طولانی‌ترین بازی مونوپولی

طولانی‌ترین بازی مونوپولی

این بازی فقط وقتی تمام می‌شود که بازیکنی هر ۶۶ ملک را تصاحب کند

کد خبر : ۷۴۵۸۵
بازدید : ۱۲۵۵۳
طولانی‌ترین بازی مونوپولی
مونوپولی «طولانی‌ترین» نسخه این بازی اسطوره‌ای را به بازار عرضه کرد، تا خانواده‌ها در تعطیلات کریسمس امسال موضوعی داغ برای بحث‌هایشان داشته باشند. این نسخه جدید به جای ۲۸ ملک ۶۶ ملک برای تصاحب دارد. ۴۴ جا هم برای حرکت بازیکنان دارد و یک تاس بیشتر ندارد.

در نسخه جدید (که فقط از طریق تارنمای آمازون می‌شود آن را خرید) قوانین را هم می‌شود تغییر داد. مثلاً می‌شود قانون گذاشت که ورشکستگی نمی‌تواند خود به خود بازیکنی را از دور بازی خارج کند.

در عوض بازیکنان می‌توانند پول‌های نقدشان را از وسط نصف کنند تا پول بیشتری در دسترس باشد و بازی تا وقتی که کسی هر ۶۶ ملک روی تخته را به اضافه ۱۶ خیابان، ۴ ریل قطار و ۲ تا از امکانات شهری تصاحب نکند تمام نخواهد شد.

اما بی‌شک همه از بازی کردن با این نسخه جدید مونوپولی که آهنگ بسیار کندی دارد خوششان نخواهد آمد. در واکنش به خبر عرضه این بازی به بازار، کاربری در توییتر خود نوشت «هیچ بچه‌ای تا به حال از پدر و مادرش نخواسته این بازی را برایش بخرند.»

کاربر دیگری پرسیده «شرکت هازبرو... حالش خوب است؟»

و دیگری به شوخی نوشته «مونوپولی تا به حال خانواده‌های بی‌شماری را از هم پاشیده. دیگر از جانمان چه می‌خواهند؟ مگر چه هیزم تری به آن‌ها فروخته‌ایم که این‌همه سال است دارند تلافی‌اش را سرمان خالی می‌کنند؟»

کاربران دیگری هم بودند که مشتاق بودند نسخه جدید را بازی کنند. جِی پیترز نویسنده ورگ نوشت: «جداً و از ته دل می‌گویم که دوست دارم این نسخه را بازی کنم.»

«اگر آدم یک دور تلاش کند و این بازی را ببرد به کُری‌هایی که بعدش می‌تواند بخواند می‌ارزد.» شرکت هازبرو نسخه اخیر این بازی فکری قدیمی را پس از نسخه‌های مختلف قبلی به بازار فرستاد، نسخه‌هایی مانند نسخه هزاره، «نسخه متقلب‌ها» و ...
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید