چه سبک لباسی برای سفر هوایی مناسب تر است؟

چه سبک لباسی برای سفر هوایی مناسب تر است؟

یکی از جنبه‌هایی که می‌تواند تجربه کلی سفر با هواپیما را به میزان قابل توجهی بهبود دهد، انتخاب لباس مناسب است. هدف این مقاله این است که شما را در انتخاب بهترین سبک لباس برای سفرهای هوایی راهنمایی کرده و تعادلی بین راحتی و استایل شما ایجاد کند. اگر علاقه‌مند هستید که دراین‌باره اطلاعات کافی را به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۵۸۷۹۳
بازدید : ۱۰

سفرهای هوایی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی مدرن امروزی تبدیل شده‌اند. با استفاده از سفرهای هوایی، در مدت کوتاهی از یک نقطه جهان به نقطه دیگری خواهید رفت. البته اهمیت زیادی دارد که حتماً از تمام راهکارها برای تسهیل سفر هوایی، استفاده کنید.

یکی از جنبه‌هایی که می‌تواند تجربه کلی سفر با هواپیما را به میزان قابل توجهی بهبود دهد، انتخاب لباس مناسب است. هدف این مقاله این است که شما را در انتخاب بهترین سبک لباس برای سفرهای هوایی راهنمایی کرده و تعادلی بین راحتی و استایل شما ایجاد کند. اگر علاقه‌مند هستید که دراین‌باره اطلاعات کافی را به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین سبک لباس پوشیدن در طول پرواز

سبک مناسب لباس پوشیدن در طول پرواز، به ویژه در سفرهای هوایی که بیش از چند ساعت طول می‌کشند، اهمیت پیدا می‌کند. در اینجا، نگاهی به سبک لباس پوشیدن مناسب برای سفرهای هوایی، خواهیم داشت:

1. اولویت دادن به راحتی در طول سفر

وقتی صحبت از سفر هوایی به میان می آید، راحتی باید اولویت شما باشد. پروازهای طولانی و نشستن طولانی مدت، می‌تواند باعث ناراحتی بدن شود، به‌ویژه در لباس‌های تنگ یا به هر شکلی معذب. ازاین‌رو بهتر است که برای سوار شدن به هواپیما، لباس‌های گشاد را انتخاب کنید که با پوشیدن آن‌ها، کاملاً احساس راحتی داشته باشید.

به این شکل به‌راحتی روی صندلی خود جابه‌جا شده و کمتر احساس خستگی خواهید داشت. انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های طبیعی مانند پنبه یا کتان، بسیار مناسب هستند و تحریکات پوستی را نیز به حداقل می‌رسانند.

به‌طور مثال اگر بلیط تهران کیش را خریداری کرده و قصد سفر به جزیره کیش را دارید، چند ساعتی در مسیر بوده و باید حتماً لباس‌های شما به‌اندازه کافی راحت باشد.

2. لباس‌های کاربردی و چند لایه

معمولاً فرودگاه‌ها در محوطه شهرها واقع شده و حتی اگر داخل شهر باشند، به دلیل گستردگی فضا، هوای خنک‌تری نسبت به وضعیت عادی دارند. اما زمانی که به هواپیما وارد می‌شوید، ممکن است وضعیت دمای هوا تغییر کرده و دما بالاتر باشد.

قطعاً شما این امکان را ندارید که با سوار شدن به هواپیما، لباس خود را عوض کنید. این در صورتی است که با به تن کردن یک لباس چند لایه، می‌توانید در زمان لازم تمامی لایه‌های لباس خود را به تن کرده و با سوار شدن به هواپیما، در صورت نیاز، لایه رویی را خارج کنید.

به‌طور مثال پوشیدن یک کت نازک یا سویشرت، این امکان را می‌دهد تا با توجه به دمای هوا، پوشش لباس خود را کم و زیاد کنید. اگر پرواز شما بین دو شهری باشد که به لحاظ آب‌وهوایی، تفاوت زیادی با هم دارند؛ مثل پرواز کیش به تهران، این موضوع کاربرد بیشتری پیدا می‌کند.

3. از کمربند نرم و لطیف استفاده کنید

اگر لباس شما به شکلی است که باید برای آن از کمربند استفاده کنید، کمربندهای همیشگی را کنار گذاشت و از کمربندهای نرم و لطیف، به جای آن استفاده کنید. بستن کمربند چرمی سفت و محکم، باعث می‌شود که برای نشستن طولانی مدت، احساس ناراحتی را تجربه کنید.

ازاین‌رو حتماً کمربندی با خاصیت کشسانی خوب انتخاب کنید که در طول یک پرواز دور و دراز، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. به‌ویژه اگر رزرو بلیط هواپیما را برای یک سفر هوایی طولانی انجام می‌دهید، حتماً انتخاب یک کمربند راحت، اهمیت زیادی خواهد داشت.

4. حتماً کفش مناسب به پا کنید

زمانی که صحبت از کفش به میان می‌آید، کفش‌های راحت و بدون پاشنه، برای سفرهای هوایی به‌شدت توصیه می‌شوند. به‌طور معمول در پروازهای طولانی، ممکن است پاهای شما ورم کنند و اگر کفشی نیز که به پا دارید به اندازه کافی راحت نباشد، موقع پیاده شدن از هواپیما، مشکل اساسی پیدا خواهید کرد.

از طرفی دیگر، کفش‌های پاشنه بلند و معذب، خود باعث تورم پاها می‌شوند. بهتر است برای آن که در طول پرواز، احساس راحتی کامل در پاهای خود داشته باشید، حتماً از یک جفت کفش راحت با لژ یا زیره نرم و متوسط، استفاده کنید.

5

5. لباس‌هایی با پارچه ضدچروک، انتخاب کنید

تا اینجا تنها درباره راحتی در طول پرواز، صحبت کردیم و دنبال لباس و کفشی بودیم که یک سفر هوایی راحت و بدون دغدغه را فراهم کنند. اما به‌غیر از موارد ذکر شده، آراسته بودن در فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما، اهمیت زیادی دارد. ازاین‌رو اگر لباس‌هایی به تن کنید که پارچه چروک پذیر دارند، ممکن است پس از چند ساعت نشستن روی صندلی هواپیما، لباس‌های خود را چروکیده و از شکل افتاده، بیابید.

پس بهتر است که لباس‌هایی انتخاب کنید که پارچه ضدچروک داشته باشند. به این شکل هر چند ساعت که روی صندلی هواپیما بنشینید، مشکلی برای ظاهر لباس‌های شما به وجود نیامده و زمانی که از هواپیما پیاده می‌شوید، استایل خود را حفظ کرده‌اید. این موضوع به‌ویژه برای مسافرانی که یک سفر کاری پیش رو دارند و می‌خواهند ظاهر حرفه‌ای خود را پس از رسیدن به مقصد حفظ کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

کلام آخر

انتخاب بهترین سبک لباس برای سفرهای هوایی مستلزم اولویت دادن به‌راحتی، بدون قربانی کردن استایل شخصی افراد است. بهتر است که  لباس‌های گشاد را از پارچه‌های طبیعی و بدون حساسیت انتخاب کنید. همین‌طور لباس‌هایتان را لایه‌بندی کنید تا با تغییرات دمایی به خوبی سازگار شوند و کمربندهای کشی را برای حداکثر راحتی انتخاب کنید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان را دارید، به اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کرده و به‌راحتی بلیط سفر خود را تهیه کنید. پس از آن، با انتخاب مناسب سبک لباس پوشیدن در یک سفر هوایی، راحتی خود را در طول سفر تضمین کرده و شیک و بدون ناراحتی به مقصد می‌رسید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید