مقایسه متوسط قیمت آپارتمان نوساز در ۴ منطقه تهران

مقایسه متوسط قیمت آپارتمان نوساز در ۴ منطقه تهران

متوسط قیمت فروش هر مترمربع آپارتمان نوساز معمولی در منطقه ۴ شهر تهران، حول و حوش ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان، منطقه ۵ حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان، منطقه ۹ حدود ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان و منطقه ۱۱ حول و حوش ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

کد خبر : ۱۶۷۹۹۶
بازدید : ۲۵

روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با استناد به حجم انبوهی از فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن چهار منطقه مصرفی شهر تهران و صحت‌سنجی آن با اظهارات فعالان بازار مسکن، قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان نوساز و کلیدنخورده در این مناطق را برآورد کرده است.

براین اساس، متوسط قیمت فروش هر مترمربع آپارتمان نوساز معمولی در منطقه ۴ شهر تهران، حول و حوش ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان، منطقه ۵ حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان، منطقه ۹ حدود ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان و منطقه ۱۱ حول و حوش ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

البته این سطح قیمت‌ها براساس بهای پیشنهادی و قطعی فروش آپارتمان‌هایی است که ابتدای زمستان امسال به بازار مسکن این مناطق عرضه شده است و یک سطح میانگین و متعارف است.

قطعا در برخی از فایل‌ها قیمت‌های بالاتر و حتی پایین‌تر نیز ممکن است وجود داشته باشد اما بازه متعارف قیمتی برای فروش آپارتمان نوساز و کلیدنخورده در این مناطق به طور میانگین اعدادی است که در بالا به آن اشاره شد.

منبع: دنیای اقتصاد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید