ترامپ در روز تحلیف بایدن: پرواز به مارالاگو

ترامپ در روز تحلیف بایدن: پرواز به مارالاگو

رئیس‌جمهور در سال ۱۹۹۳ هنگامی که تصمیم گرفت اقامتگاه شخصی خود را به یک باشگاه خصوصی تبدیل کند، توافقنامه‌ای را امضا کرده است که حق قانونی او برای زندگی دائمی در مارالاگو را سلب می‌کند.

کد خبر : ۸۹۵۰۴
بازدید : ۶۷۹۴
دونالد ترامپ و ملانیا

گفته می‌شود که دونالد ترامپ قصد دارد صبح روز تحلیف جو بایدن به اقامتگاه خود مارالاگو در فلوریدا نقل‌مکان کند. انتظار می‌رود وی چند نفر از دستیاران وفادار خود در کاخ سفید و نیز جرد کوشنر، دامادش، را در آنجا استخدام کند.

بلومبرگ در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به رئیس‌جمهور، می‌گوید که ترامپ قصد دارد پس از ریاست‌جمهوری خود در اقامتگاهش در فلوریدا زندگی کند. چنین به نظر می‌رسد که کوشنر همچنان بخش قابل‌توجهی از وقت خود را با ترامپ کار خواهد کرد. این در حالی است که برخی از همسایگان آینده وی در تلاش هستند تا او را از اقامت دایم در آنجا منع کنند.

وزارت امور خارجه تایید کرده است که جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب و همسرش دکتر جیل بایدن، دعوت به اقامت در «بلر هاوس» را در آستانه تحلیف پذیرفته‌اند. این خانه تاریخی که در نزدیکی کاخ سفید واقع است، محل اقامت رسمی مهمانان رئیس‌جمهور است.
با این حال، با امتناع ترامپ از اجرای سنت حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید، مشخص نیست که آیا وی با بایدن دیدار خواهد کرد یا خیر. هیچ خبر رسمی که تایید کند رئیس‌جمهور پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری خود به کجا نقل‌مکان خواهد کرد، وجود ندارد.

به گزارش بلومبرگ به نقل از دو منبع که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، رئیس‌جمهور قصد دارد صبح روز تحلیف به مارالاگو پرواز کند، اما این اطلاعات را از کارمندان خود پنهان نگه داشته است.

افرادی که احتمالا پس از کاخ‌سفید برای او کار خواهند کرد عبارتند از: «نیک لونا»، مدیر عملیات دفتر رئیس‌جمهور که نقش منشی خصوصی و پیشکار رئیس‌جمهور را دارد، «مولی مایکل»، معاون دستیار ترامپ و «کسیدی هاچینسون»، دستیار مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ‌سفید. به گزارش بلومبرگ، «کسیدی لونا»، همسر لونا، معاون دستیار رئیس‌جمهور نیز ممکن است برای کوشنر کار کند.

با این حال ترامپ که در سال ۲۰۱۹ رسما فلوریدا را به عنوان خانه خود اعلام کرد، ممکن است با مقاومت فلوریدایی‌هایی روبرو شود که از قبل اعلام کرده‌اند او را در آنجا نمی‌خواهند.
بر اساس گزارش واشنگتن‌پست، چندین همسایه ترامپ نامه‌ای خطاب به سرویس مخفی ایالات‌متحده را به مقامات شهر پالم بیچ تقدیم کرده‌اند که می‌گوید رئیس‌جمهور در سال ۱۹۹۳ هنگامی که تصمیم گرفت اقامتگاه شخصی خود را به یک باشگاه خصوصی تبدیل کند، توافقنامه‌ای را امضا کرده است که حق قانونی او برای زندگی دائمی در مارالاگو را سلب می‌کند.
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید