نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۷ بهمن ۹۹

نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۷ بهمن ۹۹

برخلاف روند صعودی نرخ دلار در روزهای گذشته، امروز ظهر دلار آمریکایی بدون افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد بدون افزایش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز برخلاف دلار تغییر حدود ۳۰ تومانی تومانی را تجربه کرد و  با قیمت ۲۸ هزار و ۲۸۵ تومان فروخته شد. همچنین قیمت سکه طرح جدید با کاهش ۳.۳۱ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۲.۴ به ارزش ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزارتومان فروخته شده است.

کد خبر : ۸۹۸۸۵
بازدید : ۴۷۱۲
نرخ دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۷ بهمن ۹۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا بار دیگر روند نزولی به خود گرفت و در حال حاضرروی سطح ۱۸۵۳ دلار قرار دارد. البته همزمان با روند نزولی انس جهانی طلا، بخش اعظم قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران نیز با ریزش مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۱.۳۲ تا ۳.۳۱ درصد منفی را تجربه کردند. در این میان تنها سکه گرمی با افزایش قیمت روبرو شد.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که سکه طرح جدید با کاهش ۳.۳۱ درصدی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۲.۴ به ارزش ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزارتومان فروخته شده است.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت‌گذاری، با ۲.۵۶ درصد کاهش به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۲.۵۶ درصدی به یک میلیون و ۳۸ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند صعودی نرخ دلار، امروز ظهر دلار آمریکایی بدون افزایش قیمت معامله شد. نرخ دلار امروز ظهر در بازار آزاد بدون افزایش قیمت نسبت به صبح امروز، به ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز برخلاف دلار تغییر حدود ۳۰ تومانی تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۲۸ هزار و ۲۸۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو ظهر روز گذشته به قیمت ۲۸ هزار و ۸۲۵ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۲۸ هزار و ۱۳۵ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و نرخ خرید ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نه چندان زیاد نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۱ هزار و ۴۸۰ و ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت زیاد نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۶ هزار و ۴۱۰ خریداری و با نرخ ۲۷ هزار و ۹۰۰ به فروش می‌رسید.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز صعودی را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۴۴۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۱۵۵ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۴۲۵ تومان و ۳ هزار و ۱۳۵ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با سی و ۱ هزار و ۵۰۰ هزار تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید