رونمایی از "گلکسی اس ۲۰ " و " زد فیلیپ"

رونمایی از "گلکسی اس ۲۰ " و " زد فیلیپ"

اما این گوشی‌ها خیلی گران قیمت‌اند، قیمت گلکسی اس۲۰ از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و زی فلیپ حدود ۱۴۰۰ دلار هزینه بر می‌دارد و به گفته‌ی این کمپانی فقط افراد بسیار علاقه‌مند به محصولات جدیدش را هدف قرار داده است.

کد خبر : ۷۶۹۷۴
بازدید : ۱۰۵۶۴
رونمایی از
سامسونگ از گوشی گلکسی اس ۲۰ جدید و یک گوشی تاشوی گران قیمتش رونمایی کرد. گوشی‌های جدید مجهز به آخرین فناوری‌های روز هستند، از جمله یک صفحه نمایش تاشو که به گوشی زی فلیپ (Z Flip) اجازه می‌دهد درست از وسط صفحه نمایش خم شود.

اما این گوشی‌ها خیلی گران قیمت‌اند، قیمت گلکسی اس۲۰ از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و زی فلیپ حدود ۱۴۰۰ دلار هزینه بر می‌دارد و به گفته‌ی این کمپانی فقط افراد بسیار علاقه‌مند به محصولات جدیدش را هدف قرار داده است.

علاوه بر صفحه تاشوی زی فلیپ، گوشی‌های اس۲۰، اس۲۰+، و اس ۲۰ اولترا، دوربین‌هایی قدرتمند داشته و تطابق بیشتری با فناوری ۵ جی دارند. این گوشی‌ها ۱۳ ماه مارس وارد بازار خواهند شد.

رونمایی از این گوشی‌ها در دوران سختی برای سامسونگ اتفاق افتاد، چرا که این شرکت بعد از آنکه با گوشی گلکسی فولد (Galaxy Fold) خود را به عنوان اولین شرکت تولید کننده دستگاهی تاشو معرفی کرد، بعد از استفاده از گوشی با شکایت کاربران مواجه شد که می‌گفتند بعضی از نسخه‌های این گوشی ظاهر صفحه نمایشی معیوب داشته که با باز و بسته شدن می‌شکند.

گلکسی زی فلیپ هم از فناوری مشابهی بهره جسته، ولی تا کنون از بازخورد مثبت‌تری از جانب منتقدان برخوردار بوده است.


ویژگی‌های گوشی تاشوی جدید سامسونگ
این دستگاه به طور عمودی باز و بسته می‌شود، چیزی شبیه تلفن‌های قدیمی اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی، و همچنین صفحه نمایش کوچکی در پشت دستگاه دارد که وقتی بسته است اطلاع رسانی‌ها در آن نشان داده می‌شود.

ربکا هیرست از سامسونگ گفت که گوشی زی فلیپ «گام بزرگ دیگری به جلو» برای این شرکت است و آن را به عنوان «دستگاهی تازه برای ابداعات پرشمار دهه جدید» توصیف کرد.

به تایید سامسونگ، این گوشی تاشو از اواخر ماه جاری میلادی برای خرید علاقه‌مندان در دسترس قرار خواهد گرفت. رونمایی از این گوشی در مراسم زنده این شرکت و کنار سه گوشی مشهور دیگر از سری گلکسی اس۲۰ صورت پذیرفت.

تمام این سه گوشی جدید مجهز به قابلیتی هستند که سامسونگ آن را «بزرگنمایی فضایی» می‌نامد، این ویژگی در دوربین پشت گوشی تعبیه شده و به کاربران اجازه می‌دهد در گوشی‌های اس۲۰ و اس۲۰+ تا سی مرتبه و در گوشی اس۲۰ اولترا تا صد مرتبه بیشتر تصویر خود را بزرگ‌نمایی کنند که پیش از این در گوشی‌های همراه بی‌سابقه بود.

برای اولین بار هم سامسونگ تایید کرد تمام دستگاه‌های جدید با فناوری ۵ جی منطبق خواهند بود. گوشی‌های جدید صفحات نمایشی اندازه‌های مختلفی دارند: ۶.۲ اینچ برای گلکسی اس۲۰، ۶.۷ اینچ برای اس۲۰+، و ۶.۹ اینچ برای اس۲۰ اولترا.

این شرکت غول‌آسای فناوری کره‌ای بر ارتقای تجربه کاربران در استفاده از دوربین‌های خویش در گوشی‌های جدید تمرکز کرده است چرا که به نظر می‌رسد محبوبیت استفاده از دوربین گوشی روبه افزایش بوده است، به ویژه در مورد اپ‌های شبکه‌های اجتماعی نظیر ایسنتاگرام، اسنپ چت و تیک تاک.

به همین خطر سامسونگ یک ویژگی دیگر را نیز در دوربین‌های خود معرفی کرده که «حالت تک عکس‌انگاری» (Single Take Mode) نام داشته به کاربران اجازه می‌دهد هنگام ویدئو یا عکس گرفتن از تمام لنز‌های مجزای دوربین خود استفاده کرده و مجموعه‌ای از عکس یا ویدئو‌های مختلف را بگیرند تا برای پست در شبکه‌های اجتماعی از میان آن‌ها انتخاب کنند.

این شرکت فناوری غول‌آسا امیدوار است دستگاه‌های جدید باعث تثبیت جایگاه این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های همراه در دنیا و پیشتاز رقبای خود، اپل و هواوی، شود.

هواوی از ممنوعیت تجاری ایالات متحده صدمه دیده است و اپل هم از کاهش فروش خود در سال ۲۰۱۹ خبر داده گرچه در آخرین گزارش مالی خود ارقامی بسیار بهتر ارائه کرده است.

بن وود، کارشناس صنعت فناوری از سازمان سی‌سی‌اس اینسایت (CCS Insight) گفت: انطباق تمام گوشی‌های جدید سری اس۲۰ سامسونگ با فناوری ۵ جی به این شرکت اجازه خواهد داد تا در بازار شلوغ گوشی‌های همراه از سایرین خود را متمایز کند.

او گفت: «سامسونگ همواره در حال تغییر و نوسازی گوشی گلکسی معروف خود است که در خانواده اس۲۰ هم شاهد آن بوده‌ایم. چالش پیش روی این شرکت، و تمام شرکت‌های گوشی‌ساز دیگر این است که چگونه با ساخت یک صفحه نمایش سیاه مستطیلی شکل خود را از سایرین متمایز نمایند.
انطباق با فناوری ۵جی در تمام نسخه‌های سری اس۲۰ عنصری کلیدی در این زمینه است که به خریداران اطمینان می‌دهد دستگاه ایشان با فناوری آینده هم در انطباق خواهد بود و همچنین کیفیت دوربین این گوشی‌ها به ویژه در گوشی اس۲۰ اولترا به مراتب بالا است.»
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید