اعتراف سارقان خشن به دزدی از مشتریان صرافی

اعتراف سارقان خشن به دزدی از مشتریان صرافی

همسرم برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد و یکی از سارقان با چاقو همسرم را از ناحیه صورت مجروح کرد. عمق زخم به حدی است که از بالای صورت تا فک کاملا شکافته شده است.

کد خبر : ۷۴۷۴۸
بازدید : ۱۰۴۲۰
اعتراف سارقان خشن به دزدی از مشتریان صرافی
سارقان کیف‌قاپ که طعمه‌های خود را از میان مشتریان صرافی‌ها انتخاب می‌کردند، دستگیر‌شدند. زنی اردیبهشت‌ماه با مراجعه به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گفت: برای خرید دلار به صرافی‌ای در میدان کاج رفتم. در زمان برگشت به خانه در خیابان یازدهم شرقی، پایین‌تر از میدان کاج، دو سارق موتورسوار ضمن ضرب‌وشتم من، کیفم را که حاوی دو هزار یورو و ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد بود، به سرقت بردند.
همسرم برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد و یکی از سارقان با چاقو همسرم را از ناحیه صورت مجروح کرد. عمق زخم به حدی است که از بالای صورت تا فک کاملا شکافته شده است.

پرونده با ثبت شکایت اولیه برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به بررسی دوربین‌های مداربسته موجود در صحنه سرقت و همچنین صرافی محل خرید شاکی پرداختند و یکی از سارقان که در نقش زاغ‌زن در صرافی حضور داشت، توسط شاکی شناسایی شد.
کارآگاهان با بررسی سوابق موجود در پلیس آگاهی متوجه شدند این متهم فردی ۴۰ ساله و دارای سوابق کیفری متعدد به نام وحید است. آن‌ها با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه یاخچی‌آباد شدند و او را چند روز پیش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه سرقت شد و گفت: آن روز برای خرید ارز به آن صرافی رفته بودم. با توجه به انکار متهم، شاکی به پلیس آگاهی دعوت شد و در مواجهه حضوری متهم را به‌عنوان یکی از سارقان کیف خود شناسایی کرد.
وحید که در بن‌بست قرار گرفته بود، به‌ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با همدستم، هاشم که ۴۳ سال دارد، بچه‌محل هستیم. ما در پارک با هم آشنا شدیم و نقشه سرقت از مشتریان صرافی‌ها را کشیدیم و تاکنون سه فقره سرقت مشترک انجام داده‌ایم و درحال‌حاضر از محل اختفای هاشم بی‌خبر هستم.

با توجه به عدم همکاری وحید برای شناسایی مخفیگاه هاشم، اقدامات پلیسی به منظور دستگیری دومین متهم ادامه یافت و دو روز پیش مخفیگاه هاشم نیز در نازی‌آباد شناسایی و او در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

هاشم در ابتدا منکر هرگونه آشنایی و همکاری با وحید شد، اما با توجه به مستندات و مدارک موجود و مواجهه حضوری با همدستش چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به انجام سه فقره سرقت به همراه وحید اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، با تأیید این خبر گفت: ارزش ریالی اموال به‌سرقت‌رفته توسط متهمان یک میلیارد و صد میلیون ریال است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید