آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۰/۲۸

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۹۹/۱۰/۲۸

بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، امروز ۲۸ دی ماه، ۶ هزار و ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۳ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران به ۱ یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۱۱ نفر رسید.

کد خبر : ۸۹۵۴۰
بازدید : ۶۲۸۹
فرادید | سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد امروز یکشنبه ۲۸ دی ماه ۸۶ نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

سیماسادات لاری در ادامه افزود بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، امروز ۲۸ دی ماه، ۶ هزار و ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۳ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران به ۱ یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۱۱ نفر رسید.

دکتر لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۱ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۴۳۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. تا به امروز ۸ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

طبق آخرین آمار ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند؛ همچنین ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

آمار رسمی جهانی ابتلا به کرونا نیز، امروز ابتلای بیش از ۹۴ میلیون و ۴۲۱ هزار نفر در جهان به بیماری کووید ۱۹ را تأیید کرد.

به گزارش فرادید بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، تاکنون ۹۴ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۰ هزار و ۲۵۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۶۷ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۸۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

پایگاه اطلاع رسانی داده‌های آمار جهانی کرونا worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۲۴ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۴۲۶ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۴۰۱ هزار و ۸۶۸ نفر گزارش کرده است.
آخرین آمار جهانی کرونا
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید