مرکز خرید شیمال را بشناسید

مرکز خرید شیمال را بشناسید

یکی از مراکز خرید آنتالیا که طرفداران فراوانی دارد، مرکز خرید بزرگ شیمال است. در این مقاله مرکز خرید شیمال را به شما معرفی می‌کنیم تا اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری از این پاساژ داشته باشید. خواندن این مقاله از شما وقت زیادی نمی‌گیرد اما اطلاعات خوبی را درباره فروشگاه شیمال به‌دست می‌آورید.

کد خبر : ۱۴۹۲۸۵
بازدید : ۴۴

آنتالیا یکی از جذاب‌ترین و بهترین شهرهای کشور ترکیه محسوب می‌شود و بازارهای آن در سراسر دنیا مشهور است. پاساژگردی یکی از جذاب‌ترین تفریحات مردم محسوب می‌شود و بسیاری از افراد برای خرید کردن به آنتالیا می‌روند.

یکی از مراکز خرید آنتالیا که طرفداران فراوانی دارد، مرکز خرید بزرگ شیمال است. در این مقاله مرکز خرید شیمال را به شما معرفی می‌کنیم تا اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری از این پاساژ داشته باشید. خواندن این مقاله از شما وقت زیادی نمی‌گیرد اما اطلاعات خوبی را درباره فروشگاه شیمال به‌دست می‌آورید.

درباره مرکز خرید شیمال

پاساژ شیمال (shemall shopping center) در قلب شهر آنتالیا و در بهترین منطقه مکانی واقع شده و به راحتی قابل دسترس است. قرار گرفتن این مرکز خرید در مرکز آنتالیا افراد بسیاری را برای تفریح و خرید کردن به این فروشگاه می‌کشاند.

مرکز خرید جذاب شیمال طراحی مدرن و زیبایی دارد و فضای باز داخل این مرکز خرید محلی راحت و دلنشین برای قدم زدن و تفریح محسوب می‌شود. برخی از فروشگاه‌های این مرکز خرید در فضای باز قرار دارند و مراجعه‌کنندگان در کنار لذت بردن از هوای آزاد و مناظر چشمگیر آن، خرید جذابی را تجربه می‌کنند. با خرید تور آنتالیا تابستان و سفر به این شهر رؤیایی، از تجربه بی‌نظیر خرید خود لذت ببرید.

بخش های مختلف مرکز خرید شیمال

مرکز خرید Shemall یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در منطقه شهری شناخته می‌شود. این پاساژ بیش از 200 فروشگاه متنوع با برندهای معروف دارد و هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. در ادامه، برخی از مهم‌ترین بخش‌های مرکز خرید بزرگ شیمال را بررسی می‌کنیم.

فروشگاه‌های معروف و برند

در Shemall می‌توانید فروشگاه‌های برندهای معروفی مانند Zara، H&M، Mango، LC Waikiki، Adidas، Nike،Sephora  و بسیاری دیگر را پیدا کنید. شیمال، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های متنوع را در خود جای داده است و از فروشگاه‌های بزرگ و برندهای معروف تا فروشگاه‌های کوچک‌تر و منحصر‌به‌فرد، برای هر نیاز و سلیقه‌ای مکان مناسبی برای خرید دارد.

رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید شیمال

علاوه‌بر فروشگاه‌ها، مرکز خرید شیمال به یک مقصد عالی برای عاشقان خوراکی‌های لذیذ تبدیل شده است. پاساژ شیمال رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودهای مختلفی دارد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را تجربه کنید و از تنوع منوی آن‌ها لذت ببرید.

این مرکز خرید رستوران‌های مختلفی دارد و شما به راحتی می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سفارش دهید. ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از سفر با آژانس‌های مسافرتی تماس بگیرید و قیمت تور آنتالیا را بپرسید تا دید بهتری نسبت به این سفر و ماخرج آن داشته باشید.  

61

نمایی از مرکز خرید شیمال

امکانات رفاهی مرکز خرید شیمال

امکانات رفاهی فروشگاه شیمال فقط محدود به فروشگاه‌ها و رستوران‌های متعدد آن نیست. پارکینگ وسیع و رایگان، امکانات تفریحی برای کودکان، سینما و سالن‌های ورزشی بخشی از خدماتی هستند که در مرکز خرید پرمتقاضی شیمال در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. در ادامه، امکانات رفاهی پاساژ شیمال را به شما معرفی می‌کنیم.

•    سینما: شیمال 8 سالن سینما با صندلی‌های راحت و تجهیزات صوتی و تصویری برتر دارد و شما می‌توانید آخرین فیلم‌های هالیوود و ترکیه را در اینجا تماشا کنید.

•    بازی‌های تفریحی: پاساژ شیمال یک بخش تفریحی برای کودکان و نوجوانان دارد که شامل بازی‌های الکترونیکی، میز بیلیارد، پینت‌بال و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده است.

•    هایپرمارکت: در  Shemallهایپرمارکت‌های معروفی از جمله CarrefourSA و Migros قرار دارند و شما می‌توانید نیازهای خرید روزانه خود را تأمین کنید.

علاوه‌بر موارد بالا، پاساژ شیمال بانک‌، صرافی‌، سالن‌های آرایشی و زیبایی، فروشگاه‌های لوازم خانگی و الکترونیکی و جواهرات و پارکینگ عمومی بزرگی دارد. با خرید تور خارجی از آژانس مسافرتی معتبر، از مرکز خرید استثنایی شیمال دیدن کنید.

مسیر دسترسی به پاساژ شیمال در آنتالیا

پاساژ شیمال در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. در ادامه، چندین روش متداول برای دسترسی به فروشگاه شیمال در آنتالیا را بررسی می‌کنیم.

•    استفاده از خودرو: اگر خودرو دارید، می‌توانید از طریق خیابان‌ها و جاده‌های اصلی به مرکز خرید توریستی شیمال آنتالیا بروید. این مرکز خرید پارکینگ‌های وسیعی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

•    استفاده از تاکسی: برای دسترسی به شیمال می‌توانید از ایستگاه‌های تاکسی محلی استفاده کنید یا تاکسی آنلاین بگیرید.

•    استفاده از حمل‌ونقل عمومی: آنتالیا سیستم حمل‌ونقل عمومی پیشرفته‌ای دارد و شما می‌توانید از اتوبوس‌ها و دستگاه‌های متروی شهری استفاده کنید تا به پاساژ شیمال آنتالیا برسید. معمولاً ایستگاه‌های اتوبوس آنتالیا در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند.

آنتالیا از لحاظ سیستم حمل‌ونقل سامانه خدمات درون‌شهری متنوع و پیشرفته‌ای دارد که شامل مینی‌باس‌ها، تاکسی‌های مشترک و اتومبیل‌های اجاره‌ای می‌شود.

62

پاساژ شیمال در آنتالیا

سفر به آنتالیا با تورهای گردشگری الفبای سفر

در این مقاله مرکز خرید شیمال را به‌طور کامل بررسی کردیم. پاساژ شیمال با موقعیت مکانی مرکزی، طراحی زیبا، تنوع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و تسهیلات متنوع، بهترین مقصد برای خرید و تفریح محسوب می‌شود. بازدید از این مرکز خرید، تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد.

آژانس الفبای سفر یکی از بهترین کارگزاران تورهای خارجی ازجمله تور آنتالیا است و انواع تورهای آنتالیا را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت و خدمات به فروش می‌رساند.

برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا، فصل مناسب سفر، هزینه رفتن به این شهر زیبا، هتل‌های موردنظر و سایر اطلاعات با شماره تلفن 0214935 تماس بگیرید. همچنین اطلاعات کامل کلیه تورهای خارجی در سایت www.alefbatour.com موجود است.

منبع: الفبای سفر | www.alefbatour.com

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید