متهم به قتل: می‌خواستم مرده را زنده کنم!

متهم به قتل: می‌خواستم مرده را زنده کنم!

به همین دلیل جسدش را در خانه گذاشتم و خودم بیرون رفتم! چون باز هم شنیده بودم یا در برخی فیلم‌ها دیده بودم که مردگانی بعد از گذشت مدتی دوباره زنده شده اند! به همین دلیل دوست داشتم او را زنده کنم! ولی نتیجه‌ای نگرفتم!

کد خبر : ۸۹۲۰۵
بازدید : ۱۰۲۵۲
متهم به قتل: می‌خواستم مرده را زنده کنم!
سجادپور | مرد ۵۲ ساله‌ای که بعد از دو روز زندگی در کنار جسد همسرش، او را به طور پنهانی دفن کرده بود، در بازجویی‌ها مدعی شد، چون در فیلم‌های سینمایی دیده بودم که برخی مردگان بعد از چند ساعت دوباره زنده شده اند، من هم احتمال دادم شاید همسرم زنده شود!

بیست و ششم آذر گذشته، پسر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی، راز وحشتناکی را فاش کرد. او به کارآگاهان گفت: پدرم همسر دوم خود را به قتل رسانده و جسد او را به طور پنهانی در یکی از گورستان‌های حاشیه‌ای شهر دفن کرده است.
در پی اظهارات این پسر جوان، بی‌درنگ کارآگاهان وارد عمل شدند و موضوع را با قاضی ویژه قتل عمد در میان گذاشتند با توجه به اهمیت ماجرا و به خاطر تضییع نشدن خون یک انسان، بلافاصله قاضی احمدی نژاد دستور بررسی غیرمحسوس ماجرا و نبش قبر را صادر کرد و به این ترتیب کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل سکونت مرد ۵۲ ساله‌ای به نام «مهدی- خ» در خیابان حر ۲۸ شدند و به تحقیق پرداختند.

پس از آن که همسایگان از اختلافات قبلی و درگیری‌های این زوج سخن گفتند بررسی‌های غیرمحسوس نشان داد که مرد مذکور همسرش را در گورستان روستای دستگرد دفن کرده است بنابراین دو گورکن تبعه خارجی و راننده خودروی وانتی که جسد را حمل کرده بود، شناسایی شدند.
در ادامه ماجرا و با نبش قبری که حدود یک متر حفر شده بود، جسد زنی به نام «ملیحه» در حالی که آثار ضرب و جرح روی گردن و پیکرش دیده می‌شد، از دل خاک بیرون کشیده شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت، اما از مرد ۵۲ ساله خبری نبود.

با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد، تلاش کارآگاهان برای دستگیری مرد فراری آغاز شد تا این که بالاخره مرد فراری چند روز قبل بازداشت شد و به کتک زدن همسرش اقرار کرد، اما در عین حال مدعی شد که همسر ۳۵ ساله اش را نکشته است!
این مرد متهم به قتل در بازجویی‌های تخصصی گفت: زمانی که در حال ترک اعتیاد بودم با همسرم آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم چرا که حدود پنج سال قبل همسر اولم از من طلاق گرفته بود. وی اضافه کرد: بعد از ازدواج با ملیحه، متوجه شدم که او باز هم به مصرف مواد روی آورده است.
چند بار او را ترک دادم، اما فایده‌ای نداشت تا این که روز حادثه (۹۹.۹.۲۲) حدود ساعت ۱۲ ظهر دوباره او را در حال مصرف مواد دیدم و از شدت عصبانیت کمربندم را کشیدم و او را به شدت کتک زدم و از خانه بیرون رفتم وقتی دوباره به خانه ام بازگشتم، همسرم کف اتاق افتاده بود.
چون در فیلم‌های سینمایی دیده بودم که چگونه برخی افراد را به زندگی بازمی گردانند، من هم دست به کار شدم و با زدن سیلی به صورت همسرم و گرفتن نبض، سعی کردم او را به زندگی بازگردانم، ولی فهمیدم که او نفس نمی‌کشد!

به همین دلیل جسدش را در خانه گذاشتم و خودم بیرون رفتم! چون باز هم شنیده بودم یا در برخی فیلم‌ها دیده بودم که مردگانی بعد از گذشت مدتی دوباره زنده شده اند! به همین دلیل دوست داشتم او را زنده کنم! ولی نتیجه‌ای نگرفتم!
تا این که روز دیگر به ناچار جسد او را به پشت خانه بردم و غسل دادم سپس ملحفه سفیدی را از خانه برداشتم و او را کفن کردم. بعد از آن پارچه سیاهی به در منزلم زدم و به همسایگان گفتم که عمویم فوت کرده است! تا صحنه سازی کنم! همان روز تابوتی پیدا کردم و با دو کارگر تبعه خارجی هم قرار گذاشتم که گوری را در گورستان دستگرد حفر کنند!
صبح روز بعد (بیست و چهارم آذر) حدود ساعت ۵ صبح خودروی وانت را سرکوچه گذاشتیم، اما نتوانستیم تابوت را حمل کنیم در همین حال یکی از همسایگان که خودرواش روشن نمی‌شد و منتظر بود تا راننده دیگری برای کمک به او بیاید، به طرف ما آمد و برای انتقال تابوت به ما کمک کرد به او هم گفتم عمویم فوت کرده است!
بعد از این ماجرا، جسد همسرم را در گورستان دفن کردم و برای آن که همسایگان به موضوع مشکوک نشوند، چند ظرف غذا هم گرفتم و تقسیم کردم! وی در ادامه اعترافاتش مدعی شد: البته همسرم بیمار بود و من پولی نداشتم تا او را نزد پزشک ببرم!
در همین حال بود که قاضی با تجربه ویژه قتل عمد از او پرسید: پس چگونه پول کارگران، وانت بار، تهیه غذا و ... را پرداختی؟ که متهم سکوت کرد و سپس ادامه داد: خودرویی داشتم که فروخته بودم و مبلغی از آن را برای رهن منزل داده بودم و کمی هم در حسابم باقی مانده بود!

بنا بر این گزارش، در ادامه تحقیقات، ادعا‌هایی درباره حضور یک زن دیگر در منزل متهم به قتل مطرح شده است که بررسی‌ها در این باره همچنان ادامه دارد، اما مرد ۵۲ ساله مدعی است که فقط همسر دومش را کتک زده و او را نکشته است! این درحالی است که هنوز پزشکی قانونی خراسان رضوی درباره چگونگی و علت دقیق مرگ زن ۳۵ ساله نظر نهایی خود را اعلام نکرده است.

منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید