عرضه تلویزیون عمودی Sero سامسونگ

عرضه تلویزیون عمودی Sero سامسونگ

کاربران با استفاده از این نمایشگر مخصوصا در حالت عمودی می‌توانند از پلت‌فرم‌هایی مثل اینستاگرام، اسنپ‌چت، توییتر، تیک‌تاک و یوتیوب لذت ببرند. تصور کنید که روی این تلویزیون همزمان چند توییت را می‌توانید ببینید.

کد خبر : ۷۵۷۷۶
بازدید : ۱۹۹۳۹
عرضه تلویزیون عمودی Sero سامسونگ
شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۰ اعلام کرد که تلویزیون عمودی «Sero» این شرکت در بازار ایالات‌متحده نیز عرضه می‌شود. این تلویزیون ۴۳ اینچی به نمایشگر ۴ K. و اسپیکر‌های ۶۰ واتی که داخل استند نمایشگر قرار گرفته‌اند مجهز شده است.
این تلویزیون همچنین به جای پایه روی چرخ هم قرار می‌گیرد تا از این طریق امکان انتقال آسان به اطراف هم وجود داشته باشد. سامسونگ می‌گوید تلویزیون عمودی Sero برای نسل موبایل طراحی شده است. نسل موبایل همان افرادی هستند که نمی‌دانند تماشای ویدئو روی نمایشگری به غیر از نمایشگر موبایل چه حسی دارد.

این تلویزیون امکان اتصال به دستگاه‌های گلکسی را داشته و البته از ایرپل‌ی شرکت اپل هم پشتیبانی می‌کند. پس از اتصال زمانی که گوشی را به‌صورت افقی یا عمودی بچرخانید، تلویزیون هم به همان صورت به حالت افقی یا عمودی درمی‌آید.
این تلویزیون نه تنها برای نمایش فیلم بلکه برای گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی هم بسیار مناسب و لذت‌بخش است. کاربران با استفاده از این نمایشگر مخصوصا در حالت عمودی می‌توانند از پلت‌فرم‌هایی مثل اینستاگرام، اسنپ‌چت، توییتر، تیک‌تاک و یوتیوب لذت ببرند. تصور کنید که روی این تلویزیون همزمان چند توییت را می‌توانید ببینید.
علاوه‌بر این، زمانی که از این تلویزیون استفاده نمی‌کنید، می‌توانید به عنوان قاب عکس دیجیتال از Sero استفاده کنید. البته قابلیت استفاده از اسپیکر‌های قدرتمند این تلویزیون برای پخش موزیک هم وجود دارد. سامسونگ فعلا قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون عمودی Sero در بازار ایالات‌متحده را اعلام نکرده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید