تصادف مرگبار در بزرگراه

تصادف مرگبار در بزرگراه

یک دستگاه پراید که سه مرد جوان حدوداً ۲۰ ساله سوار آن بودند، در خط اتوبوسرانی واژگون شده است که پس از برخورد با جدول‌ها و نرده‌ها این حادثه رخ داده است.

کد خبر : ۷۸۸۱۱
بازدید : ۱۱۵۹۷
تصادف مرگبار در بزرگراه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه آیت الله سعیدی در ساعت یک بامداد امروز خبر داد.

جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۰۱:۴۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی پراید در مسیر شمال به جنوبی خیابان آیت الله سعیدی مقابل متروی آزادگان را شاهد بودیم.
بلافاصله بعد از گزارش حادثه ۲ ایستگاه به محل اعزام می‌شوند که مشاهده می‌شود یک دستگاه پراید که سه مرد جوان حدوداً ۲۰ ساله سوار آن بودند، در خط اتوبوسرانی واژگون شده است که پس از برخورد با جدول‌ها و نرده‌ها این حادثه رخ داده است.
این احتمال می‌رود که خودرو در مسیر جنوب به شمال خیابان در حرکت بوده و به دلیل برخورد با موانع واژگون و وارد مسیر اتوبوسرانی شده است که البته علت دقیق حادثه و جزئیات آن توسط پلیس راهور اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی دو نفر از سرنشینان خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که آسیب‌های جدی دیده بودند و یک نفر هم داخل خودرو محبوس بود که آتش نشان‌ها با برش بخش‌هایی از بدنه این فرد را آزاد کردند و هر سه نفر تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی بیان کرد: متاسفانه هر سه نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند. محل ایمن سازی شده و علت حادثه در دست بررسی است.

وی در پایان گفت: تقاضا می‌شود در این شرایط که عده زیادی از هموطنان در خانه قرنطینه هستند و خیابان‌ها خلوت است، رانندگان خصوصاً جوان‌ها این فرصت را برای سرعت در خیابان‌ها در نظر نگیرند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید