار به ۱.۴ میلیارد دلار شد.

فیت‌بیت، داده‌های سلامت مشتریان خود را در اختیار دارد و تحلیل‌گران بازار مدعی هستند که قسمت اعظم ارزش آن هم از همین داده‌ها سرچشمه می‌گیرد.


جیمز پارک، مدیرعامل و یکی از مؤسسان فیت‌بیت، می‌گوید: «نام تجاری قابل اعتمادی ساخته‌ایم که پشتوانه بیش از ۲۸ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است و محصولات ما تکیه‌گاهی برای رسیدن آن‌ها به زندگی سالم‌تر و فعال‌تر است».

«گوگل شریکی عالی برای پیشبرد مأموریت ما است. با توجه به منابع و بستر جهان‌گستری که گوگل در اختیار دارد، فیت‌بیت می‌تواند به نوآوری در حوزه فناوری‌های پوشیدنی شتاب بدهد، کار‌ها را سریع‌تر جلو ببرد، و سلامت و بهداشت را برای همگان دسترس‌پذیرتر کند».
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید