همسرکشی در درگیری خانوادگی

همسرکشی در درگیری خانوادگی

چند ماه بعد نیز متهم به خاطر اختلاف با باجناقش او را بشدت مصدوم کرد تا جایی که فک او شکست و چند روزی در بیمارستان بستری بود و بعد از عمل جراحی مرخص شد، اما به خاطر تهدید‌های این مرد شرور ناچار شد رضایت دهد.

کد خبر : ۸۱۴۱۸
بازدید : ۱۰۸۷۶
همسرکشی در درگیری خانوادگی
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک همسرش را با ضربه‌های جسمی نوک تیز به قتل رسانده بود در حالی دستگیر شده که پیش از این نیز بار‌ها اعضای خانواده‌اش را مورد ضرب و جرح قرار داده و تهدید به قتل کرده بود.

این مرد ۵۵ ساله که محمدعلی نام دارد نیمه شب چهارم خرداد امسال در حالی که همسرش فاطمه - ۴۸ ساله- را که در خواب بود با جسمی نوک‌تیز بشدت زخمی کرد، سپس به خانه برادرش رفت و در حالی که خبر مجروح کردن همسرش را به آن‌ها داد از وی خواست کمکش کرده تا بتواند فرار کند.

محمدرضا - داماد خانواده- در تشریح این ماجرا گفت: برادر متهم بعد از شنیدن این خبر بلافاصله با همسرش به خانه آن‌ها رفته و با دیدن پیکر غرق در خون زن برادرش وی را به بیمارستان بافت کرمان منتقل کردند و از آنجا او را به کرمان بردند، اما حدود ۱۰ روز بعد فاطمه در بیمارستان شهید باهنر کرمان جان باخت و شوهرش به اتهام قتل بازداشت شد.

این مرد درباره رفتار‌های متهم گفت: پدر همسرم چاه کن بود و گاهی نیز برای حفاری به بیابان‌های اطراف بافت و کرمان می‌رفت. اما او رفتار‌های عجیبی داشت خیلی زود عصبانی می‌شد و شروع به تهدید و فحاشی و ضرب و جرح می‌کرد به نحوی که هیچ یک از اعضای خانواده امنیت جانی نداشتند. پدر همسرم وقتی عصبانی می‌شد به هیچ‌کس رحم نمی‌کرد.
او یک بار در سال ۹۴ به‌خاطر اختلافی که با همسرش داشت با چند ضربه تبر او را بشدت مجروح و راهی بیمارستان کرد. بعد از بهبود نسبی به اتفاق مادر همسرم از او شکایت کردیم، اما وقتی پدرزنم از ماجرا آگاه شد یک شب وقتی که خواب بودم با جسمی سخت به من حمله کرد و چند ضربه به سرم زد که بشدت مجروح و راهی بیمارستان شدم.
وی در ادامه افزود: چند ماه بعد نیز متهم به خاطر اختلاف با باجناقش او را بشدت مصدوم کرد تا جایی که فک او شکست و چند روزی در بیمارستان بستری بود و بعد از عمل جراحی مرخص شد، اما به خاطر تهدید‌های این مرد شرور ناچار شد رضایت دهد.

وی افزود: من و همسرم وقتی دیدیم شکایت‌های ما راه به جایی نمی‌برد و تهدید‌های پدرزنم هر روز بیشتر می‌شود ناچار شدیم محل سکونت‌مان را تغییر دهیم و به روستایی ۴۰ کیلومتر دورتر برویم.
با این حال این فرد محل سکونت ما را پیدا کرد و چندباری به سراغ من و خانواده‌ام آمد تا اینکه ما مجبور شدیم موضوع را به پلیس اطلاع دهیم، اما به‌خاطر اینکه نزدیک‌ترین پاسگاه انتظامی با محل سکونت ما ۲۵ کیلومتر فاصله داشت در فاصله‌ای که مأموران به خانه ما برسند او آنجا را ترک کرده بود.
داماد این خانواده در ادامه تصریح کرد: این مرد یک بار نیز به خانه خواهر همسرش رفت و با ضرب و شتم او را بشدت مجروح کرد و وقتی پسر ۹ ساله‌اش قصد داشت مانع این کار شود به او هم آسیب جدی رساند و هر دوی آن‌ها همان روز در بیمارستان بستری شدند.
اما در مرداد سال ۹۵ و درست زمانی که فکر می‌کردیم این شخص مجازات می‌شود حکم منع تعقیب گرفت و دوباره به سراغ‌مان آمد که ما از ترس نمی‌دانستیم باید به کجا پناه ببریم. شاید باورتان نشود، ولی تقریباً همه اعضای خانواده نزدیک این مرد اثری از جای زخم‌های وی بر بدنشان وجود دارد که نشان می‌دهد از سوی او مورد حمله قرار گرفته‌اند.

به ما گفته‌اند که وی را از نظر روانی تحت بررسی قرار داده‌اند و احتمال اینکه وی جزو بیماران کارت قرمز محسوب شود زیاد است که اگر چنین باشد باید در بیمارستان روانی تحت درمان قرار گیرد. حالا چهار فرزند و مادر مقتول خواهان قصاص متهم هستند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید