نجات قاتل شوهر عمه

نجات قاتل شوهر عمه

او به من ناسزا گفت که خیلی عصبانی شدم و با چاقویی که در جورابم بود یک ضربه به او زدم. وقتی او را خونین و مجروح دیدم از ترس به خانه خواهرم فرار کردم، ولی چند ساعت بعد پلیس مرا دستگیر کرد.

کد خبر : ۷۴۷۴۷
بازدید : ۱۰۳۵۵
نجات قاتل شوهر عمه از قصاص
پسر جوان که شوهر عمه‌اش را در جریان یک درگیری به‌قتل رسانده بود با رضایت خانواده مقتول و در مقابل پرداخت ۳۵ میلیون تومان از مجازات قصاص رهایی یافت. صبح دیروز این پسر ۳۴ ساله در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود گفت: من قبول دارم که مرتکب قتل شده‌ام، اما این ماجرا یک اتفاق بود.
من در یک کارگاه آبکاری فلزات کار می‌کردم و شب‌ها هم در خانه مادربزرگم می‌خوابیدم. چون بعد از فوت پدربزرگم او در یک خانه اجاره‌ای تنها زندگی می‌کرد و من شب‌ها به آنجا می‌رفتم تا تنها نباشد مدتی بعد عمه‌ام به‌علت بیماری فوت کرد.
از آنجا که یک پسر ۶ ساله داشت شوهرش بچه را به خانه مادربزرگم می‌آورد، اما چون اعتیاد داشت و در کار خرید و فروش مواد مخدر هم بود خانه مادربزرگم را به پاتوق خلافکاران تبدیل کرده بود. یک شب تابستانی - سال ۹۷- که به خانه مادربزرگم رفتم او را به‌همراه دوستش دیدم که مواد می‌کشیدند.
عصبانی شدم و بعد از درگیری با دوستش او را از خانه بیرون کردم بعد هم به خانه برگشتم و به شوهر عمه‌ام گفتم که چرا خانه این پیرزن را پاتوق کرده‌ای؟ اما او به من ناسزا گفت که خیلی عصبانی شدم و با چاقویی که در جورابم بود یک ضربه به او زدم. وقتی او را خونین و مجروح دیدم از ترس به خانه خواهرم فرار کردم، ولی چند ساعت بعد پلیس مرا دستگیر کرد.

در ادامه جلسه پدر مقتول از طرف خودش و نوه ۷ ساله‌اش به قضات گفت: من به شرط دریافت پول از قصاص این مرد می‌گذرم. اما او باید ۵ میلیون تومان الان و ۳۰ میلیون تومان هم تا شب عید به من بدهد و من هم رضایت می‌دهم. بدین ترتیب متهم از قصاص نجات پیدا کرد و قضات برای صدور رأی از جنبه عمومی جرم وارد شور شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید