ناتژی: آجیل و خشکبار با قیمت مناسب و کیفیت عالی

ناتژی: آجیل و خشکبار با قیمت مناسب و کیفیت عالی

ناتژی (nutgy) کار خودش رو از سال ۱۳۹۷ شروع کرد و از اون زمان تا به حال به صورت تخصصی در حوزه تولید، بسته بندی و عرضه انواع آجیل، خشکبار، تنقلات و میوه خشک فعالیت میکنه و شما می‌تونید هر آنچه که دلتون می‌خواد رو در هر جایی از ایران که باشید سفارش بدید و تا ناتژی در اولین فرصت محصول رو به دستتون برسونه .

کد خبر : ۱۸۶۰۷۰
بازدید : ۳۲

انواع آجیل و خشکبار حالا دیگه در انواع و اقسام غذاها، سالادها و دسرها استفاده میشن و حتی جایگزین مناسبی برای گوشت و لبنیات در رژیم‌های غذایی گیاه‌خواری به حساب میان.

اما از طرفی این روزا قیمت آجیل و خشکبار هم مثل خیلی از کالاهای مصرفی روند صعودی داره و پیدا کردن جایی که در همه ایام سال انواع آجیل و خشکبار با قیمت مناسب و کیفیت رو عرضه کنه کار چندان ساده‌ای نیست. به همه این موارد مشکلات کیفیت پایین بسته بندی رو هم اضافه کنید تا به فکر گزینه‌های جایگزین برای شیوه‌های سنتی خرید بیفتید.

اگه به دنبال انواع آجیل و خشکبار با قیمت مناسب و کیفیت عالی می‌گردید، ناتژی همون نامیه که نباید فراموشش کنید.

ناتژی (nutgy) کار خودش رو از سال ۱۳۹۷ شروع کرد و از اون زمان تا به حال به صورت تخصصی در حوزه تولید، بسته بندی و عرضه انواع آجیل، خشکبار، تنقلات و میوه خشک فعالیت میکنه و شما می‌تونید هر آنچه که دلتون می‌خواد رو در هر جایی از ایران که باشید سفارش بدید و تا ناتژی در اولین فرصت محصول رو به دستتون برسونه .

سلامت و کیفیت محصولات در ناتژی حرف اولو میزنه؛ به همین دلیل هم آجیل و خشکبار باکیفیتی رو ارائه میده و سعی میکنه در کنار کیفیت بالا، قیمتش هم به صرفه باشه. از کیفیت و طعم شگفت انگیز محصولات ناتژی همین بس که پسته‌ها محصول خود ناتژی و به همین دلیل هم کیفیت تضمین شده ای داره. همچنین تخمه ها توسط ناتژی مزه دار میشه و همیشه سعی بر اینه که در انبار نمونه و تازه باشه.

در نهایت «با ناتژی انرژی بگیر» فقط یک شعار نیست و در همه این سال ها ثابت کرده که به سلامت و انرژی مشتریانش اهمیت ویژه‌ای میده.

 از بین این همه فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار، چرا ناتژی؟

 اگه برای شما هم این سوال مطرح شده که چرا ناتژی و اصلا این برند چه ویژگی داره که بقیه فروشگاه های اینترنتی ندارند؟ پیشنهاد می کنیم که در ادامه با این مقاله همراه باشید.

 ۱. قیمت مناسب، کیفیت عالی

 قیمت بالای آجیل و خشکبار یکی از مهم‌ترین عواملیه که باعث میشه این خوراکی‌های به شدت مفید از لیست سبد غذایی روزانه خانواده‌ها حذف بشه. همچنین خرید مقدار کم آجیل هنوز هم برای بعضی از مشتری‌ها تابو و به نوعی خجالت‌آور به حساب میاد و به همین دلیل هم ترجیح میدند قید خریدشو به کلی بزنند.

از سمت دیگه قیمت اجیل باکیفیت و درجه یک در بسیاری از فروشگاه‌ها از آجیل‌های معمولی بالاتره و به غیر از عید نوروز و یلدا در بقیه ایام سال با آجیل و خشکبار مونده و بی‌کیفیت از مشتریانشون پذیرایی می‌کنند.

ناتژی از جمله فروشگاه‌های اینترنتیه که کیفیت و قیمت محصولاتشو در همه ایام سال مناسب نگه میداره. شما میتونید آجیل و خشکبار درجه یک ناتژی رو بعد از مقایسه قیمت و کیفیت تهیه کنید، از خریدتون لذت ببرید و از همه مهم‌تر مطمئن باشید این ویژگی‌ها فقط مختص عید و یلدا نیست و تضمین قیمت و کیفیت ناتژی در همه ایام سال اعتبار داره.

از همه این موارد که بگذریم بعضی از محصولات ناتژی از جمله پسته تولید باغ پسته خودشه و به خاطر همین می‌تونید با خیال راحت سفارشتون و ثبت و پسته درجه یک و خوش خوراکتون رو درب منزل تحویل بگیرید.

 ۲. بسته بندی مناسب و دوستدار محیط زیست

 بسته بندی‌های ناتژی به گونه‌ای طراحی شدند که در طول ارسال کم‌ترین میزان آسیب به سفارش‌های شما وارد بشه. همچنین توی این بسته بندی‌ها آجیل و خشکبار و هیچ رطوبتی رو به خودشون جذب نمیکنند و مثل روز اول سالم و خوشمزه باقی می‌مونند. بسته بندی‌های عادی ناتژی به صورت زیپ کیف طراحی شدند و در نتیجه می‌تونید آجیل‌هاتونو برای مدت طولانی با خیال راحت در اونا نگهداری کنید.

همچنین در صورت درخواست شما محصولات در پک های محکم‌تر و شکیل‌تر هم بسته بندی میشن که یکبار مصرف نیستند، دوستدار محیط زیست هستند و بعدا می‌تونید از اونا برای نگهداری وسایلتون استفاده کنید.

 ۳. ناتژی؛ مغازه‌ای که همیشه بازه

 هر زمانی از شبانه روز که هوس آجیل کردید، فقط کافیه به ناتژی سر بزنید و سفارشتون رو ثبت کنید تا سروقت محصول رو تحویل بگیرید. ناتژی یک فروشگاه اینترنتی ۲۴ ساعته هست که حتی شبا هم کار میکنه؛ چه چیزی از این بهتر که بدون استرس و با خیال راحت هر وقت که دوست داشتید به بخش‌های مختلف فروشگاه سر بزنید و از بین انواع آجیل، خشکبار و تنقلات به مقدار مورد نیاز سفارش بدید.

 ۴. ارسال 24 ساعته به همه نقاط تهران

 شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بعد از خرید اینترنتی، با بدقولی مکرر فروشگاه مواجه و مجبور شدید روزها و هفته‌ها برای دریافت سفارشتون صبر کنید. خوشبختانه ناتژی میتونه سفارش شما رو در  اولین فرصت به دستتون برسونه. خبر خوشحال‌کننده سفارشات تهران با پیک ارسال میشه و نهایتا تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش، خریداتون رو به دستتون برسونه.

5. ارسال رایگان برای سفارش‌های بالای 500 هزار تومن

ارسال سفارش‌های بالای 500 تومان به تهران و شهرستان کاملا رایگانه که این هم یکی دیگه از جنبه‌های خرید مقرون به صرفه به حساب میاد.

 ۵. خرید هدیه سازمانی از ناتژی

 خبر خوشحال‌کننده برای صاحبین مشاغل این که می‌تونند صفر تا صد خرید هدیه‌های سازمانی رو با هر تعداد و بودجه‌ای به ناتژی بسپرند و مطمئن باشند که در زمان مقرر و با بسته‌های بسیار زیبا، شکیل و با کیفیت حسابی شگفت‌زده میشن. شما میتونید بین بسته‌های پیشنهادی ناتژی با هر بودجه‌ای هدیه ویژه شرکت خودتون رو پیدا کنید و تا ابد در ذهن کارمنداتون به خاطر حسن سلیقه و اهمیت به کیفیت حک بشید.

800

محصولات ناتژی

در سایت ناتژی دسته بندی‌های مختلفی وجود داره که برای انتخاب راحت‌تر در ادامه بیش‌تر در موردشون توضیح میدیم:

    شما میتونید انواع و اقسام آجیل، خشکبار و تنقلات رو از ناتژی سفارش بدید. در دسته بندی آجیل انواع مغزهای خوراکی خالص از بادام هندی، گردو و پسته گرفته تا بادام درختی، فندق، بادام زمینی و … پیدا میشه. همچنین اگه از طرفدارهای پروپاقرص آجیل‌های مخلوط از جمله چهار مغز هستید هم باید همین دسته بندی رو جستجو کنید.

    دسته پرطرفدار دیگه میوه خشک و خشکبار که انواع و اقسام کشمش، توت خشک، میوه های خشک، قیسی و … رو شامل میشه.

    در نهایت اگه دنبال تنقلات سالمی مثل انواع تخمه، بادام زمینی روکش دار، اسنک‌های طعم دار ذرت، انواع شکلات، دراژه و … هستید از بخش تنقلات سایت ناتژی غافل نشید.

نتیجه‌گیری

اگه دوست دارید انواع آجیل و خشکبار رو به عنوان تنقلات سالم و مفید به رژیم غذایی‌تون اضافه کنید؛ پس حتما باید به سایت ناتژی سر بزنید چون کیفیت بالا و قیمت مناسب از اولویت‌هاشه و تمام تلاششو میکنه که جمله «با ناتژی انرژی بگیر» فقط یه شعار نباشه و واقعا به سلامت و انرژیتون اهمیت بده.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید