شکوفه کهکشان: گوشی جدید سامسونگ

شکوفه کهکشان: گوشی جدید سامسونگ

طبق عکس‌هایی که ماه گذشته از پیش‌نمونه این گوشی در تارنمای رسانه اجتماعی چینی وایبو انتشار یافت، طرح آن یادآور گوشی‌های تاشونده کلاسیک است.

کد خبر : ۷۵۹۵۸
بازدید : ۸۵۱۱
شکوفه کهکشان: گوشی جدید سامسونگ
طبق تصاویری که به بیرون درز کرده است، گوشی هوش‌مند تاشونده جدید شرکت سامسونگ شکوفه کهکشان (گالکسی بلوم) نام خواهد داشت.

قرار نیست جانشین گوشی تاشونده قبلی یعنی گالکسی فولد را که اکنون دچار تنگنا شده است، تا اواخر سال جاری میلادی رونمایی کنند، ولی گویا این هفته جزئیاتی مهم از آن در نشست محرمانه نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (سی‌ای‌اس) در لاس‌وگاس برملا شده است.

به گزارش خبرگزاری آجونیوز، غول صنعت الکترونیک کره جنوبی از این گوشی که هنوز عرضه نشده است، اسلاید‌هایی را برای شرکای صنعتی‌اش همرسانی کرد و یکی از آن‌ها، گوشی صورتی رنگی را نشان می‌دهد که در صفحه نمایش آن گلی به چشم می‌خورد.

به گزارش آجونیوز، سامسونگ قصد دارد این گوشی را برای مشتریان زن به بازار عرضه کند و طرح کشویی آن را از قوطی کرم پودر الگوبرداری کرده است. بر اساس همین گزارش، مدل بعدی گوشی گالکسی اس‌۱۱ نیز گالکسی اس‌۲۰ نام دارد.

سامسونگ در مورد شایعات مربوط به گوشی‌هایی که هنوز وارد بازار نکرده است، اظهار نظر نمی‌کند، اما پارسال در همایش پدیدآوران راجع به گوشی‌های تاشونده جدید تبلیغ کرد.

خانم هیسون جئونگ، رئیس بخش تحقیق و توسعه چارچوبه‌های سامسونگ موبایل، می‌گوید که گوشی جدید از گوشی گالکسی تاشونده موجود خیلی کوچک‌تر است.

او در همان زمان گفته بود: «این شکل‌بندی خیلی جدید که اکنون در مورد آن تحقیق می‌کنیم، نه تنها باعث می‌شود که گوشی به راحتی در درون جیب جا بگیرد، بلکه روش کاربری گوشی را نیز تغییر می‌دهد.»

طبق اطلاعاتی که پیش از این در مورد گوشی هوش‌مند تاشونده جدید به بیرون درز کرده است، گوشی قبلی در اصل به صورت باز طراحی شده است و وقتی آن را باز می‌کنند، طول آن حدود ۱۶.۷۵ سانتی‌متر می‌شود.

طبق عکس‌هایی که ماه گذشته از پیش‌نمونه این گوشی در تارنمای رسانه اجتماعی چینی وایبو انتشار یافت، طرح آن یادآور گوشی‌های تاشونده کلاسیک است.

گوشی گالکسی تاشونده اصلی از لحاظ طراحی ایراد‌هایی داشت که سامسونگ را ناچار کرد چند ماه دیرتر آن را عرضه کند، ولی بعد از آن با موفقیت عرضه شده است.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید