تعرفه تولید محتوا | قیمت مناسب، کیفیت عالی

تعرفه تولید محتوا | قیمت مناسب، کیفیت عالی

تعرفه تولید محتوا یک مشخصه مهم است که به عوامل زیادی بستگی دارد و از میان آن‌ها، می‌توان به زبان محتوا، تعداد کلمات، کیفیت محتوا، میزان منحصربه‌فرد بودن آن و در نهایت نویسنده اشاره کرد. شاید بپرسید که هریک از موارد گفته شده، تا چه اندازه قادر به تغییر قیمت نهایی این تعرفه هستند؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با صفر تا 100 این هزینه‌ها آشنا کنیم.

کد خبر : ۱۸۵۷۰۲
بازدید : ۱۷

تعرفه تولید محتوا یک مشخصه مهم است که تحت تاثیر عوامل زیادی هم‌چون زبان محتوا، کیفیت آن، تعداد کلمات، میزان تخصصی بودن و برخی موارد دیگر قرار می‌گیرد.

تعرفه تولید محتوا یک مشخصه مهم است که به عوامل زیادی بستگی دارد و از میان آن‌ها، می‌توان به زبان محتوا، تعداد کلمات، کیفیت محتوا، میزان منحصربه‌فرد بودن آن و در نهایت نویسنده اشاره کرد. شاید بپرسید که هریک از موارد گفته شده، تا چه اندازه قادر به تغییر قیمت نهایی این تعرفه هستند؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با صفر تا 100 این هزینه‌ها آشنا کنیم.

قیمت تولید محتوا براساس چه معیارهایی تعیین می‌شود؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نرخ تعیین محتوا به عوامل مختلفی بستگی دارد:

⦁    زبان محتوا

⦁    کیفیت محتوا

⦁    رعایت اصول و نگارش زبان فارسی یا هر زبان دیگر

⦁    منحصربه‌فرد بودن

⦁    نویسنده

چرا زبان محتوا رو تعرفه این خدمت تاثیر می‌گذارد؟

یکی از موضوعاتی که هنگام سفارش تولید محتوا با آن روبه‌رو می‌شوید، انتخاب زبان محتوا است. برخی شرکت‌ها هستند که علاوه‌بر تولید محتوای متنی فارسی، مقالات انگلیسی نیز منتشر می‌کنند. پس همان‌طور که قابل پیش‌بینی است، نویسنده مسلط به زبان انگلیسی، حقوق بالاتری دارد.

کیفیت محتوا براساس چه معیارهایی تعیین می‌شود؟

کیفیت محتوا ارتباط مستقیمی با تعرفه تولید محتوا دارد. به‌طوری که هرچه یک مقاله بتواند با کیفیت بالاتری به نیاز مخاطب پاسخ دهد، به‌قطع ارزش بیشتری برای وب‌سایت و اعتبار دامنه خواهد داشت.

اصول نگارشی باید در محتوا رعایت شود!

در بحث خدمات تولید محتوا، امکان ندارد که صحبت از رعایت اصول نگارشی به‌میان نیاید. چراکه تا وقتی به این قوانین توجه نشود، نوشته نهایی از خوانایی و گیرایی کافی برخوردار نخواهد بود.

تولید محتوای باکیفیت یعنی خلق یک نوشته منحصربه‌فرد!

901

تولید محتوای متنی درصورتی می‌تواند خلق ارزش کند که منحصربه‌فرد باشد. به سخن دیگر، دقت به این موضوع، نه‌تنها موجب رضایت کاربر می‌شود، بلکه رعایت قوانین گوگل و موتورهای جستجو را نیز در پی دارد.

نویسنده چه نقشی در تعرفه تولید محتوا دارد؟

نویسنده به فردی می‌گویند که قادر به فروش کلمات ذهنی‌اش است. ازاین‌رو همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، هرچه این فرد تجربه بیشتری داشته باشد، به‌قطع قادر به خلق نوشته‌های ارزشمند و منحصربه‌فرد بیشتری است.

به چه نکاتی باید در هنگام سفارش تولید محتوا توجه کرد؟

اگر به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، تصمیم به سفارش تولید محتوا گرفته‌اید، مواردی که در فهرست پایین آورده‌ایم را رعایت کنید:

⦁    کار را به یک نویسنده متخصص بسپارید.

⦁    حتما از منحصربه‌فرد بودن محتوا اطمینان حاصل کنید.

⦁    نمونه‌کارهای شرکت مورد نظر را قبل‌از ثبت سفارش بررسی کنید.

تعرفه تولید محتوا به ازای هر کلمه چقدر است؟

قیمت تولید محتوا موضوعی است که توسط شرکت‌ها تعیین می‌شود. بنابراین، در این راستا اگر می‌خواهید در مورد نرخ این خدمت اطلاعاتی کسب کنید، باید به پنل سفارش‌های همان بیزینس سر بزنید.

آیا امکان سفارش تولید محتوا به زبان های خارجی وجود دارد؟

شرکت‌های زیادی هستند که به زبان‌های خارجی هم تولید می‌کنند. برای اطلاع از وجود این خدمت در شرکت‌ها، باز هم باید به پنل ثبت سفارش آن‌ها مراجعه کنید.

چگونه می توان سفارش تولید محتوا ثبت کرد؟

برای این‌که قادر به ثبت سفارش تولید محتوا باشید، باید مراحل فهرست پایین را دنبال کنید:

⦁    وارد سایت شرکت مربوط شوید.

⦁    به پنل ثبت سفارش‌ها مراجعه کنید.

⦁    زبان محتوا، تعداد کلمات درخواستی، نوع محتوا و لحن آن را تعیین کنید.

⦁    بعداز پرداخت هزینه، محتوا به دست نویسنده مربوط خواهد رسید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا، چه شرکتی توصیه می‌شود؟

902

اصل مطلب شرکتی است که بیش از 4 سال، درزمینه تولید محتوای متنی فعالیت می‌کند. این مجموعه با رعایت اصول نگارش زبان فارسی، همچنین در‌نظر‌گرفتن قوانین موتورهای جستجو، همان محتوای تخصصی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اصل مطلب در کنار رعایت اصول اولیه، تمرکز خود را روی استخدام نویسنده‌های متخصص گذاشته است. به‌طوری که مقالات یک سایت پزشکی، توسط نویسنده فعال در این زمینه تدوین می‌شود. دقت داشته باشید که اصل مطلب چند قانون را در مجموعه خود رعایت می‌کند.

این قوانین عبارت است از حفط ارزش زبان فارسی و حذف کلمات انگلیسی و عربی از فارسی، همچنین به‌کارگیری ضرب‌المثل و تجربه‌های شخصی نویسنده در محتوا. باید اضافه کنیم که در اصل مطلب، توانایی استقرا حرف اول را می‌زند!

این توانایی، نویسنده‌ها را قادر به داشتن خلاقیت بیشتر می‌کند. همین موضوع منجر به تولید یک محتوای ارزشمند، منحصربه‌فرد و تخصصی می‌شود.

در این راستا، اگر به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، تصمیم گرفته‌اید تا برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی، به اصل مطلب مراجعه کنید، می‌توانید با رفتن به وب‌سایت این مجموعه، نه‌تنها به پنل سفارش‌های آن دسترسی پیدا کنید، بلکه فرصت بازدید از نمونه‌کارهای آن را هم داشته باشید.

جمع‌بندی

با توجه به بودجه‌ای که کسب‌وکارها باید برای بازاریابی تولید محتوا کنار بگذارند، جای تعجب ندارد که موضوعی مثل تعرفه تولید محتوا اهمیت پیدا کند و صاحبان مشاغل با این سوال روبه‌رو شوند که به‌ازای هر کلمه، باید چقدر پول پرداخت کنند؟ دقت کنید که این مشخصه تحت تاثیر عوامل زیادی مثل زبان محتوا، لحن آن، تعداد کلمات و کیفیت قرار می‌گیرد. شما برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی منحصربه‌فرد و باکیفیت، می‌توانید به شرکت اصل مطلب مراجعه کنید.

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید