هشدار درباره روزی ۴۰۰۰ مرگ در انگلستان

هشدار درباره روزی ۴۰۰۰ مرگ در انگلستان

بیماری کووید «بسیار سریع‌تر» از قبل در حال انتشار است و اوضاع حتی از «بدترین سناریوی پیش‌بینی‌شده» نیز بدتر است.

کد خبر : ۸۶۴۵۷
بازدید : ۶۷۷۷
هشدار درباره روزی ۴۰۰۰ مرگ در انگلستان
بوریس جانسون با اعلام محدودیت‌های بیشتر برای پیشگیری از ۴۰۰۰ مرگ محتمل در روز در اثر کرونا موافقت کرده است.
فرادید | بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلستان به توصیه مشاوران علمی دولت از هفته بعد در این کشور قرنطینه کامل اعلام خواهد کرد.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل، دانشمندان از کمیته سِیج روز جمعه آمار‌هایی تلخ از مرگ‌ومیر را در اختیار بوریس جانسون گذاشتند که نشان می‌دهد بیماری کووید «بسیار سریع‌تر» از قبل در حال انتشار است و اوضاع حتی از «بدترین سناریوی پیش‌بینی‌شده» نیز بدتر است.

یکی از اعضای گروه روز شنبه اعلام کرد که ویروس «افسارگسیخته» در میان تمام گروه‌های سنی شایع شده و گریبان کسانی که موج دوم را «انکار» می‌کنند، خواهد گرفت.
هشدار درباره روزی ۴۰۰۰ مرگ در انگلستان

الگویی که در اختیار وزیران کابینه دولت انگلستان قرار گرفته پیش‌بینی‌کرده د‌ر‌صورتیکه اقدامات پیشگیرانه بیشتری معرفی نشود، تا قبل از سال نو میلادی روزی ۴۰۰۰ مرگ در این کشور در اثر کووید ۱۹ ثبت خواهد شد.

یکی از اعضای کابینه گفته است محدودیت‌های بیشتر در هفته بعد اعلام خواهد شد.

قرار است بوریس جانسون روز دوشنبه محدودیت‌های بیشتر را، که از روز چهارشنبه اجرایی خواهد شد، اعلام کند. این محدودیت‌ها تا روز ۱ دسامبر پابرجا خواهد بود.
هشدار درباره روزی ۴۰۰۰ مرگ در انگلستان

هنوز جزئیات بیشتر درباره محدودیت‌ها اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود رستوران‌ها و نوشیدنی‌فروشی‌ها برای هفته‌ها تعطیل شوند که این کار لطمه‌های بیشتری به صنعت مهمانداری خواهد زد. یکی از منابع دولتی گفته است که مدارس باز خواهند ماند، اما مغازه‌هایی که ضروری نیستند، تعطیل خواهند شد.

نخست‌وزیر و مشارو او، ریشی سوناک، نسبت به اتخاذ این تصمیم مردد بودند، اما دانشمندان که موردِ حمایتِ وزیر بهداشت این کشور، مت هانکوک، هستند، به آن‌ها گفته‌اند که اگر اقدامات جدی اجرایی نشود این زمستان ویروس ۸۵۰۰۰ نفر را خواهد کشت و برای «قطع زنجیره انتقال» دیر شده است.

دانشمندان انگلستان از دولت درخواست کرده‌اند قرنطینه ملی طولانی‌تر - مانند قرنطینه یک-ماهه در فرانسه- اعلام کند و گفته‌اند این تنها راهی است که می‌توان از تمام شدنِ تخت‌های خالی بیمارستانی پیشگیری کرد.

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید