فواید نمک دریایی برای خانم‌ها

فواید نمک دریایی برای خانم‌ها

نمک‌دریایی تنها از تبخیر آب دریا به وجود آمده و از چندین ماده معدنی مثل سدیم، کلسیم، منیزیم و پتاسیم تشکیل شده است.

کد خبر : ۷۸۹۰۲
بازدید : ۱۳۷۷۴
فواید نمک دریایی برای خانم ها
نمک دریایی یک ماده اولیه ضروری برای رژیم زیبایی بسیاری از خانم‌هاست. نمک‌دریایی تنها از تبخیر آب دریا به وجود آمده و از چندین ماده معدنی مثل سدیم، کلسیم، منیزیم و پتاسیم تشکیل شده است.
این نمک به صورت طبیعی و بی‌نظیری زیبایی را تضمین می‌کند؛ لطفاً ادامه مطلب را بخوانید تا دلایل و نحوه اضافه کردن این نمک دریایی به رژیم غذایی خود را بفهمید.

برای ماساژ استفاده کنید
حالت نمک دریایی به طور طبیعی در خود شاداب‌کننده پوست و دیگر مواد معدنی دارد، بنابراین پوست را نرم‌تر می‌کند. پس به جای امتحان یک محصول شاداب‌کننده پوستِ جدید، به سراغ این ماده موثر و خانگی بروید. ترکیب یک چهارم فنجان نمک دریایی و نصف فنجان روغن زیتون مناسب است. آن را به آرامی بر روی دست‌ها، پا‌ها و صورت بمالید تا پوستی زنده داشته باشید.

پاک‌کننده صورت
نمک دریایی به پوست صورت شما کمک کرده تا به همان میزان که منافذ آن را تمیز می‌کند، بگذارد عمیقاً هم نفس بکشد. به سادگی یک قاشق چای‌خوری نمک دریایی را با نصف فنجان آب گرم مخلوط کنید. با استفاده از یک توپ نخی، این محلول را به سرتاسر صورت خود به جز قسمت چشم‌ها بکشید. این کار را به صورت روزانه ادامه دهید تا صورتی درخشان و زیبا داشته باشید.

استراحت پای ورم کرده
این نمک برای روزهایی که ممکن است در هنگام انجام کار‌ها خسته شوید مفید است. برای اینکه خود را از این درد رها کنید مقداری آب ولرم در یک ظرف بزرگ تهیه کنید و به میزان برابری در آن جوش شیرین و نمک دریایی بریزید. پا‌های خود را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه درون این ترکیب قرار دهید، پس از گذشت این زمان با خارج کردن پا‌های خود احساس خیلی بهتری خواهید داشت.

مرتب‌سازی مو
بر خلاف عقیده عموم که معتقدند نمک برای مو‌ها مضر است، مواد معدنی موجود در آن بسیار هم برای سلامت مو مفید است. فقط کافی است مقداری نمک دریایی را در روغن موی خود بریزید و آن را بر مو‌ها و پوست سر خود بمالید. بگذارید این ماده به مدت ۲۰ دقیقه بر روی سر شما بماند. با این عمل مو‌های شما حجیم‌تر، براق‌تر و منعطف‌تر خواهد شد و می‌توانید از شر شوره سر هم خلاص شوید.

سفید کردن دندان
این ماده کاری می‌کند که به همراه لبخند زیبای خود چیزی برای ارائه در آلبوم عروسیتان داشته باشید. نمک کمک می‌کند مواد باقی مانده روی دندان‌های شما پاک شوند و آن‌ها را سفیدتر می‌کند. فقط کافی است یک قاشق چای خوری نمک و دو قاشق چای خوری جوش شیرین را به یک مسواک نرم آغشته کرده و آن را بر روی دندان‌های خود بکشید. این کار را به صورت روزانه انجام دهید تا به لبخند مدنظر برسید.
منبع: رونامه آفتاب یزد
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید