روش های استایل کردن مانتو هلویی، رنگ سال 2024

روش های استایل کردن مانتو هلویی، رنگ سال 2024

شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۴ را رنگ نارنجی هلویی مخملی اعلام کرده است. این رنگ حس آرامش و طراوت را به ظاهر و استایل شما تزریق می‌کند. برای استایل کردن این رنگ روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به توضیح دادن چند نمونه از آنها خواهیم پرداخت.

کد خبر : ۱۸۵۴۱۲
بازدید : ۲۰

اگر شما هم اهل مد هستید و سعی می‌کنید لباس‌های خود را مطابق مود هر سال تهیه کنید حتماً می‌دانید که هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال از طرف شرکت پنتون انتخاب می‌شود. این موسسه رنگ سال ۲۰۲۴ را نارنجی هلویی اعلام کرده است.

بنابراین اگر قصد دارید برای خود یک مانتو بهاره‌ به رنگ هلویی انتخاب کنید در ادامه این مطلب که توسط وب سایت تخصصی مانتو میرداماد تدوین شده است به شما می‌گوییم که چگونه پس از خرید مانتو از یک گالری مانتو، مانتو بهاره خود را استایل کنید تا شیک و به روز به نظر برسید.

با رنگ سال ۲۰۲۴  آشنا شوید!

شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۴ را رنگ نارنجی هلویی مخملی اعلام کرده است. این رنگ حس آرامش و طراوت را به ظاهر و استایل شما تزریق می‌کند. برای استایل کردن این رنگ روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به توضیح دادن چند نمونه از آنها خواهیم پرداخت.

80

ترکیب رنگ هلویی با رنگ‌های خنثی

رنگ هلویی یک رنگ گرم و ملایم است که طیف وسیعی از هلویی تیره تا هلویی روشن را شامل می‌شود و می‌تواند با رنگ‌های بسیار متنوعی ست شود. رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، طوسی و خاکستری جزو کم ریسک‌ترین رنگ‌ها برای ست کردن با رنگ هلویی می‌باشند. ترکیب رنگ هلویی با رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری می‌تواند ظاهر شیک و زیبا برای شما بسازد.

رنگ سفید

اولین رنگ خنثی که می‌توانید آن را با هلویی ترکیب کنید رنگ سفید است که با هر رنگی ست می‌شود و به شما جلوه‌ای شیک می‌بخشد. ترکیب هلویی و سفید برای لباس‌های مجلسی و روزمره بسیار مناسب است. شما می‌توانید مانتو بهاره هلویی خود را که از سایت مانتو تهیه کرده اید، با شلوار و شال سفید ست کرده و به جذابیت خود بیافزاید.

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری نیز یک رنگ خنثی و مدرن می‌باشد که می‌تواند با هلویی ترکیب جذاب ایجاد کند. از این ترکیب می‌توانید برای لباس‌های اداری رسمی یا استایل‌های کژوال استفاده کنید.

رنگ مشکی

رنگ خنثی بعدی مشکی است که این رنگ نیز می‌تواند با تمامی طیف‌های رنگی ست شود و یک استایل جسورانه و مینیمال برای شما بسازد. به هنگام خرید مانتو می‌توانید یک مانتو هلویی خریداری کرده و آن را با یک شلوار مشکی و شالی با رنگ‌های پاستلی ست کنید.

ترکیب رنگ هلویی با پالت رنگی گرم

همانطور که گفته شد رنگ هلویی مخملی می‌تواند با تمامی طیف‌های رنگی ست شود. شما می‌توانید مانتو هلویی رنگ خود را با رنگ‌های گرمی مانند قرمز، زرد و صورتی ست کنید تا یک ظاهر بی‌نظیر و انرژی بخش ایجاد شود.

رنگ قرمز

رنگ قرمز یکی از بهترین رنگ‌هاست که می‌توانید از آن در کنار هلویی مخملی استفاده نمایید. این دو رنگ مکمل یکدیگر بوده و ترکیب جذاب ایجاد می‌کند. شما می‌توانید مانتو بهاره هلویی رنگ خود را با یک شال و اکسسوری قرمز رنگ ست کرده و در یک مهمانی رسمی بسیار جذاب به نظر برسید .

رنگ زرد

رنگ زرد رنگ گرم دیگری است که می‌تواند با هلویی مخملی ست شود. این ترکیب بسیار سرزنده و انرژی بخش است. بنابراین شما می‌توانید مانتو هلویی مخملی خود را با یک شال روسری زرد و یا اکسسوری زرد مانند یک کیف شیک ست کنید و از این استایل برای دورهمی‌ها بهره‌مند شوید .

رنگ صورتی

رنگ زیبای دیگری که می‌توانید از آن در کنار هلویی مخملی استفاده کنید رنگ صورتی است که در کنار هلویی مخملی ترکیبی دلنشین ایجاد می‌کند. شما می‌توانید یک پیراهن هلویی را با یک دامن صورتی ست کنید و از آن برای مهمانی‌ها استفاده کنید. همچنین برای ایجاد یک ظاهر ملایم و زنانه می‌توانید مانتو بهاره هلویی رنگ خود را با یک شال صورتی روشن ست کنید تا ظاهری جذاب و درخشان برای خود بسازید .

81

ترکیب رنگ هلویی با تناژ‌های کرم و قهوه‌ای

رنگ‌های کرم و قهوه‌ای می‌توانند یک ظاهر شیک به استایل روزانه شما ببخشند. شما می‌توانید یک پیراهن هلویی رنگ را با شلوار جین کرم ست کنید و از آن در یک روز کاری استفاده نمایید. همچنین می‌توانید از ترکیب یک بلوز رنگ هلویی با دامن قهوه‌ای یک ست شیک برای مهمانی و رویدادهای رسمی تهیه کنید.

برای روزهای سرد و بارانی نیز می‌توانید از ترکیب یک پیراهن هلویی مخملی با کت بژ استفاده نمایید. همچنین می‌توانید مانتو هلویی رنگ خود را که از سایت مانتو خریداری نموده اید، با شلوار و شال کرم یا قهوه‌ای رنگ ست کرده و از آن برای قرارهای دوستانه استفاده نمایید.

ترکیب رنگ هلویی مخملی در کنار آبی آسمانی

رنگ هلویی مخملی یک رنگ گرم و آبی آسمانی یک رنگ سرد است. بنابراین این دو رنگ می‌تواند در کنار یکدیگر یک ترکیب هماهنگ و متعادل ایجاد کنند. این ترکیب رنگی می‌تواند برای یک روز کاری یا یک مهمانی خاص بسیار مناسب باشد. ساده‌ترین راه برای استفاده از این ترکیب رنگ پوشیدن یک مانتو هلویی مخملی با یک شلوار جین آبی آسمانی است که یک استایل بی‌نظیر برای شما ایجاد خواهد کرد.

ترکیب رنگ هلویی با رنگ‌های مکمل

استفاده از رنگ‌های مکمل در استایل می‌تواند یک ظاهر جسورانه برای شما ایجاد نماید. رنگ‌های مکمل می‌توانند در کنار یکدیگر تضاد جالبی ایجاد کنند و نتیجه آن یک استایل متفاوت برای شما خواهد بود .

رنگ سورمه ای

اولین رنگ متضاد که می‌توانید از آن در کنار هلویی مخملی استفاده کنید رنگ سورمه‌ای است که در کنار هر رنگی زیبا جلوه می‌کند. شما می‌توانید مانتو هلویی رنگ خود را با یک شلوار جین سورمه‌ای ست کرده و از آن در هر موقعیتی استفاده نمایید.

رنگ بنفش

رنگ مکمل بعدی بنفش است که از ترکیب آن با هلویی مخملی یک استایل جذاب ساخته می‌شود. شما می‌توانید پیراهن یا مانتو هلویی مخملی خود را با اکسسوری‌های بنفش مانند روسری و کیف استایل کنید و یک ظاهر زیبا و بی‌نظیر برای خود بسازید .

رنگ سبز و زیتونی

رنگ جذاب بعدی در کنار هلویی مخملی سبز و زیتونی است. ترکیب نارنجی و زرد یادآور طراوت و شادابی طبیعت است. شما می‌توانید پیراهن هلویی مخملی خود را با یک شال سبز زمردی ست کنید و در کنار آن از اکسسوری‌های هلویی و سبز روشن استفاده نمایید.

82

کلام نهایی

رنگ هلویی مخملی یک رنگ شاد و جذاب است که می توانید از آن در هر موقعیتی از دورهمی های دوستانه تا مهمانی های رسمی و قرارهای کاری استفاده کنید. در این مطلب که توسط وب سایت تخصصی مانتو میرداماد تدوین شده است به شما آموختیم که چگونه رنگ هلویی را ست کنید تا جذاب به نظر برسید. چنانچه قصد خرید مانتو بهاره را دارید و تمایل دارید از قیمت مانتو آگاه شوید می توانید از وب سایت تخصصی مانتو میرداماد دیدن فرمایید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید