5 بازار تهران که ارزان‌ترین اجناس را می‌فروشند

5 بازار تهران که ارزان‌ترین اجناس را می‌فروشند

خدای من قیمت‌ها رو دیدی؟ با این وضع چطوری جهازم رو تکمیل کنم؟ چطوری برای لباس جدیدم پارچه بخرم؟ چطوری یه لباس مجلسی یا مانتوی شیک برای مهمونی‌ها پیدا کنم؟ اگر برخی بازار‌های تهران را بشناسیم که به‌صورت تخصصی برروی اجناسی خاص تمرکز دارند، قطعا می‌توانیم اجناس موردنظرمان را با قیمتی مناسب‌تر و حتی نزدیک به قیمت عمده تهیه کنیم. راهنماتو 5 بازار تهران با به شما معرفی می‌کند که ارزان‌ترین اجناس را می‌فروشند.

کد خبر : ۱۷۱۳۳۳
بازدید : ۱۲۸

اگر برخی بازار‌های تهران را بشناسیم که به‌صورت تخصصی برروی اجناسی خاص تمرکز دارند، قطعا می‌توانیم اجناس موردنظرمان را با قیمتی مناسب‌تر و حتی نزدیک به قیمت عمده تهیه کنیم. راهنماتو 5 بازار تهران با به شما معرفی می‌کند که ارزان‌ترین اجناس را می‌فروشند.

1. بازار ارزان پارچه فروشی؛ بازار مولوی

be850efc-3c3f-4505-a3cd-7136c1d52e69

بازار مولوی یکی از بازارهای پارچه‌فروشی ارزان در تهران است. تنوع پارچه‌ها در بازار مولوی بسیار زیاد است و هر شخص با هر سلیقه‌ای می‌تواند پارچه‌ای مناسب با لباسی که می‌خواهد بدوزد، در این بازار تهیه کند.

اما، بازار پارچه‌فروشی مولوی، پارچه‌های پرده‌ای بسیار زیبایی هم دارد که با قیمت‌هایی مناسب در آن عرضه می‌شود. برای رفتن به بازار پارچه‌فروشی مولوی کافی است به محله مولوی در تهران، خیابان اردستانی، بین دو خیابان آتش‌نشانی و رئیس عبدالهی بروید. راحت‌ترین دسترسی به بازار مولوی سفر با مترو و پیاده شدن از ایستگاه مترو مولوی است. توجه کنید که این بازار در روزهای تعطیل باز نیست!

2. بازار ارزان لباس مجلسی‌فروشی؛ بازار کوچه برلن

e4deecd4-3e6c-4ee7-9aa3-16ae12e81aa8

اگر مراسمی پیش‌رو دارید، اما آدمی بسیار سخت‌پسند هستید، برای خرید پارچه مجلسی بهتر است به بازار کوچه برلن بروید. در این بازار انواع لباس مجلسی‌ها یا جدیدترین مدل‌ها پیدا می‌شود، اما نکته مهم این است که قیمت‌هایی که از زبان فروشنده‌ها می‌شنویم نسبتا ارزان‌تر از سایر بازارهای لباس مجلسی‌فروشی است.

آدرس بازار لباس مجلسی کوچه برلن؛ محله فردوسی تهران، کوچه برلن، بین بانک تجارت و بلژیک است. برای رفتن به کوچه برلن می‌توانیم با مترو به ایستگاه سعدی برویم که کمترین فاصله را با کوچه برلن دارد.

3. بازار ارزان مانتو؛ بازار نازی آباد

b15508e8-d7f3-4fa4-a7d4-fb237b025386

محله نازی آباد تهران یکی از محله‌هایی است که این روزها تبدیل به یک بازار مانتو فروشی شده است. شما با رفتن به بازار مانتوفروشی نازی‌آباد و یافتن مغازه‌ای مناسب، می‌توانیم بهترین مانتوها با بهترین کیفیت و قیمتی نسبتا مناسب پیدا کنید.

تنوع مدل‌های مانتو در بازار نازی آباد بسیار زیاد است و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید یک مانتو یا پالتو شیک برای خود پیدا کنید. آدرس بازار مانتو نازی آباد؛ محله نازی آباد تهران، خیابان مشهدی (پارس)، است. این آدرس مربوط به عمده‌فروشان مانتو می‌شود، بازار دوم نازی آباد نیز قطبی برای فروش بهترین مانتو‌ها در جنوب تهران است. بهترین ایستگاه مترو برای رسیدن به بازار مانتو نازی آباد، ایستگاه علی آباد است.

4. بازار ارزان جهیزیه و لوازم آشپزخانه؛ بازار صالح آباد

a8e246d1-052f-48b4-b923-bd640cca88b7

اگر برای خرید جهیزیه و لوازم آشپزخانه سردرگم شده‌اید، بهتر است به بازار صالح آباد بروید. اگرچه بازار شوش نیز یکی از بهترین بازارهای ارزان برای خرید جهیزیه و لوازم آشپزخانه است و تنوع بسیار زیادی دارد، اما قیمت‌ها در بازار صالح آباد نسبتا بهتر است. مغازه‌های بسیار بزرگ موجود در صالح‌آباد زمینه‌ای فراهم می‌کنند تا شما هر آنچه نیاز دارید یا هر آنچه در میان لوازم آشپزخانه وجود دارد که شما فراموش کرده‌اید را پیدا کنید و با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

آدرس بازار جهیزیه و لوازم آشپزخانه صالح آباد؛ اتوبان تندگویان به سمت بهشت زهرا، بعد از پل صنیع خانی است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به بازار صالح آباد ایستگاه مترو میدان محمدیه است، اما نباید فراموش کنیم که این ایستگاه، کمی با صالح آباد فاصله دارد، بنابراین بهتر است با ماشین شخصی به این بازار سفر کنید.

5. بازار ارزان مبلمان؛ بازار چهاردانگه

39a4d9ca-6bc2-4ca8-aa9e-1fb5f7c102ef

چهاردانگه یکی از محله‌های نسبتا دور استان تهران است که این روزها تبدیل به یک بازار بزرگ برای خرید انواع مبلمان شده است. این بازار تازه جان گرفته با بازار مبل‌های بزرگی مثل یافت آباد و نعمت آباد است. شما با رفتن به چهاردانگه، نه تنها زیباترین و محکم‌ترین مبل‌ها را پیدا می‌کنید، بلکه می‌توانید انواع تخت‌خواب، بوفه، کنسول‌های مدرن و شیک را نیز پیدا کنید که نسبت به مغازه‌های مبلمان‌فروشی قیمتی بسیار مناسب‌تر دارند.

رفتن به چهاردانگه بدون ماشین شخصی، کمی دشوار است. اما، ایستگاه مترو آزادگان بهترین و نزدیک‌ترین ایستگاه به بازار مبل چهاردانگه است. آدرس بازار چهاردانگه نیز؛ اسلامشهر تهران، حدفاصل بزرگراه تهران-ساوه، خروجی اتوبان سعیدی است.

منبع: راهنماتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید