خداحافظی با ترمینال جنوب؟

خداحافظی با ترمینال جنوب؟

شهردار منطقه ۱۶ گفت: در بحث ترمینال جنوب در حال مطالعه هستیم تا جابجایی یا ساماندهی ترافیکی آن را داشته باشیم. سازمان پایانه‌ها کارهایی در این خصوص انجام داده است. ضمن اینکه مطالعات تکمیلی در حال انجام است و در صورتی که جمع بندی مدیریت شهری بر جابه‌جایی پایانه قرار گیرد، این فضای موجود می تواند برای کاربری‌های خاص شهر مانند موزه، دانشگاه و دیگر کاربری ها در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر : ۱۶۹۲۳۷
بازدید : ۶۷

شهردار منطقه ۱۶ گفت: در بحث ترمینال جنوب در حال مطالعه هستیم تا جابجایی یا ساماندهی ترافیکی آن را داشته باشیم.

محمدامین سالاری‌پور شهردار منطقه ۱۶ در خصوص آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام این منطقه گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب - تندگویان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های منطقه به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال انجام است و امیدواریم افتتاح فاز نخست آن را تا پایان سال و فاز دوم را در ابتدای سال آینده داشته باشیم تا مردم مناطق ۱۶ و ۱۹ از این پروژه که ایمن سازی و تسهیل در تردد مسیر را فراهم کرده، استفاده کنند.

وی در تشریح جزییات این پروژه توضیح داد: در انتهای بزرگراه نواب سه‌راهی وجود داشت که همیشه دچار اختلال ترافیکی بود و در گذشته به دلیل مشکلات زیرساختی و سخت بودن رفع معارضین آن، هیچ وقت شروع به کار نشده بود اما در این دوره از مدیریت شهری به همت معاونت فنی و عمرانی و تدبیر شهردار تهران، این پروژه آغاز به کار کرد.

سالاری پور با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح نواب - تندگویان از نظر حجم جابجایی و رفع معارضین جزو پروژه های بزرگ شهر محسوب می شود، ادامه داد: تا یک ماه آینده فاز یک این پروژه افتتاح و یکی از دسترسی های آن تکمیل می شود و در سه ماه آینده نیز فاز دوم آن تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ افزود: در بحث ترمینال جنوب در حال مطالعه هستیم تا جابجایی یا ساماندهی ترافیکی آن را داشته باشیم. سازمان پایانه‌ها کارهایی در این خصوص انجام داده است. ضمن اینکه مطالعات تکمیلی در حال انجام است و در صورتی که جمع بندی مدیریت شهری بر جابه‌جایی پایانه قرار گیرد، این فضای موجود می تواند برای کاربری‌های خاص شهر مانند موزه، دانشگاه و دیگر کاربری ها در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری شهر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید