یارانه نقدی اسفند ماه 1402 چقدر است و کی واریز می شود؟

یارانه نقدی اسفند ماه 1402 چقدر است و کی واریز می شود؟

در مورد زمان واریز یارانه اسفند ماه 1402 نیز یحیوی، مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاع اجتماعی گفته که یارانه بگیران حاضر در دهک اول تا سوم 25 همین ماه یارانه خود را دریافت خواهند کرد. افرادی هم که در دهک چهارم تا نهم قرار گرفته اند با توجه به 29 روزه بودن اسفند، در آخرین روز سال یارانه به حساب شان واریز می شود.

کد خبر : ۱۷۸۵۸۶
بازدید : ۴۱۸۰

فرادید| یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی که در ابتدای امسال روز بیستم هر ماه واریز می شد، طبق اعلام وزارت رفاه دچار تغییر شده و در زمان های متفاوتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش فرادید، درباره میزان واریزی یارانه ها نیز ادعاها و شایعاتی درباره حذف و کاهش آن مطرح شده بود که حالا وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی آن را رد کرده است.

در این رابطه گفته شده بود که یارانه بگیران اگر از اعتبار 220 هزار تومانی کالابرگ خرج کنند، دیگر مشمول یارانه نقدی نمی شوند. اما این ادعا صحت ندارد و مشمولان می توانند از هر دو یارانه استفاده کنند.

برخی رسانه ها نیز مدعی کاهش میزان یارانه پرداختی در اسفندماه 1402 شده بودند. ادعایی که واقعیت ندارد و دولت آن را رد کرده است.

زمان و میزان یارانه واریزی اسفند ماه 1402

طبق اعلام مسئولان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اسفند ماه 1402 یارانه پرداختی برای دهک اول تا سوم همان 400 هزار تومان و برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم همان 300 هزار تومان خواهد بود.

در مورد زمان واریز یارانه اسفند ماه 1402 نیز یحیوی، مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاع اجتماعی گفته که یارانه بگیران حاضر در دهک اول تا سوم 25 همین ماه یارانه خود را دریافت خواهند کرد. افرادی هم که در دهک چهارم تا نهم قرار گرفته اند با توجه به 29 روزه بودن اسفند، در آخرین روز سال یارانه به حساب شان واریز می شود.

۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید