پنج آیتمی که هر دختری باید در کمد لباسش داشته باشد

پنج آیتمی که هر دختری باید در کمد لباسش داشته باشد

یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها شومیز سفید است که در انواع مدل‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید انواع مدل شومیز را به راحتی با هرآیتم دیگری ست کنید. برای اینکه استایل کژوال داشته باشید، می‌توانید شومیز سفید را با شلوار جین و کفش‌های کتانی ست کنید؛ یا آن را با دامن، ژاکت‌های پشمی و کتانی استایل کنید.

کد خبر : ۱۸۲۳۸۸
بازدید : ۱۰۱

دختر‌ها معمولا انواع مختلف و رنگ‌های گوناگونی از لباس‌ها را در کمد خود دارند. ولی گاهی داشتن آیتم‌های مختلف کافی نیست تا بتوانیم به راحتی استایل‌های مختلفی بسازیم و همیشه آراسته و شیک و در عین حال به روز به نظر برسیم. آیتم ‌های ضروری کمد لباس‌ دخترها به داشتن استایل‌های متفاوت آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

این‌گونه می‌توانیم استایلی بسیار شیک و خاص داشته باشیم و هنگام خرید دچار سردرگمی نشویم. ما با حذف لباس‌های غیر ضروری از کمد لباس خود و جایگزین آن‌ها با لباس‌های ضروری می‌توانیم در کنار کمد لباس مرتب، اوت فیت‌های متنوعی نیز داشته باشیم.

آیتم های ضروری کمد لباس دخترها

شومیز سفید

یکی از کاربردی‌ترین لباس‌ها شومیز سفید است که در انواع  مدل‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید انواع مدل شومیز را به راحتی با هرآیتم دیگری ست کنید. برای اینکه استایل کژوال داشته باشید، می‌توانید شومیز سفید را با شلوار جین و کفش‌های کتانی ست کنید؛ یا آن را با دامن، ژاکت‌های پشمی و کتانی استایل کنید.

این نوع لباس هم در مکان‌های رسمی و همچنین درمکان‌های غیر رسمی به خوبی با دیگر آیتم‌ها ست می‌شوند. برای مثال اگر می‌خواهید ظاهری ساده داشته باشید پیراهن سفید در انواع سایز‌ها و مدل‌ها را با یک شلوارک ست کنید. اگر می‌خواهید استایلی خاص داشته باشید شومیز سفید خود را با شلوار زنانه جین مام استایل یا دامن راسته مشکی بپوشید.

کت جین

یکی از زیباترین و ساده‌‌ترین لباس‌ها در فصل بهار و پاییز کت‌های جین هستند. می‌توانید آن را با یک تی‌شرت ساده در فصل تابستان؛ و یا با یک هودی یا دورس ویا حتی بافت ظریف در فصل بهار و پاییز به راحتی با انواع شلوار یا دامن جین استایل کنید. کت‌های جین از آن دسته لباس‌هایی هستند که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند و از مد نمی‌روند.

در هنگام خرید کت جین سعی کنید سایز اور سایز آن را نخرید و بیشتر به سراغ  سایز‌های فیت که همیشه مد هستند بروید. با این‌که کت‌های جین بیشتر برای مجالس غیررسمی استفاده می‌شوند ولی شما می‌توانید با خلاقیت خودتان آن را برای مجالس رسمی هم بپوشید و در مهمانی‌ها بدرخشید.

8970

تی شرت‎های ساده مشکی یا سفید

این نوع تی‌شرت‌های زنانه از لباس‌های پایه و ضروری به شمار می‌روند و همه‌ی خانم‌ها و دختران در سنین مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. آیتم‌های ضروری کمد لباس را می‌توانید در انواع فروشگاه‌ها چه حضوری، چه به صورت آنلاین برای مثال از سایت برنس مد خریداری کنید.

این نوع تی‌شرت‌ها در یقه‌ها و سایز‌های مختلف موجود هستند. این آیتم بیسیک و ضروری کمد لباس در هر استایلی و در هر فصلی در استایل‌های هر فرد جایگاه مهمی دارد؛ و به راحتی با استایل‌ها و سلایق مختلف هماهنگ می‌شود.

انواع شلوار جین یا شلوار مشکی پارچه‌ای

شلوارجین

یکی از آیتم های ضروری کمد لباس که با اکثر کراپ‌ها، ژاکت‌ها، بلوزهای بافت، بلوزهای مجلسی، پیراهن‌ها و دیگر آیتم‌ها به راحتی هماهنگ و ست می‌شوند. امروزه برند‌های مختلفی که در برش‌ها و رنگ‌های مختلف انواع شلوار جین را تولید می‌کنند، کم نیستند و هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در طی سال‌های مختلف ما شاهد مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های جدیدی از شلوار جین‌ها هستیم، و داشتن حداقل یکی از آن‌ها بسته به نوع استایل فرد و فرم بدن برای کمد لباس هر دختری ضرروری است؛ که به خوبی و سادگی با آن‌ها استایل‌های مختلفی می‌توان ساخت. ازاستایل کژوال گرفته تا رسمی امروزه شلوار جین در هر گروه سنی و جنسیتی یک آیتم ضروری و اصلی در استایل فرد است.

شلوار پارچه‌ای

 داشتن شلوارهای پارچه‌ای مشکی نیز می‌تواند برای استایل‌های رسمی کاربرد زیادی داشته باشد. شلوار‌های پارچه‌ای مشکی افراد را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند و طرفداران زیادی در بین دختران با استایل رسمی دارند.

شلوار پارچه ای مشکی را می‌توانید با بلوزهای مجلسی، شومیزهای ساده  یا شومیزهای گل‌دار و یا هر نوع شومیز یا بلوزی که به‌نظرتان زیباست و به استایل شخصی شما نزدیک‌تر است، ست کنید.

ترنچ  کت یا کت تک مشکی

ترنچ کت

یکی از ویژگی‌های مثبت بارانی‌ها این است که می‌توان آن‌ها را با هر مدل لباسی ست کرد بنابراین پوشیدن ترنچ کت به همراه شلوار جین یا تیشرت اصلاً تعجب آور نیست. در ست کردن ترنچ کت با دیگر لباس‌ها هماهنگی و تناسب رنگ‌ها است که بیشترین اهمیت را دارد.

رنگ‌های خنثی مانند بژ، کرم، خاکستری و حتی مشکی از بهترین انتخاب‌ها برای زیر ترنچ کت‌ها هستند؛ اما اگر می‌خواهید استایلی شیک‌تر داشته باشید از رنگ‌های نارنجی، سبز، قرمز و زرشکی استفاده کنید. در موقعیت‌های رسمی می‌توانید با شلوار شیک و کلاسیک، کت و شلوار، کت و دامن یا بلوز و دامن استایل کنید.

استفاده از یک کفش پاشنه بلند براق یا بوت بلند شیک می‌تواند حتی در صورت ساده بودن استایل، ظاهری شیک ایجاد کند. چنان‌چه تصمیم دارید زیر ترنچ کت دامن بپوشید بهتر است از کت‌های ترنچ بلند استفاده کنید. در فصل زمستان و پاییز ترکیب ترنچ کت و شال گردن بسیار جذاب است خصوصاً اگر کت شما رنگ خنثایی داشته باشد.

کت مشکی

اگر از طرفداران ترنچ کت‌ها نیستید کت تک مشکی انتخاب مناسب دیگر برای شما است؛ که یک استایل بسیار شیک و جذاب به شما می‌دهد و به خوبی در کنار هر لباسی استایل می‌شود.

کت‌های مشکی تنوع بالای دارند و در سایز‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و دوخت می‌شوند. برای این‌که بتوانید کت خود را در موقعیت‌های رسمی بپوشید، کت‌هایی را انتخاب کنید که دقیقا اندازه‌ و فیت تن شما باشند.

4579

خرید آیتم‌های ضروری کمد لباس‌ دختر‌ها

در کنار پنج آیتم گفته شده آیتم‌ های ضروری کمد لباس دیگری‌ نیز وجود دارند مانند کیف و کفش وغیره؛ که در مدل‌های بیسیک و مینیمال و همچنین رنگ‌های خنثی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین آیتم ‌های کمد لباس هر دختری محسوب می‌شوند. اما آیتم‌های ضروری که در این مقاله معرفی شدند در واقع حکم پایه و اساس کمد هر دختری هستند. و شما هنگام خرید، لباس‌‌های جدید خیالتان راحت است که در کمدتان آیتم‌هایی دارید که تعداد زیادی اوت فیت جذاب با آن‌‎ها ساخته می‌شود. این آیتم‌ها افراد مختلف با هر سلیقه و استایلی را پوشش می‌دهند و بخش اصلی و ضروری کمد لباس آن‌ها محسوب می‌شوند. پس خرید آن‌ها به هر خانمی توصیه می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید