3 ماده غذایی برای حفظ جوانی پوست

3 ماده غذایی برای حفظ جوانی پوست

به گفته این دانشمند، لازم است از خوردن غذا‌های پر آهن به ویژه گوشت قرمز (گوشت گاو و گوسفند) پرهیز کرد، که می‌تواند منجر به تغییرات چشمگیر در برزو علائم پیری در انسان شود.

کد خبر : ۸۳۰۱۳
بازدید : ۱۳۰۴۵
به عقیده دانشمندان برخی محصولات غذایی من جمله گیاهان و سبزیجات و عدم خوردن گوشت قرمز، به حفظ جوانی پوست کمک می‌کند. برای پرهیز از خریدن کرم‌های گران قیمت بهتر است تغذیه خود را برای حفظ جوانی پوست بهتر نمود.
3 ماده غذایی برای حفظ جوانی پوست
نکته اول آب زیاد بنوشید: آب برای حفظ حیات و همین‌طور انجام عمل تعریق و دفع سموم از بدن بسیار مفید است. با آب مواد لازم برای تشکیل سلول‌های پوست، حتما به پوست منتقل شود، چون بدن دیگر دچار کمبود آب نخواهد بود.

آوکادو هم سرشار از آنتی‌اکسیدانی به نام ویتامین C. است و به محافظت از پوست در برابر پیری کمک می‌کند. البته آووکادو چربی‌های ضروری هم دارد. این چربی‌ها کوهی از کلاژن با ساختار پروتئینی می‌سازند که برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست لازم است.
3 ماده غذایی برای حفظ جوانی پوست
پیش از این، دکتر روپی اوزلا، دانشمند مؤسسه اشر در دانشگاه ادینبورگ، خوردن برخی مواد غذایی برای جوان نگه داشتن پوست را توصیه می‌کند. به گفته این دانشمند، لازم است از خوردن غذا‌های پر آهن به ویژه گوشت قرمز (گوشت گاو و گوسفند) پرهیز کرد، که می‌تواند منجر به تغییرات چشمگیر در برزو علائم پیری در انسان شود.
این محقق معتقد است که شما باید غذا‌های سرشار از آنتی اکسیدان، کلاژن، مواد معدنی و ضد التهاب بخورید که باعث جوانسازی بدن و بهبود عملکرد بدن شما می‌شود.
3 ماده غذایی برای حفظ جوانی پوست
اوزلا در ادامه گفت: "باید به تغذیه سالم ایمان داشت: به طور عمده گیاهان، چربی‌های با کیفیت (آجیل و دانه) ، خوردن غذا‌های پر فیبر و غذا‌های کامل، غذا‌های غیر فرآوری شده باید در برنامه هفتگی شما باشد. "
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید