با ما دیگر کابوسی به نام چاقی نخواهید داشت

با ما دیگر کابوسی به نام چاقی نخواهید داشت

برای محافظت از سلامتی خود باید به تناسب اندام برسید و بهترین شیوه لاغری را از میان صدها روش موجود همچون ورزش، انواع رژیم لاغری ، جراحی معده، قرص های لاغری و ... پیدا کنید.

کد خبر : ۸۶۱۵۹
بازدید : ۵۲۷۲

اگر شکم بزرگ و بد قواره تان زندگی را برایتان سخت کرده، حتما به دنبال راه های گوناگونی برای آب کردن آن هستید. اما متاسفانه چربی های شکمی دیر از بین می روند و نیاز به سعی و مرارت بسیار است تا بتوانید از شر آن ها خلاص شوید.

زمانی که لباسی را می پوشید، اگر چربی های زیادی را در ناحیه شکم داشته و جزو افراد چاق باشید، شکم بدفرم تان در لباس نمای نامناسبی را به وجود می آورد. اما غصه خوردن و ناله کاری از پیش نمی برد و باید فکری بکنید. برای محافظت از سلامتی خود باید به تناسب اندام برسید و بهترین شیوه لاغری را از میان صدها روش موجود همچون ورزش، انواع رژیم لاغری ، جراحی معده، قرص های لاغری و ... پیدا کنید. شاید تا به حال مسیری که برای لاغری در پیش گرفته بودید، درست نبوده و نتوانسته اید به نتیجه مورد نظرتان برسید. نیازی نیست که شکم خودتان را به داخل فرو ببرید و یا آن را از دیگران مخفی کنید. شما باید فقط به دنبال یک راه مناسب باشید و با پشتکار به نتیجه مطلوب تان برسید.

با ما دیگر کابوسی به نام چاقی نخواهید داشت

ممکن است که قرعه چاقی به نام شما هم درآمده باشد و جزو افراد شکم گنده جامعه باشید. از مسخره کردن ها و الفاظ نامناسب گرفته تا ابتلا به بیماری ها و سخت شدن انجام امورات روزمره، همه و همه مشکلاتی هستند که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنید. شاید بارها ناامید شده اید، از نگاه کردن به عدد روی ترازو وحشت دارید و حتی بابت چاقی تان به گریه افتاده اید. حتما با خودتان گفته اید چرا من چاقم و دیگری هر چه می خورد باز هم چاق نمی شود؟؟ سرزنش ها و افکار پوچ را دور بریزید و عاقلانه تصمیم بگیرید. اگر می خواهید بدانید که روش تضمینی و مناسب برای از بین بردن شکم بزرگ چیست، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

چاقی سلامتی شما را تهدید می کند

همانطور که می دانید چاقی و اضافه وزن سلامتی تان را به خطر می اندازند و باعث مشکلات بسیاری برای شما می شوند. هیچکس دوست ندارد چاقی بیش از حد داشته باشد و همه افراد به دنبال تناسب اندام و هیکل عالی برای خود هستند. البته برخی از افراد چاقی ذاتی دارند و آن را از والدین شان به ارث برده اند. برای اینگونه افراد روند لاغری و آب کردن چربی های شکم کار دشواری خواهد بود چرا که زمینه چاقی را به شکل بالقوه در سرشت خود دارند. همچنین بیماری های بسیاری از جمله چربی خون، دیابت، مشکلات قلبی، کبد چرب و ... در انتظار افراد چاق هستند و همیشه کسانی که اضافه وزن دارند از ابتلا به این بیماری ها در هراسند. ورزش کردن راه حل مناسبی است ولی به تنهایی نمی تواند جوابگوی شما باشد. به عنوان مثال تصور کنید که شما یک فرد چاق هستید، در این حالت دائما در فکر خوراکی های گوناگون و خوشمزه و دارای سبک زندگی غلطی می باشید.

با ما دیگر کابوسی به نام چاقی نخواهید داشت

شما باید در ابتدا طرز فکر و روند تغذیه ای خود را اصلاح کنید، چرا که در این صورت هر چقدر هم که ورزش کنید، با خوردن غذاهای چاق کننده، عدم فعالیت کافی و پیروی نکردن از یک رژیم غذایی سالم ، باز هم چاق می مانید و شکم گنده شما به قوت خودش باقی می ماند. جراحی اسلیو معده نیز یکی از روش های لاغریست که اخیرا مورد توجه افراد جامعه قرار گرفته است. شاید شما به توصیه اکید پزشک خود مجبور باشید که از این روش لاغری تبعیت کنید، اما حتما به خوبی می دانید که جراحی آخرین راه ممکن است و عوارض و مشکلاتی را که برای فرد به وجود می آوردند غیر قابل اجتناب است. از همان تاثیرات مخرب داروهای بیهوشی گرفته تا مشکلات ناشی از بخیه و درمان های شیمیایی دارویی، مسائلی هستند که در سایه این گونه جراحی ها برای شما به وجود می آیند.

لذت داشتن شکم تخت را تجربه کنید!

با دیدن سلبریتی ها، مانکن ها و مدل های تبلیغاتی، متوجه می شوید که همه آن ها شکمی تخت و اندام فوق العاده ای دارند. همین زیبایی و تناسب اندام آن هاست که جذابیت و شهرت شان را دو چندان کرده است. اگر فکر می کنید که شما نمی توانید شکمی تخت و هیکلی خوش فرم داشته باشید، سخت در اشتباهید! شما فرقی با خوش اندام ها ندارید، فقط باید در مسیر درست لاغری و تناسب اندام قرار بگیرید. یک راه حل منطقی که میلیون ها نفر در کره خاکی از آن بهره می گیرند، استفاده از رژیم لاغری مناسب است. شاید فکر می کنید که رژیم کارساز نیست و بعد از مدتی با رها کردن آن، چاق تر از قبل می شوید. درست است که باید در رژیم پایدار باشید، اما باید رژیم زیبایی و لاغری شما، اصولی و استاندارد باشد. ما می خواهیم به شما سایتی را معرفی کنیم که در آن می توانید به شکل هوشمند و متناسب با شرایط وزن، سن، جنسیت و ویژگی های فردی منحصر به فردتان رژیم دریافت کنید.

با ما دیگر کابوسی به نام چاقی نخواهید داشت

وب سایت من و رژیم همان سایتی است که از آن صحبت می کنیم. این وب سایت عالی با سال ها تجربه و علم متخصصان برتر اروپایی و آمریکایی پدید آمده و می تواند شما را خیلی ساده و اصولی به مقصودتان برساند. شاید شما تا به حال به معجزه رژیم های گوناگون از جمله رژیم لاغری، رژیم چاقی، رژیم تثبیت وزن و ... ایمان نیاورده اید. اما باید یکبار هم که شده برنامه های غذایی سالم و متفاوتی را تجربه کنید. لاغر شدن نیاز به اراده آهنین و روحیه چالش پذیر دارد. اگر بر طرز فکر و عادات تغذیه ای خود نگاهی دوباره بیندازید، مطمئنا می توانید اصلاحات کاربردی و موثری را در آن ها به وجود بیاورید. اصلاح الگوی زندگی، دنبال کردن جریانات سلامتی، آشنایی با خواص مواد مغذی و نحوه سوخت و ساز بدن، از جمله اطلاعات مفیدی هستند که در این مسیر بدست می آورید. پس ثابت قدم باشید و با کمک اصول تغذیه ای سالم چربی های اضافه شکم و کل بدن تان را از بین ببرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید