نحوه انتخاب زیورآلات براساس رنگ پوست؛ چگونه زیورآلات مناسب انتخاب کنیم؟

نحوه انتخاب زیورآلات براساس رنگ پوست؛ چگونه زیورآلات مناسب انتخاب کنیم؟

زیورآلات با اندازه‌ی کوچک مورد توجه بسیاری از افراد قرار نمی‌گیرد، اما همین اکسسوری‌های کوچک می‌توانند نقش بزرگی در ایجاد تنوع و تغییر استایل شما داشت باشند. زیورآلات بیشتر در میان خانم‌ها استفاده می‌شود و آقایان به این محصولات کم لطفی نشان می‌دهند همین امر نیز سبب شده تا اکسسوری‌های زنانه در بازار فراوان‌تر یافت شود. در ادامه قصد داریم تا با بررسی زیورآلات به پاسخ مناسبی برای ” سوال چطور زیورآلات مناسب را انتخاب کنیم؟ ” برسیم.

کد خبر : ۷۹۴۱۱
بازدید : ۱۲۱۵۰
نحوه انتخاب زیورآلات براساس رنگ پوست؛ چگونه زیورآلات مناسب انتخاب کنیم؟
فرادید | زیورآلات همواره یکی از مهم ترین بخش‌های ظاهر ما را تشکیل داده اند. آن‌ها می‌توانند در مورد شخصیت ما و علایق ما حرف‌های زیادی بزنند. بسیاری از متخصصان در دنیای مد معتقد هستند که داشتن ظاهری کامل بدون استفاده از زیورآلات امری غیر ممکن است. دنیای زیورآلات بسیار متنوع است و شما می‌توانید زیورآلاتی با جنس و طرح‌های مختلف را با قیمت‌های متفاوتی در بازار پیدا کنید.

به گزارش فرادید، زیورآلات با اندازه‌ی کوچک مورد توجه بسیاری از افراد قرار نمی‌گیرد، اما همین اکسسوری‌های کوچک می‌توانند نقش بزرگی در ایجاد تنوع و تغییر استایل شما داشت باشند. زیورآلات بیشتر در میان خانم‌ها استفاده می‌شود و آقایان به این محصولات کم لطفی نشان می‌دهند همین امر نیز سبب شده تا اکسسوری‌های زنانه در بازار فراوان‌تر یافت شود. در ادامه قصد داریم تا با بررسی زیورآلات به پاسخ مناسبی برای " سوال چطور زیورآلات مناسب را انتخاب کنیم؟ " برسیم.

انتخاب جنس زیورآلات بر حسب رنگ پوست

از عواملی که در انتخاب زیورآلات باید به آن دقت کنید جنس اکسسوری‌هایی است که تهیه می‌کنید. در هنگام انتخاب زیورآلات مورد نظر حتما رنگ پوست خود را نیز در نظر بگیرید. به طور عمده رنگ پوست را در سه دسته‌ی گرم، سرد و خنثی می‌شناسند.


پوست‌های سرد تنالیته‌ای از رنگ‌های صورتی، قرمز و آبی دارند و پوست‌های گرم از تنالیته‌ی رنگ‌های زرد، هلویی و طلایی ایجاد شده است. پوست‌های با تناژ خنثی ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم را در بر می‌گیرد.

اگر رنگ پوستی با تناژ گرم دارید زیورآلاتی با رنگ طلایی و یا طلا با رنگ زرد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اما اگر تناژ پوست شما سرد است می‌توانید از زیورآلات با رنگ روشن و یا طلا سفید و همچنین جنس نقره استفاده کنید. در شرایطی که تناژ پوست شما خنثی می‌باشد شما فرد خوش شانسی هستید و می‌توانید از هر دو گروه استفاده کنید.

هماهنگ کردن لباس با طلا و جواهرات

اگر بتوانید بین لباس‌ها و زیورآلات خود هماهنگی خوبی ایجاد کنید از این طریق نگاه‌های زیادی را به خود جذب می‌کنید. اگر یک پیراهن شلوغ با طرح‌های بزرگ و برجسته بر تن دارید بهتر است از اکسسوری ساده‌ای برای تزیین آن استفاده کنید.

یک گوشواره‌ی کوچک می‌تواند برای لباس‌های شلوغ انتخاب خوبی باشد. به یاد داشته باشید که معمولا از زیورآلات برای تکمیل کردن استایل استفاده می‌شود پس سعی کنید این مورد را به لباس‌های خود ترجیح ندهید.

ترکیب جنس های مختلف

برخی از افراد بر این باورند که استفاده از یک انگشتر طلا در کنار یک انگشتر نقره انتخاب خوبی نمی‌باشد. اما امروزه عکس آن ثابت شده است و ترکیب اکسسوری‌هایی با جنس و مدل‌های مختلف می‌تواند تکمیل کننده‌ی استایلی زیبا برای شما باشد.

البته همیشه مد از سادگی پی روی می‌کند و ما هم به شما سادگی را پیشنهاد می‌کنید، اما گاهی اوقات می‌توانید با ایجاد ترکیب‌های مختلف تفاوت در سبک خودتان ایجاد کنید. در ادامه به بررسی اکسسوری‌های پرکاربرد می‌پردازیم.

انتخاب گردنبند بر اساس یقه ی لباس

یکی از اکسسوری‌های که در میان خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی دارد، گردنبند می‌باشد که معمولا می‌تواند تنوع زیادی ایجاد کند. هنگام استفاده از گردنبند باید به یقه‌ی لباس خود توجه زیادی داشت باشید تا بتوانید ترکیب خوبی را ایجاد کنید.

گردنبند مناسب باید با یقه‌ی لباس تناسب داشته باشد نه در حال رقابت با آن باشد، که این حالت باعث به وجود آمدن تناقض میان این دو می‌شود و سوژه‌ی جالبی را برای استایل شما به وجود نمی‌آورد.

البته اندازه‌ی یقه نیز از اصل‌های مهم می‌باشد. اگر یقه به صورت خطی صاف بالای ترقوه قرار داد بهتر است تا از گردنبند استفاده نکنید یا از یک گردنبند با اندازه‌ی متوسط استفاده کنید. همچنین برای لباس‌هایی که دارای یقه‌ی باز می‌باشند استفاده از گردنبند‌های بلند پیشنهاد می‌شود. همچنین یقه‌ی لباس‌هایی که دارای تزیینات زیاد می‌باشد برای استفاده از گردنبند مناسب نیست. اما اگر یقه خیلی باز باشد می‌توان از یک گردنبند کوتاه که فاصله‌ی زیادی با یقه داشته باشد استفاده کنید.

نحوه انتخاب زیورآلات براساس رنگ پوست؛ چگونه زیورآلات مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب انگشتر طلا مناسب

در هنگام انتخاب انگشتر نیز باید به یک سری از نکات توجه کنید. مثلا برای افرادی که انگشتان کوچکی دارند نباید از انگشتر‌هایی با قطر زیاد استفاده کنند. همچنین افرادی که انگشتان تو پری دارند نباید از انگشتر‌هایی با قطر زیاد استفاده کنند.

افرادی که دستان لاغر و کشیده‌ای دارند نیز نباید از انگشتر‌هایی با قطر کم استفاده کنند. همچنین اگر انگشتر شما دارای نگین یا سنگ‌های رنگی میباشد بهتر است تا آن را با رنگ لباس خود هماهنگ کنید تا زیبایی آن دو چندان شود.

در هنگام انتخاب دستبند یا النگو نیز می‌توانید از قوانین ذکر شده برای ایجاد ارتباط بهتر استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که داشتن یک النگو پهن بهتر است داشتن چند النگوی نازک و هم شکل می‌باشد. اگر می‌خواهید از النگوی نازک استفاده کنید از مدل‌های مختلف که با یکدیگر در تناسب باشند استفاده کنید.

زیورآلات با اسم

اگر به دنبال یک پلاک خاص برای گردنبند خود هستید پلاک‌های اسم می‌تواند یک گزینه‌ی عالی به شمار بیاید. این محصولات به صورت اختصاصی برای هر فرد طراحی و تولید می‌شوند و می‌توان جلوه‌ی خاصی را برای استایل تمامی افراد با تیپ‌های متفاوت ایجاد کنید.

پلاک‌های اسم برای گردنبند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. شما سفارش پلاک اسم طلا را به صورت آنلاین به مجموعه سراج بسپارید و در کوتاهترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین محصولاتی که با اسم به صورت اختصاصی تولید می‌شوند تنها در پلاک‌های گردنبند خلاصه نشده اند شما می‌توانید حتی دستبند، گوشواره یا انگشتر با طرح اسم خود را خریداری کنید تا بتوانید این محصولات را با سبک‌های مختلف پوشش به راحتی مورد استفاده قرار دهید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید