بهترین کشور اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۰

بهترین کشور اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۰

فرانسه در پایان سال ۲۰۱۹ با جذب ۱۱۹۷ پروژه سرمایه‌گذاری خارجی به اصلی‌ترین مقصد سرمایه‌گذاران خارجی در اروپا بدل شده است.

کد خبر : ۸۰۸۸۱
بازدید : ۴۸۵۲
بهترین کشور اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۰
فرانسه در سال ۲۰۱۹ با پیشی گرفتن از رقبای خود یعنی آلمان و بریتانیا به جذاب‌ترین مقصد اروپایی سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۰ بدل شد.

تازه‌ترین گزارش موسسه مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری ارنست و یانگ (Ernst & Young) نشان می‌دهد که فرانسه در پایان سال ۲۰۱۹ با جذب ۱۱۹۷ پروژه سرمایه‌گذاری خارجی به اصلی‌ترین مقصد سرمایه‌گذاران خارجی در اروپا بدل شده است.

بر پایه این گزارش، رشد پروژه‌های سرمایه‌گذاری خارجی در فرانسه در مقایسه با سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۱۷ درصد رشد داشته و همین امر موجب شده تا این کشور برای نخستین بار از بریتانیا و آلمان که در این مدت به ترتیب ۱۱۰۹ و ۹۷۱ پروژه سرمایه‌گذاری خارجی داشته‌اند، پیشی بگیرد.

موسسه ارنست و یانگ در گزارش خود خاطر نشان کرده که حدود ۶۵ از پروژه‌های سرمایه گذاری‌های خارجی جذب شده توسط فرانسه به دلیل طولانی بودن فرآیند انجام آن‌ها در سال ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهد یافت، ولی به دلیل رکود اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا احتمال تعویق ۲۵ درصد آن‌ها و یا لغو ۱۰ درصد این پروژه‌ها وجود دارد.
منبع: یورو نیوز
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید