مراحل بازسازی آشپزخانه

مراحل بازسازی آشپزخانه

کابینت های فرسوده . کفپوش تیره. کمبود فضای ذخیره سازی . لوازم خانگی قدیمی اگر این کلمات آشپزخانه شما را توصیف می کند، احتمالاً بازسازی در لیست آرزوهای شماست. اما دقیقاً چه چیزی در بازسازی آشپزخانه نقش دارد ؟ حقیقت را می توان گفت، این می تواند یک تعهد بزرگ باشد. نکته کلیدی این است که قبل از شروع کار، فرآیند آن را درک کنید، زیرا موفقیت شما منوط به برداشتن گام های صحیح با ترتیب صحیح است.

کد خبر : ۱۸۴۸۶۲
بازدید : ۱۶۴۸

بدون انجام مراحل کارهای زیر هرگز دست به بازسازی آشپزخانه خود نزنید چون این امر می تواند برای شما بسیار گران تمام شود.

کابینت های فرسوده . کفپوش تیره. کمبود فضای ذخیره سازی . لوازم خانگی قدیمی اگر این کلمات آشپزخانه شما را توصیف می کند، احتمالاً بازسازی در لیست آرزوهای شماست. اما دقیقاً چه چیزی در بازسازی آشپزخانه نقش دارد ؟ حقیقت را می توان گفت، این می تواند یک تعهد بزرگ باشد. نکته کلیدی این است که قبل از شروع کار، فرآیند آن را درک کنید، زیرا موفقیت شما منوط به برداشتن گام های صحیح با ترتیب صحیح است.

مرحله 1: ایجاد یک طرح

همانطور که مشتاق شروع کار هستید، تا زمانی که یک طرح دقیق بازسازی آشپزخانه را ترسیم نکرده اید، آن سینک قدیمی کثیف را برندارید یا یک یخچال هوشمند جدید سفارش ندهید. این طرح جامع به شما این فرصت را می دهد که چشم انداز خود را با بودجه خود ادغام کنید و به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا می توانید پروژه را به تنهایی انجام دهید یا باید با برخی از متخصصان بازسازی مشورت کنید.

مرحله برنامه ریزی همچنین شامل زمانبندی دقیق پروژه بازسازی آشپزخانه شما می شود.

دامنه، که به عنوان وسعت نیز شناخته می‌شود، می‌تواند از یک تازه‌سازی اولیه آرایشی گرفته تا بازسازی کامل یا بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه که احتمالاً مستلزم خراب کردن دیوارها و پیکربندی مجدد چیدمان است. جایی در بین این دو بسیار معمولی است، اما همه چیز بستگی به اهدافی دارد که برای آشپزخانه خود تعیین کرده اید.

مرحله 2: دمو آشپزخانه خود را آماده کنید

اکنون که برنامه ای دارید و دامنه خود را می دانید، نوبت به نسخه ی نمایشی می رسد.

قبل از انجام هر عملیاتی طرح سه بعدی از آشپزخانه جدید خود را ببینید و ترکیب بندی رنگ و مدل و ساختار کابینت و چیدمان آنها را بدون صرف هزینه های زیاد ببینید. تا با خیال آسوده شروع انجام پروژه کنید.

پس از تکمیل نسخه نمایشی، می‌توانید با شروع هر کار کادربندی یا پایه‌ای که باید انجام شود، برای بقیه پروژه آماده شوید.

مرحله3: شروع عملیات

در این مرحله، می‌توانید کفپوش قدیمی خود را خراب کنید ، آن هود زشت و فرسوده را بردارید و همه آن کابینت‌های چوبی یا فلزی قدیمی خود را بردارید. (اگر محدوده کاری شما کم است، ممکن است به سادگی دیوارها را برای رنگ آماده کنید) توصیه می‌کنیم برای تمام نخاله‌های ساختمانی خود گونی های محکم و بزرگ تهیه کنید تا بتوانید به محض برداشتن آن، آن را پرتاب کنید.

مرحله 4: دیوارهای جدید خود را رنگ کنید

نقاشی مرحله ای است که در نهایت شروع به مشاهده شکل گیری دید خود می کنید. به علاوه، نقاشی نسبتاً ساده است. (شما می توانید رنگ های رنگ خود را انتخاب کنید و خودتان نقاشی را در همان روز انجام دهید.)

نکته: هنگام در نظر گرفتن رنگ و سبک کابینت هایی که می خواهید نصب کنید و همچنین فضای کلی که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید.

تحت تأثیر انتخاب های خود قرار گرفته اید؟ نگران نباشید – یک مشت نمونه رنگ بردارید و بپذیرید که نقاشی بیشتر یک فرآیند آزمون و خطا است. و اگر به کمک نیاز دارید، با یک متخصص تماس بگیرید. بسیاری از طراحان مشاوره های رنگی را ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که از یک متخصص کمک بگیرید بدون اینکه هزینه زیادی در بودجه خود ایجاد کنید.

مرحله 5: کابینت و کفپوش

برخی از کارشناسان ترجیح می دهند ابتدا کابینت ها را نصب کنند در حالی که برخی دیگر می گویند ابتدا کفپوش نصب شود. در نهایت، این به شما بستگی دارد. که ترجیح می‌دهد کابینت‌ها را به کفپوش ترجیح دهد زیرا ظاهر تمیزی را که این روش ارائه می‌کند دوست دارد.

با این حال، هنگامی که صحبت از عملکرد به میان می آید، ابتدا کفپوش کاملاً قابل قبول است. فقط توجه داشته باشید که بسته به کابینت‌هایی که سفارش می‌دهید، تحویل ممکن است هفته‌ها طول بکشد، اگر نه ماه‌ها، بنابراین زمان زیادی برای تحویل در نظر بگیرید.

مرحله 6: سفارش و نصب کانترها

پس از نصب کابینت ها، می توانید کانترهای جدید خود را اندازه گیری کنید . این مرحله پس از نصب کابینت به دلیل سطح دقت مورد نیاز در اندازه گیری رخ می دهد. سینک شما باید در این مرحله نیز لحاظ شود، بنابراین حتماً در این مرحله آن را در محل داشته باشید.

برای کمی آرامش آماده باشید، زیرا رسیدن میزها به زمان نیاز دارد. این مرحله زمان خوبی برای سفارش هر اقلام باقی‌مانده مانند مواد پشتی، سخت‌افزار، نورهای تزئینی و صندلی بار است.

در مورد نصب، روش تا حد زیادی به مواد انتخابی شما بستگی دارد. گزینه هایی مانند گرانیت پیچیده تر است، بنابراین هنگام انتخاب خود این جزئیات را در نظر داشته باشید.

مرحله 7: دیوار بین کابینتی را نصب کنید

یک قطعه کاربردی از بازسازی شما است و این پتانسیل را دارد که در طراحی واقعاً بدرخشد. امیدواریم در حالی که منتظر رسیدن پیشخوان خود هستید، تا بتوانید به محض وارد کردن آن کانتر شروع به کار کنید.

مرحله 8: سینک را نصب کنید و لوازم خانگی خود را وارد کنید

در نهایت، زمان آن رسیده است که سینک جدید خود را نصب کنید و ماشین ظرفشویی، یخچال ، و هر وسیله دیگری را که می خواهید در آشپزخانه خود قرار دهید راه اندازی کنید.

در این مرحله، بخش عمده ای از کار انجام می شود. با این حال، زنگ زدن یک لوله کش و/یا برقکار فقط برای اطمینان از اینکه همه چیز خوب است، ضرری ندارد . به عنوان مثال، یک لوله کش می داند که چگونه سینک شما را به وسایل لوله کشی نصب شده قبلی متصل کند و یک برقکار می تواند تأیید کند که اجاق گاز برقی جدید شما به درستی نصب شده است.

هنگامی که این نصب ها انجام شد، بازسازی شما کامل شده است و زمان آن فرا رسیده است که به مهم ترین مرحله بروید – آرامش و لذت بردن از آشپزخانه جدیدتان.

41

چه زمانی با یک حرفه ای تماس بگیرید. 09121075141

اگر قصد بازسازی آشپزخانه در شمال شهر تهران را دارید همین حالا مشاوره رایگان دریافت کنید

برای بازسازی های کوچکتر، یک گروه بازسازی باتجربه احتمالاً می تواند بسیاری از پروژه های ذکر شده در بالا، مانند رنگ آمیزی و نصب را انجام دهد. اما برای پروژه های بزرگتر مانند لوله کشی و برق، برای اطمینان از ایمنی و تکمیل مناسب بازسازی با گروه مهندسی و معماری راستین تماس بگیرید و  آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که بر یکپارچگی ساختار و عملکرد آشپزخانه خود نظارت کنید.

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید