بیوگرافی آناشید حسینی؛ از زندگی خصوصی تا طراحی لباس

بیوگرافی آناشید حسینی؛ از زندگی خصوصی تا طراحی لباس

آناشید حسینی طراح لباسی است که در اینستاگرام و فضای مجازی شهرت دارد. در کنار طراحی لباس، زندگی خصوصی و نوع پوشش نیز برای مخاطبان و دنبال‌کنندگانش جذابیت دارد.

کد خبر : ۸۷۹۴۴
بازدید : ۷۴۳۱۸
فرادید | آناشید حسینی طراح لباس ایرانی است که ابتدا در فضای مجازی و اینستاگرام به شهرت رسید. او در حال حاضر در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت می‌کند و به تازگی در کنار لاین کژوال، شوروم عروس خود را افتتاح کرده است.

به گزارش فرادید، از چند سال پیش نوع پوشش آناشید حسینی و فعالیتش در زمینه مد محبوبیت او را نزد مخاطبانش بالا برد. او گفته بخشی از کارش برای افرادی است که می‌خواهند پوشیده و راحت لباس بپوشند و به نظرش زیبایی ظاهری و شیک‌پوشی، باحجاب تناقضی ندارند.

آناشید حسینی در یک برنامه تلویزیونی گفته است که از بچگی علاقه خاصی به مد و طراحی لباس داشته و حتی برای عروسک‌هایش لباس دوخته است. همچنین، بعداز پایان تحصیلاتش به دنبال علایق کودکی خود رفته و طراحی لباس را آغاز کرده است.

آن‌طور که گفته است از ابتدا قصدش تبلیغ نبوده و به هیچ وجه خودش را مبلغ حجاب نمی‌داند.

بیوگرافی سیده آناشید حسینی

سیده آناشید حسینی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمد. او مدرک لیسانسش را در رشته معماری گرفت و فوق لیسانس خود را در پاریس در رشته مدیریت فشن دریافت کرد. آبان سال ۱۳۹۶، بعد از ثبت برند خود وارد اینستاگرام شد و در مدت کوتاهی دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش به بیش از صد‌ها هزار نفر رسیدند.

حسینی بسیاری از لباس‌هایی که طراحی می‌کند را می‌پوشد و در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند. با این حال گفته دوست ندارد مدل خطاب شود.
آناشید حسینی پیش‌تر در مصاحبه‌ای چنین گفته بود: «پس از پایان دوره تحصیلم یک خلاء در خودم احساس کردم. شاید یک روزی معماری را ادامه دهم، اما به این خاطر که شاید بخواهم ارشد بخوانم یا شاخه تحصیلی‌ام رابه پژوهش هنر تغییر دهم. انتخاب طراحی لباس در ابتدا دغدغه‌ام بود. همیشه دوست داشتم لباس‌های خوب و روی مد بپوشم، ولی لباس‌هایی که در بازار و مزون‌ها وجود می‌دیدم با معیار‌های من هم خوانی نداشت و نمی‌توانستم آن‌ها را برای خودم انتخاب کنم.»

حسینی برندش را کاملاً شخصی و متعلق به خودش می‌داند و گفته است: «من این برند را ثبت کردم. خیلی سعی کردم عنوان مدل را روی من نگذارند، اما گاهی در صفحات مختلف می‌بینم از عکس‌های من سوء استفاده می‌کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران از آن نام می‌برند. این اتفاقات واقعا ناراحت کننده است، به خاطر پوششی که دارم این اسم کمی برایم سنگین و غیرقابل هضم است.»
زندگی خصوصی آناشید حسینی با حاشیه‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بوده است. او در سال ۹۹ از همسرش امیرمحسن مرادیان جدا شد. مرادیان با انتشار پستی در اینستاگرامش علت طلاقش را دخالت برخی افراد و نیش کنایه‌های آن‌ها عنوان کرد. به تازگی شایعاتی درباره نامزدی آناشید حسینی و دندانپزشکش امین رضا چلبیانلو اعلام شده که هنوز به طور رسمی تایید نشده است.
۰
نظرات بینندگان
  • محمدمعصومی گرگ زخمی ارسالی در

    آنا شید حسینی !
    اولی از خامی بود
    دومی نادانی بود
    مرد و زن به مرام است
    مرام خوب انسانیت
    این نباشد حماقت بوده است
    قیامتی که فرداست بی درنگ نزدیک میشود

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید