(تصاویر) یوتیوبر معروف از ذوقش به دست و پای کریستیانو رونالدو افتاد

(تصاویر) یوتیوبر معروف از ذوقش به دست و پای کریستیانو رونالدو افتاد

او که به وضوح از دیدن رونالدو دست از پا نمی شناخت برای نشان داد ارزش و احترامی که برای این اسطوره فوتبال جهان قائل است، پیش پای او به زمین افتاد.

کد خبر : ۱۳۸۱۱۸
بازدید : ۳۷۹

اسپید یوتیوبر معروف آی شو اسپید (IShowSpeed) که علاقه او به کریستیانو رونالدو بر هیچ یک از طرفدارانش پوشیده نیست، بلاخره توانست با اسطوره‌ی خود از نزدیک ملاقات کند. اسپید، پس از پایان دیدار مقدماتی یورو ۲۰۲۴ پرتغال مقابل بوسنی، در راه خروج از استادیوم، منتظر رونالدو بود و قهرمانش از ماشین پیاده شد تا با او ملاقات کند.

او که به وضوح از دیدن رونالدو دست از پا نمی شناخت برای نشان داد ارزش و احترامی که برای این اسطوره فوتبال جهان قائل است، پیش پای او به زمین افتاد. سپس آنها یکدیگر را در آغوش گرفتند و با هم عکس گرفتند.

شادی وصف ناشدنی اسپید از دیدن کریستیانو کاملاً مشهود بود و وقتی رونالدو از ماشین پیاده شد، او به زانو افتاد. اسپید سال‌هاست که در تمام ویدیوهایش هر طور که بتواند به ستایش شماره ۷ سابق مادرید می‌پردازد. اسپید همچنین خالکوبی خود که عکس کریستیانو رونالدو بود را به این بازیکن نشان داد و تمام این اتفاق‌ها در حالی که لایو یوتیوب اسپید در جریان بود رخ داد. پس از احوالپرسی، رونالدو اعلام کرد که پسرش حضور یوتیوبر را اطلاع داده است: «پسرم به من گفت که تو اینجا هستی و من هم آمدم.»

اسپید به این بازیکن ۳۸ ساله علاقه زیادی دارد و مدت هاست که آرزوی دیدن او از نزدیک را در سر می پروراند. پیش از این هم در زمان جام جهانی ۲۰۲۲ از ایالات متحده به قطر رفته بود تا او را از روی سکوها ببیند. او همچنین یک بار برای تماشای بازی رونالدو به انگلیس رفت، اما رونالدو در ترکیب منچستریونایتد قرار نگرفت و او ویران شد.

ظاهرا رافائل لیائو، هم تیمی پرتغالی کریستیانو کسی بود که رونالدو را وادار کرد تا برای سلام کردن در آنجا توقف کند.

این ویدیو در فضای مجازی پخش شد و هیجان و اشتیاق او نسبت به دیدار مهاجم مورد علاقه اش مورد توجه قرار گرفت.

یکی از کاربران توییتر بعد از دیدن این ویدیو نوشت: «روزی که کل اینترنت منتظرش بود».

برخی دیگر لیائو را که این رویای اسپید را به واقعیت تبدیل کرد را به عنوان «دوستی که همه ما به آن نیاز داریم» تحسین کردند.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید