آمار فوتی‌های کرونا، ۹۹/۱۱/۰۲

آمار فوتی‌های کرونا، ۹۹/۱۱/۰۲

امروز ۹۹/۱۱/۰۲ پس از اعلام آمار کرونا مشخص شد که متاسفانه ۹۳ نفر در شمار آمار فوتی‌های کرونا قرار گرفتند

کد خبر : ۸۹۷۰۱
بازدید : ۵۴۸۱
آمار کرونا

آمار جانباختگان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام شد. به گفته سخنگوی وزرات بهداشت، امروز پنج شنبه ۲ بهمن در طول شبانه روز ۹۳ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند و مجموع فوتی‌های کرونا به ۵۷ هزار و ۱۵۰ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری در ادامه افزود: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص ۶ هزارو ۲۰۴ بیمار جدید، امروز در کشور شناسایی شد که ۶۷۷ نفر آن‌ها باید در بیمارستان بستری می‌شدند.

دکترلاری گفت: مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۲۰ نفر رسید. وی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۴۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون ۸ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی همچنین گفت: ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.
به گزارش فرادید بر اساس آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۷۱ هزار و ۱۹۸ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۹۷ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۷۵۰ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۷ هزار و ۲۹۹ نفری در یک روز به تعداد دو میلیون و ۸۳ هزار و ۳۲۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۶۹ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۸۵۲ نفر رسیده است.
قابل ذکر است که ایران در این فهرست با یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۱۶ نفر مبتلا و شش هزار و ۱۸۲ مبتلا جدید شانزدهمین کشور با بیشترین آمار مبتلایان کرونا در جهان است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۴۱۵ هزار و ۸۹۴ نفر (چهار هزار و ۳۷۴ نفر)

۲. برزیل ۲۱۲ هزار ۸۹۳ نفر (یک هزار و ۳۸۲ نفر)

۳. هند ۱۵۲ هزار و ۹۰۶ نفر (۱۵۲ نفر)

۴. مکزیک ۱۴۴ هزار و ۳۷۱ نفر (یک هزار و۵۳۹ نفر)

۵. بریتانیا ۹۳ هزار و ۲۹۰ نفر (یک هزار و ۸۲۰ نفر)

۶. ایتالیا ۸۳ هزار و ۶۸۱ نفر (۵۲۴ نفر)

۷. فرانسه ۷۱ هزار و ۶۵۲ نفر (۳۱۰ نفر)

۸. روسیه ۶۷ هزار و ۲۲۰ نفر (۵۹۷ نفر)

۹. ایران ۵۷ هزار و ۵۷ نفر (۸۴ نفر)

۱۰. اسپانیا ۵۴ هزار و ۶۳۷ نفر (۴۶۴ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید