چالشی در یوتیوب که منجر به مرگ کودک ۵ ساله شد

چالشی در یوتیوب که منجر به مرگ کودک ۵ ساله شد

یک گروه ۵ نفره ایتالیایی فعال در یوتیوب به نام «بوردلاین» که برای بالا بردن بازدیدکنندگان یوتیوب خود دست به چالش‌های مختلف می‌زدند، در تازه‌ترین چالش خود موجب مرگ پسربچه ۵ ساله شدند.

کد خبر : ۱۳۹۷۷۵
بازدید : ۵۰

صاحبان ایتالیایی اکانت بودرلاین در یوتیوب همیشه برای بالا بردن بازدیدکنندگان خود دست به چالش‌های آنلاین و شوخی‌های نامفهوم می‌زدند، اما این بار از حد خود گذشتند. یک تراژدی غم‌انگیز، نتیجه آخرین چالش ویروسی این گروه ایتالیایی است.

آنها تصمیم گرفتند با خودروی لامبورگینی اورانوس، ۵۰ ساعت بی‌وقفه رانندگی کنند. در واقع این چالشی بود که قبلا با خودروی فیات ۵۰۰ آن را انجام داده بودند. ۴ نفر از ۵ نفر این گروه چالش جدید را شروع کردند.

این چالش به‌وسیله یکی از افراد گروه روایت می‌شد و آنها بی‌وقفه و بدون استراحت در کنار خنده و خستگی مفرط به رانندگی ادامه می‌دادند. لامبورگینی اورانوس می‌تواند با سرعتی معادل ۳۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

5874188

از طرفی، خانمی سوار بر خودروی اسمارت‌ فورفور خود در حال بردن دختر ۳ ساله‌اش به مهدکودک بود و پسر ۵ ساله‌اش را کنار خود روی صندلی مسافر نشانده بود. متاسفانه گروه «بوردرلاین» با شدت زیاد به خودروی اسمارت‌ فورفور برخورد کرده و موجب مرگ کودک ۵ ساله و جراحت مادر و دختر ۳ ساله او شدند.

اکنون گروه بولدرلاین بازداشت و تمام تجهیزات آنها از جمله تلفن‌های همراه‌شان مصادره شده است.

منبع: خبرآنلاین

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید