معرفی 9+1 هتل ارزان استانبول

معرفی 9+1 هتل ارزان استانبول

استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر دارای جاذبه‌های فراوانی مانند مسجد بلوعلی، موزه آیاصوفیه، کاخ توپ‌کاپی، بازارهای گردشگری، جزیره پرنس، برج گلاتا، پل بسفری و ... است که هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب می‌کنند.

کد خبر : ۱۳۷۷۰۲
بازدید : ۴۶

استانبول به عنوان یکی از شهرهای پرجاذبه جهان، دارای انواع هتل‌ها در سطوح مختلفی است. در این مقاله چند هتل ارزان استانبول و ویژگی‌های هر کدام بیان شده اند:

•    هتل پندیک پالاس (Pendik Palace Hotel): این هتل در منطقه پندیک استانبول واقع شده و جزء هتل‌های خوب با قیمت مناسب و خدمات عالی محسوب می‌شود.

•    هتل ترکیش پلازا (Turkish Plaza Hotel): این هتل در منطقه لاللی واقع شده و از هتل‌هایی می‌باشد که خدمات مقبولی ارائه می‌دهد.

•    هتل کریستال (Crystal Hotel Istanbul): این هتل در منطقه فاتح واقع شده و دارای امکانات خوبی برای مسافران است.

•    هتل رویال شهر (Royal City Hotel Istanbul): این هتل در منطقه زینت‌کوی واقع شده و اتاق‌های متنوعی برای مسافران فراهم می‌آورد تا مطابق با نیازهای آنان باشد.

•    هتل سیتی سنتر (City Center Hotel Istanbul): این هتل در منطقه لاللی واقع شده و اغلب مسافران از خدمات آن راضی می‌باشند.

100

امکانات هتل ارزان استانبول:

امکانات هتل‌های ارزان در استانبول ممکن است با هتل‌های گران قیمت تفاوت داشته باشند، اما در کل، این هتل‌ها امکانات ضروری برای اقامت مسافران را در اختیار آنها قرار می‌دهند. برخی از امکانات یک هتل ارزان استانبول عبارتند از:

•    اتاق‌های دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، وای فای، تلفن و حمام خصوصی.

•    رستوران برای صبحانه و سایر وعده‌های غذایی.

•    لابی با صندلی‌های راحت، پذیرش 24 ساعته.

•    خدمات نظافت اتاق و تعویض حوله‌ها و تخت‌شویی.

•    امکانات آبگرم مانند استخر، سونا و جکوزی (در برخی هتل‌ها).

•    امکانات تفریحی مانند باشگاه و بازی‌ها (در برخی هتل‌ها).

لازم به ذکر است که این لیست بیانگر امکانات معمول هتل‌های ارزان در استانبول است و این هتل‌ها ممکن است امکانات دیگری نیز داشته باشند. قبل از رزرو هتل، بهتر است امکانات هتل را با دقت بررسی کنید.

آشنایی با چند هتل ارزان استانبول و ویژگی‌های آنها:

استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر دارای جاذبه‌های فراوانی مانند مسجد بلوعلی، موزه آیاصوفیه، کاخ توپ‌کاپی، بازارهای گردشگری، جزیره پرنس، برج گلاتا، پل بسفری و ... است که هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب می‌کنند.

برای سفر به استانبول، ابتدا باید برنامه سفر خود را تنظیم کنید. بهتر است قبل از سفر به استانبول، نیازمندی‌های خود را به خوبی بررسی کنید و هتل، بلیط هواپیما، برنامه تور و سایر جزئیات سفر را مشخص کنید.

در خصوص هتل اگر مایلید که هتل مقرون به صرفه با امکانات خوبی رزرو نمایید، توصیه می‌شود تا گزینه‌های زیر را حتما بررسی نمایید:

1. هتل امینه سلطان

هتل امینه سلطان (Emine Sultan Hotel) یک هتل 3 ستاره در محله سلطان‌آحمد در شهر استانبول است. این هتل در یک موقعیت مکانی بسیار عالی و در نزدیکی اماکن تاریخی مهم شهر مانند مسجد بلوعلی، مسجد سلیمانیه، موزه ایاصوفیه و کاخ توپ‌کاپی واقع شده است.

اتاق‌های هتل امینه سلطان بسیار شیک و مدرن هستند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام خصوصی می‌باشند. بسیاری از اتاق‌ها دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به دریاچه سرمایه هستند. هتل امینه سلطان دارای رستورانی با منویی متنوع از غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی است. هتل همچنین دارای امکاناتی مانند روف‌گاردن با چشم‌اندازی بسیار زیبا و فضایی رمانتیک برای شام و نشیمن است.

2. هتل بای مورات کراون

هتل بای مورات کراون (Buyuk Murat Crown Hotel) یک هتل 4 ستاره در محله فاتح در شهر استانبول است. این هتل در نزدیکی ایستگاه متروی فاتح و فاصله قابل قبولی از اماکن تاریخی شهر مانند مسجد بلوعلی، موزه ایاصوفیه و کاخ توپ‌کاپی واقع شده است. اتاق‌های هتل بای مورات کراون بسیار شیک هستند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام خصوصی با وان است. بسیاری از

با توجه به موقعیت مکانی نسبتاً خوب، اتاق‌های شیک و مدرن، رستوران با منوی متنوع و امکانات دیگری که هتل بای مورات کراون در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، می‌توان این هتل را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب در منطقه فاتح برای اقامت در شهر استانبول پیشنهاد کرد.

3. تقسیم تاون

تقسیم تاون (Taksim Square) یکی از مراکز اصلی شهر استانبول است که یکی از محبوب‌ترین مناطق جذب گردشگری در شهر محسوب می‌شود. این میدان در محله بیلیک دوزو در شمال شرقی شهر قرار دارد و به عنوان یکی از مراکز فرهنگی، تاریخی و تجاری شهر شناخته می‌شود. هتل تقسیم را می‌توان یک هتل ارزان استانبول دانست که امکانات خوبی ارائه می‌دهد. با توجه به وجود جاذبه‌های مختلف، امکانات خرید و سرگرمی‌و موقعیت مرکزی تقسیم تاون، این محل برای اقامت در شهر استانبول بسیار مناسب می‌باشد.

200

4. هتل بیاند استایل

هتل بیاند استایل استانبول (Beyoglu Style Hotel) یک هتل 3 ستاره در محله بیلیک دوزو در شهر استانبول است. این هتل در موقعیتی بسیار عالی و در نزدیکی ایستگاه متروی تکسیم، میدان تقسیم و مناطق دیگری از شهر واقع شده است. از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تراس، موسیقی زنده، صندوق امانات، صرافی، خودپرداز و اینترنت اشاره نمود.

5. هتل آدا:

آدا را نیز می‌توان یک هتل ارزان استانبول در نظر گرفت. هتل آدا استانبول (Ada Istanbul Hotel) یک هتل 4 ستاره در منطقه لاللی در شهر استانبول است. این هتل در نزدیکی ایستگاه متروی لاللی و آسیا پارک واقع شده است. از جمله خدمات این هتل، روزنامه صبح، خدمات اکسپرس، اینترنت پر سرعت و سرویس شاتل می‌باشند.

6. هتل تاشکناک استانبول

هتل تاشکناک (Tashkonak Hotel) یک هتل بومی و سنتی در منطقه سلطان‌آحمد در شهر استانبول است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر از جمله بازارهای کاپالی چارشی، مسجد سلطان‌آحمد، موزه ایاصوفیه و قصر توپ‌کاپی قرار دارد.

اتاق‌های هتل تاشکناک بسیار شیک و سنتی هستند و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام خصوصی با دوش یا وان هستند. همچنین هتل دارای یک محوطه داخلی با چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر است که می‌توان در آن نشست و استراحت کرد.

7. هتل گلد

بسیاری از مسافران هتل گلد را یک هتل ارزان استانبول می‌دانند. هتل گلد استانبول (Golden Horn Hotel) یک هتل 4 ستاره در منطقه سلطان‌آحمد در شهر استانبول است. این هتل در موقعیتی بسیار عالی و در نزدیکی بازارهای کاپالی چارشی، مسجد سلطان‌آحمد، قصر توپ‌کاپی و موزه ایاصوفیه واقع شده است. همچنین هتل دارای یک بار می‌باشد که محیطی شیک و دلنشین دارد. از سوی دیگر دارای امکاناتی مانند سالن ورزشی، ماساژ و حمام ترکی است.

8.  هتل کالیفرنیا استانبول:

هتل کالیفرنیا (Hotel California Istanbul) یک هتل 4 ستاره مدرن در منطقه تقسیم در شهر استانبول است. این هتل در نزدیکی بازارهای تقسیم و ایستگاه متروی تقسیم و در موقعیتی بسیار عالی و دسترسی آسان به جاذبه‌های مهم شهر واقع شده است. نمای بیرونی این هتل بسیار زیبا است و به سبک فرانسوی می‌باشد.

9.  هتل کرنر لاللی استانبول

هتل کرنر لاللی (Corner Hotel) یک هتل 4 ستاره در منطقه تقسیم در شهر استانبول است. این هتل در موقعیتی بسیار عالی و در نزدیکی بازارهای تکسیم، ایستگاه مترو تقسیم و میدان تقسیم قرار دارد. اتاق‌های هتل کرنر لاللی بسیار شیک و مدرن هستند. این هتل دارای امکاناتی مانند سالن ورزشی، ماساژ، حمام ترکی و سونا می‌باشد.

10. هتل اربوی سیرکچی

هتل اربوی سیرکچی (Arvoy Hotel Sisli) یک هتل 4 ستاره در منطقه سیسلی (Sisli) در شهر استانبول است. این هتل در موقعیتی بسیار عالی و در نزدیکی مراکز خرید بزرگی مانند Cevahir Shopping Mall و بازار Osmanbey قرار دارد.

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید