بهترین منابع برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بهترین منابع برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برای آموزش زبان انگلیسی یکی از موارد مهم استفاده از منابع بروز و کاربردی است. منابعی که با بیانی ساده و جذاب و تمرین های اصولی و کاربردی به شما کمک می کنند تا مفاهیم مختلف زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید و براحتی آموزش ببینید.

کد خبر : ۱۶۶۴۴۳
بازدید : ۱۴

در کلاس های خصوصی براساس هدف زبان آموز می توان از منابع مختلف برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کرد که در اینجا می خواهیم به برخی از بهترین منابع انگلیسی اشاره نماییم.

کتاب امریکن انگلیش فایل American English File

اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به صورت کامل و جامع هستید یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی حال حاضر کتاب امریکن انگلیش فایل American English file می باشد.

این کتاب دارای متد آموزشی بروز و جذابی است که با روش های مختلف و موضوعات گوناگون به شما کمک می کند تا براحتی زبان انگلیسی را به خوبی آموزش ببینید.

این کتاب هر چهار مهارت زبان انگلیسی را شامل می شود و با تمرین های کاربردی مخصوصا در بحث اسپیکینگ و گرامر به شما کمک می کند تا از زبان انگلیسی به خوبی در موقعیت های مختلف استفاده نمایید.

کتاب امریکن انگلیش فایل دارای یک کتاب کار برای تمرین بیشتر می باشد که بسیار در جهت یادگیری به شما کمک خواهد کرد.

این کتاب می تواند به صورت self-study نیز مطالعه شود اما بهتر است حتما در کنار مطالعه به این شکل یک استاد نیز برای رفع ابهام و برطرف شدن مشکلات تان داشته باشید.

این کتاب بسیار مناسب برای استفاده در کلاس های خصوصی زبان می باشد و حتی تمرینات گروهی را می توانید با استاد خود انجام دهید.

این کتاب در موسسه زبان دهخدا کتاب اصلی آموزشی دوره بزرگسالان می باشد که دارای ۶ سطح از پایه تا پیشرفته است و اگر نیاز دارید در آزمون های بین المللی زبان، آیلتس یا تافل نیز شرکت نمایید خواندن این کتاب برای شما مناسب است تا دانش عمومی زبانی خود را ارتقا دهید.

کتاب اسپیک نو Speak Now

این کتاب یک کتاب مکالمه محور با تمرکز بر مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ است که شما را برای مکالمات روزانه آماده می کند.

از ویژگی های بارز این کتاب سادگی در ارائه دروس و تمرینات کاربردی می باشد و به شما آموزش می دهد که در موقعیت های مختلف از چه ساختارها و جملات و عباراتی می توانید استفاده کنید تا منظور خود را برسانید.

این کتاب دارای ۴ سطح از پایه تا فوق متوسطه است و همراه کتاب اصلی یک کتاب تمرین نیز وجود دارد تا با انجام تمرینات بتوانید بر درس های کتاب مسلط شوید.

در کتاب تمرین برای هر فصل یک سری گرامرهای مهم و کاربردی نیز مطرح شده است تا به شما برای اسپیکینگ و درک بهتر مطالب کمک نماید.

این کتاب برای کسانی که به مکالمه روزمره برای کارهای جزیی مثلا در سفر نیاز دارند بسیار توصیه می شوند و یک منبع مناسب برای کلاس های خصوصی است.

کتاب گرامر Grammar in use

برای تدریس گرامر در کلاس های خصوصی یکی از کتاب های کاربردی و جامع و کامل کتاب Grammar in use است که به شما با درس های مختلف به همراه تمرین گرامر زبان انگلیسی را به صورت ساده و کاربردی آموزش می دهد.

این کتاب حالت self-study نیز دارد و یک منبع مناسب برای گرامر زبان انگلیسی است اما برای درک بهتر بهره گرفتن از یک استاد زبان می تواند به شما برای یادگیری کمک شایانی نماید.

کتاب های لغت Oxford Word Skills

اگر برای تدریس لغت به دنبال یک مرجع عالی هستید کتاب های آکسفورد ورد اسکیلز از بهترین کتاب های آموزش لغت می باشند که به صورت موضوعی به زبان آموزان لغات مهم و رایج زبان انگلیسی را در سطوح مختلف آموزش می دهند.

این کتاب در ورژن دوم خود الان به چاپ می رسد و با داشتن مطالب و دروس بیشتر و متنوع تر به شما کمک می کند تا لغات زبان انگلیسی مورد نیاز خود را یاد بگیرید.

در برخی از درس های این کتاب تمرین های اسپیکینگ جذابی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از لغاتی که یاد گرفته اید در مکالمه استفاده نمایید و درک بهتری از آن ها داشته باشید. این موضوع باعث شده تا این سری کتاب ها برای تدریس خصوصی زبان بسیار مناسب باشند.

کتاب های کودکان Family and Friends

برای تدریس خصوصی به کودکان می توانید از یک کتاب عالی به نام کتاب های Family and Friends استفاده کنید که با طرح درس های جذاب به آموزش زبان انگلیسی به کودکان می پردازند.

این کتاب ها شامل تمامی مهارت های زبان انگلیسی بوده و دارای یک کتاب تمرین و یک کتاب گرامر هستند تا کودکان به خوبی جنبه های مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

تمرین های جذاب و کاربردی و متد تدریس بروز در این کتاب ها باعث شده تا زبان انگلیسی برای کودکان بسیار جذاب جلوه نماید.

این کتاب دارای ۶ سطح می باشد و برای کودکان ۷ تا ۱۳ سال مناسب است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید