قیمت آپارتمان کمتر از 10 سال در تهران

قیمت آپارتمان کمتر از 10 سال در تهران

بخش زیادی از واحد‌های عرضه شده نیز با قیمت‌های پیشنهادی عجیب و غریب به خریداران ارائه شده‌اند. همین موضوع سبب شده که سهم خرید و فروش آپارتمان‌های نوساز در بازار مسکن پایتخت به‌شدت با کاهش مواجه شود.

کد خبر : ۸۶۳۹۵
بازدید : ۷۶۱۴
حجم آپارتمان‌های با سن بنای کمتر از ۱۰ سال در بنگاه‌های پایتخت انگشت‌شمار شده است. مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت عنوان می‌کنند: عرضه آپارتمان‌های نوساز تا ۱۰ سال ساخت در بازار همچنان در کمترین سطح نسبت‌های به سال‌های گذشته است.
به گفته آن‌ها تعداد آپارتمان‌های نوساز که برای فروش به بازار عرضه شده‌اند محدود و در شرایط خاص قیمتی قرار دارند. به این معناکه عمدتا فروشندگان این واحد‌های مسکونی به‌دلایل مختلف از جمله مهاجرت یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌ای دیگر اقدام به عرضه ملک خود کرده‌اند.

آن‌ها بیان می‌کنند طی ماه‌های گذشته از سال‌جاری بخش عمده سازندگان و مالکان واحد‌های مسکونی نوساز و کمتر از ۱۰ سال به‌دلیل نامشخص بودن وضعیت آتی بازار، از فروش ملک خود امتناع کرده‌اند.
نکته مهم دیگر آن‌ها بخش زیادی از واحد‌های عرضه شده نیز با قیمت‌های پیشنهادی عجیب و غریب به خریداران ارائه شده‌اند. همین موضوع سبب شده که سهم خرید و فروش آپارتمان‌های نوساز در بازار مسکن پایتخت به‌شدت با کاهش مواجه شود.
قیمت آپارتمان کمتر از 10 سال در تهران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید