سیر تا پیاز زندگی "سحر قریشی"؛ بازگشت به تلویزیون پس از ۱۱ سال!

سیر تا پیاز زندگی "سحر قریشی"؛ بازگشت به تلویزیون پس از ۱۱ سال!

سحر قریشی گفته " من تا حدودی مقصر حواشی پیش آمده در این مدت هستم، اما خودم هیچ گاه نخواستم حاشیه‌ای برای خود به وجود بیاورم. کسانی که سعی می‌کنند برای من حاشیه سازی کرده و به من طعه بزنند قصدشان دیده شدن است، با این حال من فقط تحمل می‌کنم. "

کد خبر : ۸۶۱۷۳
بازدید : ۷۲۵۹
سیر تا پیاز زندگی
فرادید | چند سالی است که تنور حاشیه حول محور سلبریتی‌ها حسابی داغ شده و بسیاری از این چهره‌ها از این مسئله برای دیده شده استفاده می‌کنند. در این میان "سحر قریشی" بازیگر سینما و تلویزیون نیز در طول ماه‌های اخیر درگیر حواشی شده است.

به گزارش فرادید، اردیبهشت ماه سال جاری بود که ویدیویی از سحر قریشی و دوستانش منتشر شد که نشان می‌داد آن‌ها هنگام عبور از پارک، پاکبان را مورد تمسخر قرار می‌دهند. این ویدیو به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و واکنش گسترده فعالان رسانه‌ای و فرهنگی را به دنبال داشت.

همچنین، سال قبل نیز خبری درمورد رابطه قریشی با "مهدی طارمی" بازیکن سابق پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شد، البته قبل‌تر نیز ماجرای نامزدی او با "امید علومی" خواننده حاشیه ساز شده بود.

روز‌های گذشته نیز، سحر قریشی در گفتگو با یکی از رسانه‌ها درمورد حواشی اش گفته بود: " حواشی جزئی از زندگی روزمره‌ی یک هنرمند است و اشکالی ندارد اگر گاهی پیش می‌آید، این حواشی به خیلی‌ها کمک کرده، اما در مقابل خیلی‌ها را نیز نابود کرده است. "

قریشی همچنین گفته " من تا حدودی مقصر حواشی پیش آمده در این مدت هستم، اما خودم هیچ گاه نخواستم حاشیه‌ای برای خود به وجود بیاورم. کسانی که سعی می‌کنند برای من حاشیه سازی کرده و به من طعه بزنند قصدشان دیده شدن است، با این حال من فقط تحمل می‌کنم. "
سیر تا پیاز زندگی

حواشی‌ سحر قریشی

قریشی چند سال قبل نیز، زمانی که در برنامه رضا رشیدپور به عنوان مهمان حضور داشت، درمورد محمود احمدی نژاد گفته بود: "من آقای احمدی نژاد را از نزدیک و بر سر سفره افطاری دیدم. خیلی جالب است! من هیچ احساسی به سیاست ندارم، بسیار خنثی هستم، چون سواد آن را ندارم و نمی‌فهمم، کوچک‌ترین صحبتی درباره سیاست نمی‌کنم."

او گفته بود "من فکر می‌کردم اگر ایشان را ببینم، ایشان برای من با بقیه افرادی که سر صحنه فیلم برداری می‌آیند فرقی نمی‌کند. وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شد و بـه همه‌ی ما خیرمقدم گفتند، ناخودآگاه و یک دفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان قرار گرفتم، در همین حال خنده‌ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. در حالی‌که هیچ حسی نسبت به سیاست ندارم، در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم. "

پس از آن هم، قریشی بعد از مدتی دوباره با جنجال جدیدی وارد فضای مجازی شد. او گفته بود "فوتبال را دوست دارد و فوتبال نگاه می‌کند، اماعلاقه‌مند نیست برای تماشای بازی به زمین فوتبال برود. دوست ندارد به استادیوم برود. از این که کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرد منقلب می‌شود، احساس امنیتش را از دست می‌دهد و کاملاً موافق است که اجازه نمی‌دهند خانم‌ها به استادیوم بروند. "

سحر قریشی در حالی این سخنان را گفته بود که ظاهرا مدتی قبل از مصاحبه اش، برای تماشای بازی پرسپولیس - الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود، کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر تصاویر حضور او در این استادیوم، سعی کردند تناقض صحبت و رفتار این بازیگر را بر همگان آشکار کنند.

او اولین بار قبل از شروع بازیگری، سال ۸۳ تقریبا در سن ۱۷ سالگی با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال ۸۸ به طلاق و جدایی ختم شد.

بعد از اولین ازدواج قریشی، او سال ۹۳ در برنامه رضا رشیدپور، خبر محرم شدن (صیغه) خود با امید علومی (خواننده) را رسانه‌ای کرد. اما این خبر فقط چندماه دوام داشت و قریشی در مصاحبه بعدی اش ادعا کرد، مجرد است و ازدواجی صورت نگرفته است.

سال ۹۶ نیز عکس‌هایی از "سحر قریشی" و "مهدی طارمی" بازیکن سابق پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد وخبری درمورد رابطه شکل گرفته بین این دو رسانه‌ای شد، اما با واکنش تند برادر سحر قریشی؛ این دو طی اشتراک پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، این ارتباط را تکذیب کرده و آن را شایعه قلمداد کردند.

حاشیه‌های سحر قریشی همچنان ادامه داشت و دوم اردیبهشت ماه سال جاری، ویدیویی از پیاده روی او همراه با دوستانش منتشر شد. ویدیویی که در آن نشان می‌داد سحرقریشی رفتاری غیر متعارف با یک پاکبان داشته است، این موضوع واکنش تند فعالان رسانه‌ای و کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

سیر تا پیاز زندگی
در این میان برخی از بازیگران مانند پرویز پرستویی و سام درخشانی نسبت به این ویدیو و رفتار قریشی واکنش تندی نشان دادند، اما برخی دیگر مانند هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا، علی شادمان، مهدی کوشکی، ریحانه پارسا، امیر نوری، سیاوش خیرابی، فریبا نادری و نازنین فراهانی با انتشار پست‌هایی کنایه‌دار یا صریح، از اظهارنظر پرستویی و درخشانی اظهار تعجب کردند و از سحر قریشی جانب داری کردند.

"مجید فراهانی" عضو شورای شهر تهران نیز در واکنش به این اتفاق گفته بود " درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهران، پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم "سحر قریشی" خواهم بود. "

سیر تا پیاز زندگی
بازگشت قریشی به تلویزیون پس از ۱۱ سال

سحر قریشی تیرماه سال ۹۸ اعلام کرده بود، قصد دارد کارگردانی را تجربه کند و اولین فیلمش را که یک ملودرام اجتماعی‌است، جلوی دوربین ببرد. اکنون بعداز گذشت یک سال از این موضوع، خبری از ساخت این فیلم نشده است، اما قریشی پس از ۱۱ سال دوری از تلویزیون، دوباره به تلویزیون بازگشته تا برای دومین بار با یک سریال در رسانه ملی دیده شود.

سحر قریشی چند سال قبل در گفت‌وگویی اعلام کرده بود "نمی‌داند به چه دلیل ممنوع‌الفعالیت است و بازی در سریال‌های «دختران حوا» و «آوای باران» به او پیشنهاد شده بود، اما اجازه حضور در تلویزیون را به قریشی نداده بودند. با این حال پس از گذشت چهار سال از ادعای وی، ظاهرا مشکلات حضورش در تلویزیون حل شده است.

این بازیگر در دومین تجربه همکاری خود با مسعود ده‌نمکی پس از فیلم «رسوایی ۲»، مرداد ماه سال جاری بازی در سریال «دادِستان» را آغاز کرده است. جایگاه سحر قریشی اکنون به عنوان بازیگر شناخته‌شده‌ای که سابقه بازی در آثار مختلف را دارد و حاشیه‌های عجیبی را پشت سر گذاشته، با آن قریشی که سال ۸۸ برای اولین بار در یکی از نقش‌های اصلی سریال «دلنوازان» دیده شد، بسیار متفاوت است.

"با این حال باید منتظر ماند و دید «دادستان» که اثر اکشن و معمایی است، چگونه از آب در می‌آید و آیا او می‌تواند تاثیر متفاوتی در ادامه مسیر، در عرصه بازیگری ایجاد کند؟ "

سیر تا پیاز زندگی
بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی ۶ آذر ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد، او بازیگر سینما و تلویزیون ایران، و مدل ایرانی است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی "لج و لج بازی" به کارگردانی "سید مهدی برقعی" شرع کرد.

قریشی بعد از ایفای نقش "یلدا" در مجموعه تلویزیونی "دلنوازان" به شهرت بسیاری دست یافت.

او تنها یک برادر دارد و تک دختر است.

سحر قریشی اولین تجربه ازدواجش را با مهران اخوان ذاکری در سال ۸۴ داشته، اما این ازدواج مدتی بعد به طلاق انجامید.

کار‌های سینمایی با بازی سحر قریشی شامل فیلم‌های لج و لجبازی ۱۳۸۸، همه چی آرومه ۱۳۸۹، محرمانه تهران ۱۳۹۰، گشت ارشاد ۱۳۹۰، ساعت شلوغی ۱۳۹۰، دوباره با هم ۱۳۹۰، اکباتان ۱۳۹۰، زن، مرد، زندگی ۱۳۹۱، نازنین ۱۳۹۲، روزگاری عشق و خیانت ۱۳۹۲، دربست آزادی ۱۳۹۲، پنج ستاره ۱۳۹۲، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند ۱۳۹۲، آتیش بازی ۱۳۹۲، سه بیگانه ۱۳۹۳، شیفت شب ۱۳۹۳، شانس، عشق، تصادف ۱۳۹۳،۲ دوست ۱۳۹۳، دریاکنار ۱۳۹۳، تگرگ و آفتاب ۱۳۹۳، پانسیون دختران ۱۳۹۳، من و شارمین ۱۳۹۴، رسوایی ۲، ۱۳۹۴، آبنبات چوبی ۱۳۹۴ نگین، کارگر ساده نیازمندیم ۱۳۹۵، عشقولانس ۱۳۹۵، ثبت با سند برابر است ۱۳۹۵، آس و پاس ۱۳۹۵، بگذارید میترا بخوابد ۱۳۹۵، پا تو کفش من نکن ۱۳۹۵، خالتور ۱۳۹۵، آپاچی ۱۳۹۷، ایکس لارج ۱۳۹۷، نارگیل ۱۳۹۸ می‌شوند.

سحر قریشی همچنین در چندین سریال به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی "دلنوازان تولید سال ۱۳۸۸"، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (سری اول ۱۳۸۹)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (سری دوم ۱۳۹۰) اشاره کرد.

البته او تجربه حضور در مجموعه‌های شبکه خانگی هم داشته که "سیسیلی‌ها به کارگردانی "روح الله حسینی تینا"، "حال خوب من " به کارگردانی "بهروز خلج لیلی"، نارمک (تهرانپارس) به کارگردانی "صالح دلدم"، نردبان چوبی به کارگردانی "فرشاد ارج"، سه خط موازی ۱۳۹۰، بچه‌های لواسان ۱۳۹۱، شیر یا خط ۱۳۹۲، آسپرین ۱۳۹۵،۱۳ شمالی ۱۳۹۷، رقص روی شیشه ۱۳۹۷، زن‌ها فرشته اند ۲، ۱۳۹۹ از جمله آن‌ها هستند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید