علامت جدید و جالب کرونا

علامت جدید و جالب کرونا

پزشکان خاطرنشان شدند که این نخستین مورد ثبت شده به صورت رسمی است که در آن بیمار مبتلا به ویروس کرونا از بروز چنین مشکلی شکایت می‌کند.

کد خبر : ۸۳۳۸۴
بازدید : ۱۰۲۵۲
علامت جدید و جالب کرونا
پزشکان آمریکایی پس از بررسی وضعیت یک بیمار اهل شیکاگو، سکسکه را به عنوان علامت جدید ویروس کرونا اعلام کردند. بر اساس مقاله‌ای که در مجله "The American Journal of Emergency Medicine" منتشر شده است، پزشکان آمریکایی بر این باورند که سکسکه مکرر می‌تواند یکی از علائم ابتلا به بیماری ویروس کرونا باشد.

پزشکان پس از معاینه یک بیمار ۶۲ ساله از شیکاگو، که علائم معمول ابتلا به ویروس کرونا، به صورت ویژه سرفه، تب یا درد قفسه سینه را تجربه نکرده بود و در عین حال به مدت ۴ روز درگیر سکسکه بود، به این نتیجه رسیدند.

آزمایش ویروس کرونای این بیمار مثبت بوده و تیرگی در ریه‌های او مشاهده شده است. گفتنی است وی همچنین مبتلا به بیماری‌های مزمن بوده است. پزشکان خاطرنشان شدند که این نخستین مورد ثبت شده به صورت رسمی است که در آن بیمار مبتلا به ویروس کرونا از بروز چنین مشکلی شکایت می‌کند.

به گفته پزشکان، ویروس کرونا همچنان به صورت کامل مورد مطالعه قرار نگرفته است و به همین دلیل باید هرگونه علامت غیر معمول از سوی بیماران مبتلا به ویروس کرونا مورد توجه قرار گیرد.
منبع: اسپوتنیک
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید