همسرکشی به خاطر تبعیض بین بچه‌ها

همسرکشی به خاطر تبعیض بین بچه‌ها

شب حادثه وقتی زنم برای مسواک‌زدن رفت ناگهان تصمیمی که گرفته بودم، تغییر کرد و به این نتیجه رسیدم بهتر است زنم را به قتل برسانم. او برای خودش یک لیوان آب ریخته بود تا بعد از مسواک‌کردن بخورد.

کد خبر : ۷۶۴۴۸
بازدید : ۲۸۵۰
همسرکشی به خاطر تبعیض بین بچه‌ها
تحقیقات جنایی درباره مرگ مشکوک زنی جوان به بازداشت شوهر او به‌عنوان قاتل منجر شد. این مرد در بازجویی‌ها اعتراف کرد همسرش را با پودر سیانور کشت. مسئولان بیمارستانی در تهران فروردین امسال پلیس را در جریان مرگ مشکوک زنی جوان قرار دادند. پس از آن بازپرس دشتبان، بازپرس کشیک جنایی تهران، به همراه مأموران در بیمارستان حاضر شد و تحقیقات را شروع کرد.

ظواهر نشان می‌داد این زن که به وسیله شوهرش به بیمارستان منتقل شده بود، بر اثر مسمومیت جان باخته است. به‌همین‌دلیل، بازپرس دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام آزمایش سم‌شناسی را صادر کرد. شوهر متوفی در بازجویی‌ها از علت مرگ همسرش ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: شب در خانه نشسته بودم. زنم رفت مسواک زد و بعد قرص لاغری‌اش را خورد، اما ناگهان از حال رفت. من هم سریع او را به بیمارستان رساندم.

در حالی‌که در ابتدا سرنخی درباره علت مرگ این زن وجود نداشت، متخصصان پزشکی قانونی بعد از انجام آزمایش‌های تخصصی اعلام کردند در خون متوفی سم سیانور وجود دارد. این نظریه باعث شد دو فرضیه در پرونده مطرح شود؛ نخست آنکه زن جوان خودکشی کرده و دیگر اینکه او را به قتل رسانده‌اند.

بازپرس در جریان تحقیقات چهار دلیل به دست آورد که فرضیه خودکشی را رد می‌کرد؛ نخست اینکه متوفی زنی شاد و سرزنده بود. دوم اینکه انگیزه‌ای برای پایان‌دادن به زندگی‌اش نداشت. سوم اینکه سرنخی از اختلافات خانوادگی در این پرونده به‌دست نیامد و آخر اینکه این زن هفته قبل از فوت برای رفتن به سفر برنامه‌ریزی کرده بود.

به‌این‌ترتیب، فرضیه قتل قوت گرفت. با توجه به نحوه مرگ تنها کسی که می‌توانست سم به این زن بخوراند، شوهرش بود. مرد جوان وقتی بازداشت شد تحت بازجویی قرار گرفت و به کشتن همسرش اقرار کرد. او گفت: من قبلا یک بار ازدواج کرده بودم و از همسر اولم پسری ۱۲ ساله دارم. متوفی همسر دوم من بود که هفت سال پیش با هم ازدواج کردیم و دختری دوساله داریم.
پسرم با ما زندگی می‌کرد، اما زنم میان بچه‌ها فرق می‌گذاشت و همین مرا ناراحت می‌کرد. این موضوع به‌حدی به من فشار آورده بود که تصمیم گرفتم خودم را بکشم تا شاهد این تبعیض‌ها نباشم. به‌همین‌دلیل هم سم خریدم، اما شب حادثه وقتی زنم برای مسواک‌زدن رفت ناگهان تصمیمی که گرفته بودم، تغییر کرد و به این نتیجه رسیدم بهتر است زنم را به قتل برسانم. او برای خودش یک لیوان آب ریخته بود تا بعد از مسواک‌کردن بخورد.
من پودر را داخل لیوان ریختم و حل کردم. زنم هم آن را سر کشید و بعد از آن از حال رفت. برای اینکه صحنه‌سازی کنم، او را به بیمارستان رساندم و ادعا کردم به‌دلیل مصرف داروی لاغری مسموم شده است. بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید